17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
00602311
Asseco Solutions, a.s.
Galvaniho 17/B, Bratislava, 82104, SVK
Softvér, prevod hlasu na písaný text.
audio záznam, hlas, softvér, formulár, reprodukcia
Tovar, Služba
1. Softvér, prevod hlasu na písaný text.
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvér slúži ako náhrada klávesnice, diktovanie textu hlasom. Systém použiteľný pre všetky štandardné aplikácie, ale predovšetkým pre Nemocničný informačný systém a jeho moduly. |
Systém plne funkčný a určený pre OS Windows |
Riešenie musí byť bez nutnosti pripojenia do externých sietí, prevádzka off-line. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balík riešenia multilicencia, - viacnásobná pre viacerých paralelných používateľov určená licencia na prevádzkovanie softvéru | ks | 1 | ||
- počet užívateľov/používateľov | ks | 150 | ||
- pamäťová kapacita HDD pre inštaláciu bez slovníka | GB | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvér, prevod hlasu na písaný text: | min. OS Windows 7/8/10 32/64 bit |
riešenie na prevod hlasového vstupu na písaný text musí podporovať všetky aplikácie, ktoré natívne podporujú vstup z klávesnice | ÁNO |
lokálne uložené dáta na pracovnej stanici, vrátane licenčného kľúča- | ÁNO |
plná funkcionalita riešenia musí byť zabezpečené bez nutnosti pripojenia do externých sietí objednávateľa a dodávateľa | ÁNO |
riešenie musí byť časovo neobmedzené. Licencia musí umožňovať prevádzku bez podmienky dodatočných zmluvných záväzkov - krabicový softvér | ÁNO |
podpora off-line a on-line aktualizácii slovníkov bez dopadu na už vykonané užívateľské zmeny. | ÁNO |
Riešenie musí obsahovať špecializované medicínske slovníky v slovenskom jazyku pre oblasti: | ÁNO |
- všeobecný medicínsky slovník | ÁNO |
- Onkologický slovník | ÁNO |
- Histologický slovník | ÁNO |
- Patologický slovník | ÁNO |
- Rádiologický slovník | ÁNO |
- Slovník všeobecnej slovenčiny | ÁNO |
- | - |
plné editovanie slovníka, s možnosťou pridania ľubovoľného množstva vlastných slov a preddefinovaných textov. | ÁNO |
možnosť vzdialeného zápisu s bezdrôtovým zariadením | ÁNO |
podpora a prepis aj importovaných zvukových záznamov | ÁNO |
možnosť kontroly správne zapísaného textu | ÁNO |
možnosť vypočuť celú nahrávku od začiatku do konca, čítanie celého textu | ÁNO |
možnosť prehrávania od slova, kde je aktuálne umiestnený kurzor | ÁNO |
zvýraznenie prehrávaného slova, čítania textu | ÁNO |
možnosť prepisu textu od umiestnenia kurzora v textovom poli do aplikácie zvolenej používateľom | ÁNO |
možnosť zafixovania pozície kurzora pre prepis | ÁNO |
možnosť úpravy výsledného textu | ÁNO |
možnosť prepisu skôr zhotovených audio záznamov | ÁNO |
hlasové ovládanie funkcií programu (na začiatku a na konca diktátu, vybraný slovník povelov ) | ÁNO |
riešenie musí mať možnosť vytvárania preddefinovaných šablón a ich použitie v texte na hlasový povel | ÁNO |
možnosť zdieľania užívateľských slovníkov v rámci siete objednávateľa | ÁNO |
možnosť pripojiť iné ovládacie HW periférie a ich SW podpora (napr. pedále, tlačidlá na začatie/zastavenie rozpoznávania, a iné) | ÁNO |
nastaviteľná citlivosť záznamového zariadenia, spracovania zvuku, pre odstránenie ruchov z okolia. | ÁNO |
vytváranie samostatných užívateľských profilov priamo v riešení | ÁNO |
report, záznam o užívaní/použití riešenia | ÁNO |
inštalácia na PC prostredníctvom interného administrátora objednávateľa | ÁNO |
prenos licencie pri výmene HW minimálne spôsobom migrácie dát, alebo opätovné použitie licencie na inom počítači | ÁNO |
pri prenose licencie len migráciou dát zabezpečenie náhradnej licencie v prípade zlyhania HW | ÁNO |
pracovná stanica s procesorom Intel s min. 2 jadrami v základnej taktovacej frekvencii 2.0 GHz, operačná pamäť 2 GB, miesto na disku 1 GB. | ÁNO |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam predmetu zmluvy s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospektový materiál, manuál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností softvéru a jeho funkcionality a podrobný technický opis ponúkaného softvéru, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi darujúcimi technické parametre, funkcionality ponúkaného softvéru. |
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kontaktné údaje oprávnenej osoby . Dodávateľ na účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky / meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail / |
5. Minimálna záručná doba je od dodania a spustenia do prevádzky ( ak nie je u danej položky uvedené inak) 24 mesiacov |
6. Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
7. Nový, doposiaľ nepoužitý softvér |
8. Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
10. Miesto dodania tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa. |
11. Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru. Softvér sa považuje za dodaný podpísaním preberacieho protokolu obidvomi zmluvnými stranami. |
12. Vrátane inštalácie na mieste plnenia minimálne dve inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie administrátorov objednávateľa. |
13. Zaškolenie personálu, interného administrátora, minimálne v rozsahu 60 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
14. Úvodné zaškolenie personálu, interného administrátora, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania prípadne inštalácie SW. |
15. Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
16. Dodávaný softvér musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky a funkcionalít. |
18. Požadujeme nástup servisného technika, vzdialenej podpory najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade dní pracovného pokoja najbližší pracovný deň. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu alebo nefunkčnosť funkcionality, systémový problém, najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre SW riešenie. |
20. Spôsob, čas a miesto dodania, fakturácia: |
a) termín dodania a inštalácie je do 30 pracovných dní od dňa odoslania a prijatia objednávky dodávateľom v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
b) Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí (číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
c) Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
d) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení administrátorov objednávateľa. |
e) Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní softvéru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, po úvodnom zaškolení administrátorov a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
f) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
g) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní, napr. pri zmene počtu používateľov (znížení aj zvýšení). |
22. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a zaškolenie |
23. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
24. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
25. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
26. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia práv a povinností objednávateľa a dodávateľa z nej vyplývajúcich, na základe dohody oboch zmluvných strán, spôsobom uvedeným v zákone a všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "VZP"). |
27. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstvu dohodnutom v zmluve |
c) neodovzdanie dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú VZP |
d) dodávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené vo VZP |
28. V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich zo zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH., a DPH bude povinný odviesť v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
30. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH., a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
19.08.2019 07:00 — 30.09.2019 15:00
150,00 ks
123 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2019 13:43
30.07.2019 10:00
30.07.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2019 07:29 - Vstupná ponuka | 123 750,00 | € | Cena bez DPH |
29.07.2019 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 123 525,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: