36039225
MBB a.s.
ČSA 26, Banská Bystrica, 97401, SVK
07087039
TT Ice-snow s.r.o.
Křeslická 1507/2, Praha 10, 10000, CZE
ROLBA
Rolba, úprava ľadu, čistenie ľadu
Tovar, Služba
1. Rolba - technické zariadenie na úpravu ľadovej plochy - dodanie 1 ks s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Technické zariadenie, ktoré bude zabezpečovať údržbu ľadovej plochy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Postranná fréza umiestnená medzi nápravami stroja | ks | 1 | ||
Výška rolby (pri uzavretej snehovej nádrži) | mm | 2400 | ||
Roztieracia handra v počte | ks | 2 | ||
Kapacita batérie | Ah | 775 | ||
Minimálny počet úprav ľadovej plochy na jedno nabitie | ks | 25 | 30 | |
Nástup na servis do | hod | 24 | ||
Celková hmotnosť | kg | 5500 | ||
Nádrž na vodu | 1 | 1000 | 1500 | |
Zásobník na sneh | m3 | 3 | 4 | |
Vonkajší polomer otáčania | mm | 4300 | ||
Výška pri zdvihnutej korbe | mm | 2600 | ||
Hobľovací nôž (šírka) | mm | 2200 | ||
Umývanie ľadu | ks | 1 | ||
Hobľovacie úzkoprofilové nože | ks | 4 | ||
Rezervné koleso s hrotmi | ks | 1 | ||
Návod na používanie vozidla (manuál) v slovenskom alebo v českom jazyku | ks | 1 | ||
Servisná knižka | ks | 1 | ||
Záruka na stroj aj na batérie | mesiac | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | Elektrický pohon batériový, AC pohon |
Vysokofrekvenčná nabíjačka s nabíjacím protokolom umožňujúci nabitie za 6-8 hod | áno |
Inteligentné nanášanie vody | áno |
Bez údržbové AC elektromotory | áno |
Automatický zdvih roztieracej plachty | áno |
Posilňovač riadenia | áno |
Pohon náprav | 4 x 4 |
Nádrž z nerezu alebo plastu | áno |
Svetlomety | áno |
Antikorózna ochrana rolby | áno |
Indikátor stavu batérie | áno |
Signalizácia spätného chodu | áno |
Núdzové tlačidlo k okamžitému vypnutiu v prípade nebezpečenstva | áno |
Ukazovateľ prietoku a hladiny vody | áno |
Voliteľné množstvo prietoku vody od 10% do 100% podľa rýchlosti jazdy, proporcionálne dávkovanie vody | áno |
Automatický STOP ventil umožňujúci voliteľné nastavenie objemu napúšťanie nádrže na vodu v rozsahu 0-100% | áno |
Ukazovateľ teploty vody v nádrži | áno |
Ukazovateľ intervalu servisnej prehliadky | áno |
Digitálne nastavenie hobľovacieho noža | áno |
Odpružené výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | áno |
Pneumatiky opatrené hrotmi na ľad | áno |
Jednoduchý prístup k priestoru pohonných agregátov | áno |
Vodná sprcha | áno |
Čerpadlo na oplachy | Proporcionálne dávkovanie vody v závislosti na rýchlosti jazdy |
Odpružený bočný orezávač ľadu umiestnený medzi nápravami na samostatnom ramene, výškovo nastaviteľný z miesta vodiča | áno |
Odpružený samostatne umiestnený zametač snehu okolo mantinelov, umiestnený medzi nápravami na samostatnom ramene | áno |
Zametač a orezávač môže pracovať samostatne | áno |
1ks batérie (nerozdelená), s jednoduchým systémom výmeny, prepravný vozík na batérie | áno |
Systém rýchlej a bezpečnej výmeny noža z boku hobľovacieho zariadenia, hydraulické uchytenie noža | áno |
Predné ľavé a pravé spätné zrkadlo | áno |
Oplachy kolies, oplach horizontálneho a vertikálneho šneku, oplach snehovej nádrže | áno |
Samostatné automatické zdvíhanie nanášacej plachty | áno |
Vyhrievaná sedačka šoféra | áno |
Stroj musí byť bez ďalších úprav schopný prevádzky podľa platnej legislatívy a technických noriem SK | áno |
Garančné prehliadky po dobu min 60 mesiacov zahrnuté v cene rolby | áno |
Dodaný stroj bude nový, nepoužitý, všetko príslušenstvo je v továrenskom prevedení | áno |
Dostupnosť náhradných dielov min. po dobu 10 rokov od protokolárneho prevzatia stroja a príslušenstva | áno |
Názov |
LEHOTA DODANIA 1 ks ZARIADENIA - ROLBY s požadovaným príslušenstvom , skúšobnou prevádzkou (jazdou) a zaškolením. |
Lehota dodania zariadenia - rolby je najneskôr do 30.08.2019. |
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY S (povinnosti súvisiace s dodaním zariadenia - rolby a jeho príslušenstva) : |
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie a montáž predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodných značiek) a typu dodávaného tovaru s identifikáciou výrobcu zariadenia - rolby, a rozpočet v rozsahu: cena za dodanie zariadenia- rolby a ceny jednotlivých časti – príslušenstva. |
1.3 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy ako neoddeliteľnú súčasť dodávaného tovaru (okrem určeného príslušenstva uvedeného v tejto zmluve) nasledovné: |
1.3.1 doklady/dokumenty preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia - rolby, napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru. |
1.3.2 doklady/dokumenty - vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k ním alebo Certifikáty (Atesty), alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar a preukazujúce rok výroby zariadenia - rolby |
Doklady/dokumenty podľa bodu 1.3.2 musia byť: |
- vydané autorizovanými osobami resp. notifikovanými osobami Európskeho spoločenstva, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. |
1.3.3 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.3, 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve. |
1.4 SANKCIE ZA NESPLNENIE POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO - PORUŠENIE ZMLUVNÝCH PODMIENOK uvedených v bodoch 1.2 - 1.3 |
Ak predávajúci |
1.4.1 nedoručí kupujúcemu v stanovenej lehote uvedenej v tejto zmluve tovar s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom |
1.4.2 nedoručí kupujúcemu doklady a dokumenty (vyhlásenia o zhode, certifikáty, atesty) podľa bodu 1.3 v stanovenej lehote alebo v stanovenom rozsahu, alebo ak nepredložil originály týchto dokladov následne k nahliadnutiu , alebo predloží také doklady alebo dokumenty, ktoré budú nedostatočné, nepravdivé alebo skreslené a/alebo nebudú preukazovať požadované technické parametre , špecifikáciu a vlastnosti dodávaného tovaru, zmluvné strany sa dohodli, že porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1.4.1 až 1.4.2 je PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY a KUPUJÚCI JE OPRÁVNENÝ UPLATNIŤ: |
- ZMLUVNÚ POKUTU vo výške 10 000 .- eur za každé porušenie zmluvy uvedené v bodoch 1.2 - 1.3 a to aj opakovane (vždy po uplynutí nového stanoveného primeraného termínu na ich splnenie) až do ich riadneho splnenia alebo do ukončenia zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak |
- rozhodnutie NEPREVZIAŤ VADNÉ PLNENIE predmetu zákazky alebo plnenie po lehote určenej na jeho dodanie |
- ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
2. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM zariadenia - rolby, skúšobnou prevádzkou (jazdou) a zaškolením |
2.1 Predávajúci je povinný dodať predmet zákazky - zariadenie - rolbu vrátane príslušenstva, náhradných dielov, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návodov v slovenskom alebo v českom jazyku v stanovenej lehote nasledovne: |
2.2 Predávajúci je povinný predmet zákazky - zariadenie - rolbu , všetky jeho časti, položky a príslušenstvo: |
2.2.1 doručiť - dodať do sídla kupujúceho na miesto, ktoré určí zástupca kupujúceho, |
2.2.2 zabezpečiť po dodaní predmetu zákazky - zariadenia rolby pred konečným protokolárnym odovzdaním a prevzatím: |
- bezplatné zaškolenie obslužného personálu kupujúceho o riadnom užívaní zariadenia - rolby a dodržiavaní bezpečnosti práce pri práci s ňou v rozsahu: minimálne 4 osôb určených kupujúcim , min 10 hodín za 1 deň a to najneskôr do 7 dní po dodaní zariadenia - rolby |
- bezplatnú ostrú skúšobnú prevádzku (skúšobnú jazdu) dodaného zariadenia - rolby a jej príslušenstva a jeho využitia v ostrej prevádzke a to v rozsahu 1 deň v ostrej prevádzke minimálne 5 hodín denne za účasti obslužného personálu kupujúceho v počte 4 osôb. |
- pre zaškolenie obslužného personálu a výkon ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) sa nevylučuje súbežnosť týchto aktivít a povinnosti predávajúceho pred konečným protokolárnym odovzdaním a prevzatím dodávaného zariadenia – rolby vrátane príslušenstva |
2.3 Predávajúci po dodaní zariadenia - rolby vrátane príslušenstva a po vykonanom zaškolení a ostrej skúšobnej prevádzke (skúšobnej jazdy) vyzve kupujúceho na riadne odovzdanie a prevzatie zariadenia - rolby formou protokolárneho odovzdania. Predávajúci takto riadne odovzdá predmet zákazky zodpovednej osobe kupujúceho - kupujúcemu na základe preberacieho protokolu. |
2.4 Zmluvné strany vyhotovia o odovzdaní a prevzatí zariadenia - rolby preberací protokol, ktorý bude obsahovať potvrdenie, že predmet zákazky je dodaný riadne v zmysle zmluvy a ak má nedostatky alebo vady, aj termín na ich odstránenie. Momentom podpísania protokolu je predmet zákazky dodaný a prevzatý kupujúcim. Ak má vady a tieto sú identifikované v protokole s určením termínu na ich odstránenie, ale užívaniu zariadenia tieto vady nebránia, je zariadenie dodané momentom podpísania protokolu, inak až po odstránení vád. |
3. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY V POŽADOVANOM ROZSAHU, MNOŽSTVE A V STANOVENÝCH LEHOTÁCH |
3.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy a/alebo s dodaním príslušenstva alebo s rozsahom ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) alebo so zabezpečením a rozsahom zaškolenia v lehote dohodnutej v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie nasledovne: |
- penále vo výške 0,05% z ceny predmetu zákazky bez DPH a to za každý začatý deň omeškania s dodaním zariadenia - rolby v požadovanom rozsahu |
- penále vo výške 0,05% z ceny predmetu zákazky bez DPH a to za každý začatý deň omeškania s dodaním príslušenstva, so zabezpečením ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) alebo so zabezpečením zaškolenia obslužného personálu |
3.2 Ak došlo k omeškaniu s dodaním predmetu zákazky, alebo jeho časti alebo ak došlo k omeškaniu zaškolenia alebo ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) dlhšie ako 2 dní od stanovenej lehoty na dané plnenie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a okrem penále za omeškanie podľa bodu 3.1 kupujúci si môže od predávajúceho uplatniť : |
- inštitút odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 3 000 .- eur ak nedôjde k odstúpeniu od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok súvisiacich s omeškaním predávajúceho podľa bodu 3.2, alebo 8 000 .- eur ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok súvisiacich s omeškaním predávajúceho podľa bodu 3.2 |
4. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY - DODANIE zariadenia - rolby s príslušenstvom, ostrá skúšobná prevádzka (skúšobná jazda) a zaškolenie obslužného personálu |
4.1 Predávajúci je povinný dodať predmet zákazky v stanovenej lehote v požadovanej technickej špecifikácie s požadovanými technickými parametrami a technickými vlastnosťami v dohodnutej cene na určené miesto v sídle kupujúceho a zabezpečiť ostrú skúšobnú prevádzku (skúšobnú jazdu) a zaškolenie obslužného personálu, všetko v súlade s technickými normami, parametrami, predpismi SR a v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve. |
4.2 Pri plnení predmetu zákazky - v priebehu dodania zariadenia - rolby, pri zabezpečovaní ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) a pri zaškolení obslužného personálu zodpovedá za predmet zákazky, za jeho stratu, poškodenie predávajúci a to až do momentu jeho protokolárneho odovzdania kupujúcemu, pričom momentom odovzdania prechádza zodpovednosť za predmet zákazky na kupujúceho v celom rozsahu |
4.3 Predávajúci bude rešpektovať prevádzkové podmienky kupujúceho, všetky bezpečnostné predpisy stanovené kupujúcim a určené príslušnými predpismi súvisiacimi s bezpečnosťou a ochranou zdravia pri práci počas priebehu plnenia zmluvy a to do momentu riadneho odovzdania predmetu zmluvy - zariadenia - rolby podpísaním preberacieho protokolu |
5 . ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU |
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy - dodané zariadenie - rolba vrátane príslušenstva bude mať v tejto zmluve požadované technické a funkčné parametre (všetko aj podľa predložených certifikátov a atestov preukazujúcich splnenie daných technických požiadaviek a technických vlastností) a tieto bude predmet zákazky bude spĺňať počas celej doby záručnej lehoty. |
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy - zariadenie - rolbu v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 60 mesiacov, ktorá začína plynúť od momentu jeho riadneho odovzdania kupujúcemu (momentom podpísania preberacieho protokolu, všetko po odovzdaní zariadenia - rolby s príslušenstvom, po ostrej skúšobnej prevádzke (skúšobnej jazde) a zaškolení obslužného personálu) |
5.3 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka a zmluvné podmienky viažuce sa k záručnej lehote a servisným podmienkam |
6. ZÁRUČNÁ LEHOTA , SERVISNÉ PODMIENKY - záručný a pozáručný servis na dodané zariadenie - rolbu, vady a poruchy zariadenia - rolby a podmienky a požiadavky na ich odstránenie |
6.1 Záručná lehota v zmysle tejto zmluvy je 60 mesiacov a začína plynúť momentom podpísania protokolu o odovzdaní predmetu zmluvy - zariadenia - rolby, všetko v zmysle zmluvných podmienok |
6.2 Záručná lehota neplynie počas výkonu záručného servisu - opravy vád a chýb zariadenia - rolby a to až do ich riadneho odstránenia, záručná lehotu sa predlžuje primerane o čas výkonu zásahu odstránenia chýb, vád a teda o lehotu výkonu opráv zariadenia – rolby. |
6.3 Predávajúci zabezpečí počas záručnej lehoty kvalifikovaný a odborný servis a opravu stroja a to najneskôr do 24 hodín od nahlásenia požiadavky resp. poruchy zariadenia - rolby, servis - oprava zariadenia - rolby vykoná predávajúci kvalifikovanými osobami o v sídle kupujúceho, v mieste, kde bolo zariadenie - rolba dodaná. |
6.4 V prípade neodstránenia poruchy , vady zariadenia - rolby v lehote do 5 dní, predávajúci je povinný v danej lehote zabezpečiť zapožičanie nového zariadenia - rolby zdarma a to až do dodania oprávneného zariadenia - rolby. |
6.4.1 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 6.4 sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia odstúpenia od zmluvy a uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur bez DPH a to aj opakovane |
6.4.2 Predávajúci vyhlasuje, ,že po uplynutí záručnej lehoty bude možné zabezpečiť pozáručný servis pre dodané zariadenie - rolbu a to na základe osobitne uzatvorenej zmluvy ak sa na tom zmluvné strany dohodnú. |
7. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU NA MIESTO PLNENIA- dodanie nového nepoužívaného zariadenia - rolby s príslušenstvom, vrátane dopravy do sídla kupujúceho, zabezpečenia ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) a zaškolenia obslužného personálu. Zmluvné strany sa dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve. |
7.1 Cena predmetu zákazky - dodanie zariadenia rolby zahŕňa všetky náklady na: |
- dopravu a dodanie predmetu zákazky - zariadenia - rolby a všetkých jeho častí a príslušenstva s požadovanou technickou špecifikáciou a požadovanými vlastnosťami na miesto plnenia v stanovenej lehote určenej v tejto zmluve |
- zabezpečenie ostrej skúšobnej prevádzky - skúšobnej jazdy v rozsahu podľa tejto zmluvy a to 1 deň -5 hodín |
- zabezpečenie zaškolenia obslužného personálu kupujúceho v rozsahu podľa tejto zmluvy |
- za dodané príslušenstvo (napr. batérie, nože, vybavenie, zrkadlá, handry .... a podobne). |
- všetky materiálové , dopravné a vedľajšie materiálové náklady, ktoré sú potrebné na dodanie predmetu zákazky zariadenia - rolby s príslušenstvom , vrátane ostrej skúšobnej prevádzky, skúšobnej jazdy a zaškolenia obslužného personálu a nákladmi na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany tovaru a to až do momentu riadneho odovzdania kupujúcemu v znení tejto zmluvy |
- mzdové a vedľajšie mzdové náklady predávajúceho, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane predávajúceho ak to je relevantné |
- a akékoľvek iné ďalšie náklady, tu nepomenované, ktoré vzniknú predávajúcemu pri plnení predmetu zákazky – dodaní zariadenia - rolby v rozsahu a podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve |
7.2 Cena Plnenia môže byť zvýšená výlučne po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán. Zvýšenie ceny sa považuje za zmenu zmluvy ku ktorej môže dôjsť uzatvorením dodatku v písomnej forme, výhradne ak sú splnené podmienky podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní a podmienky spojené s nadobudnutím účinnosti dodatku. |
7.3 Fakturácia ceny za plnenie predmetu zákazky, lehoty a úhrady |
7.3.1 Kupujúci neposkytuje predávajúcemu zálohové platby na predmet plnenia |
7.3.2 Predávajúci je oprávnený fakturovať cenu za predmet zákazky dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky - zariadenia rolby |
7.3.3 Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia bez vád kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu. |
7.3.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: |
- číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať ,-meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky |
- ak faktúra nebude obsahovať vyššie uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád |
7.3.5 Ak predávajúci je identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, pre fakturovanie DPH budú platiť príslušné súvisiace predpisy. |
7.4 Penále z omeškania úhrady za predmet zákazky |
Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPET-u, VZP OPET-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne. |
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO |
8.1 Kupujúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu predávajúceho , kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zmluvy a oprávnenej na konanie vo veciach technických a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
8.2 Kupujúci odstráni bezodkladne všetky prekážky, ktoré by bránili predávajúcemu riadne plnenie predmetu zákazky a ktoré by mohli spôsobiť nedodržanie stanovených lehôt na plnenie a požiadaviek na predmet zákazky. |
8.3 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti na plnenie vo výške a v lehotách určených v tejto zmluve. |
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY |
9.1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy |
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy |
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka. |
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane |
9.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy okrem nárokov na náhradu škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie, ktoré sa týkajú konania, resp. opomenutia konania zmluvnej strany pred účinnosťou odstúpenia od zmluvy |
9.6 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy. |
9.7 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy, keď mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky, všetko však pred začatím samotného plnenia predmetu zákazky a to bez možnosti uplatnenia si akýchkoľvek sankcii zo strany predávajúceho. |
10. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
11. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI |
11.1 Zmluva nadobudne platnosť a účinnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka a po splnení všetkých odkladacích podmienok účinnosti. |
11.2 Kupujúci upozorňuje na podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní. |
11.3 Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ale ňou výslovne neupravené sa primerane vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky a ES. |
11.4 Zmluvné strany sa zaväzujú zdržať sa akéhokoľvek konania, ktoré by smerovalo proti dosiahnutiu účelu tejto zmluvy |
ČSA 26, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
15.08.2019 00:00 — 30.08.2019 15:00
1,00 ks
146 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.07.2019 12:17
01.08.2019 12:30
01.08.2019 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2019 08:05 - Vstupná ponuka | 146 000,00 | € | Cena bez DPH |
01.08.2019 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 145 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: