• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2019 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2019 09:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2019 09:55

Detail zákazky Z201923668

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2019 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2019 09:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2019 09:55

Základné údaje

Z201923668

OF-197287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4136022

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

31376134

EBA, s.r.o.

Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a zneškodnenie nebezpečných odpadov

odvoz nebezpečného odpadu, likvidácia, zber odpadu

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a zneškodnenie nebezpečných odpadov
Funkcia
predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, zhodnotenie a zneškodnenie) s nebezpečnými odpadmi v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
150110 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami kg 200
150202 - absorbery, filtračné materiály, handry na čistenie, ochranné odevy kg 400
130802 - iné emulzie kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami kat. číslo 15 01 10
počet, frekvencia jednorazovo
umiestnenie kontajner na odpad
zber objednávateľ zabezpečí naloženie
2) absorbery, filtračné materiály, handry na čistenie, ochranné odevy kat. číslo 150202
počet, frekvencia jednorazovo
umiestnenie kontajner na odpad
zber objednávateľ zabezpečí naloženie
3) iné emulzie kat. číslo 130802
počet, frekvencia jednorazovo
umiestnenie 1000 litrový oceľový sud na odpad
zber prepravca zabezpečí mechanické odsatie emulzie savicou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvo odpadov sú orientačné a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu.
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy požadujeme predložiť oprávnenie na prepravu a nakladanie s nebezpečným odpadom na katalógové čísla 130802, 150202, 150110 a 160107
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platným povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadenie poskytovanej služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z. Z. v znení neskorších predpisov a vyhlášku MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kg. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na pre úpravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom.
Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie zmluvy.
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od objednávateľa v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. Objednávky budú doručované mailom. Zabezpečenie odberu odpadu maximálne do 15 pracovných dní od nahlásenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1. pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť, jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky mailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 8:00 do 15:00 v pracovných dňoch.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa presný termín odberu odpadov najmenej 2 pracovné dni vopred.
Dodávateľ zabezpečuje odber a prepravu odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami, vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladenie s odpadom od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na znehodnotenie/ zneškodnenie vo vratných obaloch objednávateľa vráti vyprázdnené vratné obaly oprávnenej osobe objednávateľa v najbližšom možnom termíne od ukončenia prepravy.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po realizácii objednávky do 10. dní na základe skutočne odvezeného ( zneškodneného) množstva odpadu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu. Pri fakturácii množstva je možné použiť prepočet 1 kg = 1 l.
Splatnosť faktúry v zmysle OPET 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ, resp. oprávnená osoba objednávateľa je oprávnená vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná a to do dátumu jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti, táto začína plynúť znova odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30.11.2019 alebo do vyčerpania finančného limitu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a dopravu zarátať do celkovej ceny zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafariková 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12.08.2019 07:00 — 30.09.2019 12:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.07.2019 12:22

02.08.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2019 09:22 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH
01.08.2019 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 199,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS