• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2019 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2019 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2019 09:50

Detail zákazky Z201923616

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2019 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2019 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2019 09:50

Základné údaje

Z201923616

OF-197193

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4133466

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava nákladného vozidla Mercedes - Benz ACTROS po dopravnej nehode

oprava nákladného vozidla Mercedes - Benz

  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompletná oprava búraného nákladného vozidla Mercedes-Benz ACTROS so sypacou nadstavbou RASCO Solid X5 a snehovou radlicou.
Funkcia
Kompletná oprava búraného nákladného vozidla Mercedes-Benz ACTROS so sypacou nadstavbou RASCO Solid X5 a snehovou radlicou vrátane všetkých prác a originálnych náhradných dielov k oprave potrebných.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mercedes -  Benz  ACTROS 1841 AK 4x4 3600 ks 1
Sypacia nadstavba RASCO Solid X5 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Demontáž poškodenej a montáž novej kabíny vodiča.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Preskladanie dielov kompletnej kabíny.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Výmena spojkového valca.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Kompletná výmena pántov LP dverí vrátane montáže dverí.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Demontáž a montáž držiakov zábran.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Výmena hliníkových líšt.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Výmena LZ blatníka.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Prezutie a vyváženie 1x kolesa.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Lakovanie predného nárazníka.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Lakovanie L deflektora.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Lakovanie dverí.
Oprava búraného vozidla Mercedes-Benz ACTROS Oprava a lakovanie kapoty.
Oprava búranej nadstavby RASCO Solid X5 Vyrovnanie bočnice sypača s lakovaním.
Oprava búranej nadstavby RASCO Solid X5 Oprava plachty sypača.
Oprava búranej nadstavby RASCO Solid X5 Výmena nádrže solánky.
Oprava búranej snehovej radlice Oprava radlice - kolečko radlice, brit radlice, pozičné svetlo radlice.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú cenovú špecifikáciu v rámci realizácie kompletnej opravy podpísaný štatutárom dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť Certifikát kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, respektíve iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém zabezpečenia do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje použitie výhradne originálnych náhradných dielov.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vlastnil originálnu diagnostickú jednotku podvozkov Mercedes-Benz schválenú výrobcom podvozkov Mercedes-Benz.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ doložil doklad, že v technickom vybavení dielne vlastní - zdvíhacie zariadenie pre nákladné vozidlá, regloskop. Nákladnú 3D geometriu, detektor vôle náprav, brzdovú stolicu, odsávačku olejov.
Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prehliadok - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 45 km od strediska objednávateľa v meste Trenčín.
Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác.
Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

06.08.2019 08:56 — 15.10.2019 08:56

1,00 celok

38 985,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.07.2019 08:59

01.08.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2019 07:41 - Vstupná ponuka 38 985,30 € Cena bez DPH
01.08.2019 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 38 985,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS