30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46817671
Servis elektro - zdvíhacie zariadenia, s.r.o.
Trnavská 71, Pezinok, 902 01, SVK
Oprava výťahov
Oprava výťahov
Služba, Tovar
1. Opravy po OPaOS zdvíhacích zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie opráv 2 ks osobných výťahov a 2 ks nákladných výťahov. |
Súčasťou zákazky k jednotlivým výťahom je potrebné vyhotovenie revíznej správy zdvíhacieho zariadenia po oprave a technická asistencia dodávateľa pri opakovanej úradnej skúške. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
- Osobný výťah typ Transporta Brno TOV 250/0,7, rok výroby 1990, nosnosť 250 kg, zdvih 22,4 m, rýchlosť 0,7 m/s, stanice 9/9: | - | - | ||
1. Oprava bezpečnostného 12 V okruhu v rozvádzači a kabíny, nastavenie dverných uzáverov, premazanie vodítok kabíny | súbor | 1 | ||
2. Prevodovka stroja - pretesnenie a dodávka a výmena 4 l prevodového oleja | súbor | 1 | ||
3. Demontáž, dodanie a montáž elektrickej cievky kabínových dverí | ks | 1 | ||
4. Dodanie, demontáž a montáž čelustí kabíny a vystredenie kabíny | ks | 2 | ||
5. Dodanie a výmena čelustí protiváhy | ks | 4 | ||
6. Vyčistenie stropu kabíny a priehlbne výťahovej šachty | súbor | 1 | ||
7. Likvidácie olejov a iného odpadu z opravy zhotoviteľom | súbor | 1 | ||
8. Vykonanie potrebných revíznych skúšok po oprave, spracovanie revízie a vypracovanie správy po oprave | súbor | 1 | ||
- Osobný výťah typ Transporta Brno TOV 250/0,7, rok výroby 1977, nosnosť 250 kg, zdvih 43,68 m, rýchlosť 0,7 m/s, stanice 3/3: | - | - | ||
1. Nastavenie dverných uzáverov, premazanie vodítok kabíny a protiváhy a celková prehliadka výťahu | súbor | 1 | ||
2. Dodanie, demontáž a montáž brzdového obloženia brzdy stroja | pár | 1 | ||
3. Prevodovka stroja - pretesnenie a dodávka a výmena prevodového oleja 4 l | súbor | 1 | ||
4. Dodávka, demontáž a montáž čelustí kabíny a vystredenie kabíny | ks | 2 | ||
5. Dodanie a výmena čelustí protiváhy | ks | 4 | ||
6. Vyčistenie stropu kabíny a priehlbne výťahovej šachty | súbor | 1 | ||
7. Likvidácia olejov a iného odpadu z opravy zhotoviteľom | súbor | 1 | ||
8. Vykonanie potrebných revíznych skúšok po oprave, spracovanie revízie a vypracovanie správy po oprave | súbor | 1 | ||
9. Technická asistencia dodávateľa pri opakovanej úradnej skúške | hod. | 5 | ||
- Nákladný hydraulický výťah typ OTIS ELH 800/0,4, rok výroby 2000, nosnosť 800 kg, zdvih 3,3 m, rýchlosť 0,4 m/s, stanice 2/2: | súbor | 1 | ||
1. Nastavenie dverných uzáverov, premazanie vodiacich častí výťahu, celková prehliadka výťahu a odstránenie drobných nedostatkov | súbor | 1 | ||
2. Dodanie a výmena hydraulického oleja v stroji výťahu komplet VG46 | litrov | 140 | ||
3. Dodávka a výmena prevodového oleja | litrov | 2 | ||
4. Vyčistenie stropu kabíny a priehlbne výťahovej šachty | súbor | 1 | ||
5. Likvidácia olejov a iného odpadu z opravy zhotoviteľom | súbor | 1 | ||
6. Vykonanie potrebných revíznych skúšok po oprave, spracovanie revízie a vypracovanie správy po oprave | súbor | 1 | ||
7. Technická asistencia dodávateľa pri opakovanej úradnej skúške | hod. | 5 | ||
- Nákladný hydraulický typ OTIS ELH 630/0,4, rok výroby 2000, nosnosť 630 kg, zdvih 3,3 m, rýchlosť 0,4 m/s, stanice 2/2: | súbor | 1 | ||
1. Nastavenie dverných uzáverov, premazanie vodiacich častí výťahu, celková prehliadka výťahu a odstránenie drobných nedostatkov | súbor | 1 | ||
2. Dodanie a výmena hydraulického oleja v stroji výťahu komplet VG46 | litrov | 120 | ||
3. Dodanie a výmena prevodového oleja | litrov | 2 | ||
4. Vyčistenie stropu kabíny a priehlbne výťahovej šachty | súbor | 1 | ||
5. Likvidácia olejov a iného odpadu z opravy zhotoviteľom | súbor | 1 | ||
6. Vykonanie potrebných revíznych skúšok po oprave, spracovanie revízie a vypracovanie správy po oprave | súbor | 1 | ||
7. Technická asistencia dodávateľa pri opakovanej úradnej skúške | hod. | 5 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Podklady poskytne objednávateľ. |
Vrátane dopravy na miesta realizácie opráv výťahov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a dátum vykonania požadovanej služby z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Malacky, Rohožník a Kuchyňa. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce uvedené a vymedzené v tejto zmluve. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť doklad o odbornej spôsobilosti - Oprávnenie na OPaOS a opravu VTZ zdvíhacích podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. v rozsahu A/c Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Tento doklad predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie na prácu na VTZ zdvíhacích podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v rozsahu A/c Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. prílohy č. 1 časť 2. Tento doklad predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť doklad o odbornej spôsobilosti - oprávnenie na prácu - servis, údržba a OPaOS VTZ elektrických (E4) podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP. Tento doklad predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie na prácu na VTZ elektrických podľa zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v rozsahu § 24 (E4) revízny technik Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Tento doklad predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa. |
Slovenská republika
12.08.2019 07:00 — 11.10.2019 15:00
1,00 celok
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2019 11:39
01.08.2019 09:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2019 09:06 - Vstupná ponuka | 6 999,60 | € | Cena s DPH |
01.08.2019 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 999,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: