00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
34109188
MEDIXRAY, s.r.o.
Hollého 23, Piešťany , 92101, SVK
Digitálny skiagrafický RTG prístroj pre centrálny a urgentný príjem
RTG, digitálne spracovanie obrazu, popis rtg snímok,
Tovar, Služba
1. RTG systém, digitálne spracovanie a vyhodnotenie obrazu
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletný plnomotorizovaný röntgenový systém pre digitálne spracovanie a diagnostiku obrazu spolu s vytvorením digitálneho obrazu na centrálnom a urgentnom príjme a OAaIM/JIS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet detektorov (v stole a vo vertikálnom statíve) | ks | minimálne 2 | ||
Rozmer aktívnej plochy detektora (výška x šírka) | cm | minimálne 42x 42 cm | ||
Rozlíšenie veľkosť bodu a počet bodov | μm | 143 μm | ||
Priestorové rozlíšenie zobrazovacieho systému pri vysokom kontraste | lp/mm | 3,5 lp/mm | ||
Rozlíšenie – rozsah šedi | bit | minimálne 14 bit | ||
Čas zobrazenia snímky po expozícii | s | maximálne 10 sekúnd | ||
Výstupný výkon generátora | kW | minimálne 65 kW | ||
Rozsah kV pri 1 kV krokoch | kV | minimálne od 40 kV do 150 kV | ||
Rozsah nastavenia mAs | mAs | minimálne 1 mAs - 500 mAs | ||
Veľkosť malého ohniska | mm | maximálne 0,6 mm | ||
Veľkosť veľkého ohniska | mm | maximálne 1,2 mm | ||
Tepelná kapacita anódy | kHU | minimálne 300 kHU | ||
Pozdĺžny posuv statívu RTG žiariča | cm | min. 300 cm | ||
Transversálny posuv statívu RTG žiariča | cm | min. 300 cm | ||
Vertikálny posuv statívu RTG žiariča | cm | min. 160 cm | ||
Rotácia RTG žiariča okolo vertikálnej osi stropného statívu | ° | +180°/-180° | ||
Rozmer dosky stola (dĺžka x šírka) | cm | minimálne 210 cm x 80 cm | ||
Rozsah motorického nastavenia výšky stola | cm | minimálne 25 cm | ||
Posuv dosky v pozdĺžnom smere | cm | ± 40 cm | ||
Posuv dosky v transversálnom smere | cm | ± 12 cm | ||
Rozsah posuvu stredu detektoru na vertigrafe min. 450 mm - 1800 mm | cm | min. 45-180 cm |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ detektora s CSI scintilátorom | vyžaduje sa |
Pevne zabudované detektory | vyžaduje sa |
Motorizovaný synchronizovaný pohyb s vertikálnym statívom a elevačným stolom | vyžaduje sa |
Ovládanie na stropnom statíve dotykovou konzolou s kontrolou systému, kolimácie, generátora a zobrazením snímky | vyžaduje sa |
Vertigraf s funkciou motorického nakláňania detektora min. ( +20/-90)° stupňov | vyžaduje sa |
RTG žiarič s výkonom zodpovedajúcim výkonu RTG generátora | vyžaduje sa |
Bucky clona vo vertigrafe aj v stole | vyžaduje sa |
Mriežky min. 40 lp/cm pri motorickej clone alebo 80 lp/cm pri statickej clone | vyžaduje sa |
Pacientsky stôl s nosnosťou min. 250 kg, fixný elevačný | vyžaduje sa |
Dávkový parameter so zápisom k aktívnemu obrazu s automatickým prenosom do PACS-u (DAP) | vyžaduje sa |
Zabudované laserové zameriavanie a kolimačné LED svetlo | vyžaduje sa |
Svetelná clona automaticky synchronizovaná s izocentrom vertikálneho statívu resp.stola | vyžaduje sa |
Autotracking (zdvíhanie stola synchronizované s vert. posuv statívu, bucky clona v stole synchronizovaná s pozdĺžnym posuvom str. statívu, vertikálny posuv vertigrafu synchronizovaný s vertikálnym posuvom stropného statívu, náklon rentgenky synchronizovaný s bucky clonou v stole) | vyžaduje sa |
Expozičná automatika s komôrkami v stole i vertigrafe | vyžaduje sa |
DAP meter | vyžaduje sa |
Transportný vozík na prepravu pacientov z urgentného príjmu pre snímkovanie pacientov v AP aj LAT polohe pre snímkovanie pri vertikálnom statíve bez prekladania. Hmotnosť vozíka max. 70 kg s minimálnou nosnosťou 200 kg. | vyžaduje sa |
CE certifikát vydaný výrobcom na ponúkaný prístroj aj s príslušenstvom | vyžaduje sa |
Platný ŠÚKL kód prístroja | vyžaduje sa |
Súlad s ustanovením § 115 ods. 5 a ods. 11 zákona 87/2018 Z.z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj vykonávacej vyhlášky § 3 ods.4 vyhlášky MZ SR 101/2018 Z.z | vyžaduje sa |
Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon č.87/2018 Z.z. | vyžaduje sa |
Operačný systém Windows alebo Linux | vyžaduje sa |
CPU min. i-5-6500 alebo ekvivalent | |
Zabudované CD/DVD a USB rozhranie | vyžaduje sa |
Hard disk minimálne 500 GB | vyžaduje sa |
Pamäť RAM minimálne 4 GB, v prípade operačného systému Linux - minimálne 2 GB | vyžaduje sa |
Minimálne DICOM verzia 3.00 alebo novšia, DICOM funkcie- Storage , Query, Print , Worklist, Retrieve, Commitment, MPPS | vyžaduje sa |
Manuál v slovenskom jazyku | vyžaduje sa |
Monitor akvizičnej stanice s rozmerom minimálne 21 palcov, s rozlíšením minimálne 1.3 MP | vyžaduje sa |
Ovládanie generátora integrované do akvizičnej stanice | vyžaduje sa |
Preddefinované anatomicky špecifické orgánové programy | |
Kompletné vytvorenie orgánových programov, alebo dodávateľ vyškolí používateľov na vytvorenie orgánových programov podľa svojich špecifických požiadaviek. | vyžaduje sa |
UPS záložný zdroj min. 500W | vyžaduje sa |
Akustické dorozumievacie zariadenie | vyžaduje sa |
Svetelné návestidlá 2 ks | vyžaduje sa |
Postprocesing | vyžaduje sa |
Stitching (spájanie obrazov) vo vertigrafe | vyžaduje sa |
Rozvádzač k rtg. podľa projektovej dokumentácie | vyžaduje sa |
Projektová dokumentácia technológie pracoviska | vyžaduje sa |
Odborná skúška zariadenia | vyžaduje sa |
Ochranná zástera pre pacientov | vyžaduje sa |
Ochranné rukavice | vyžaduje sa |
Gonádové krytie - sada muži/ženy | vyžaduje sa |
Ochranný golier | vyžaduje sa |
Integrácia do PACS a aktivácia Worklistu v cene zákazky (Obstarávateľ zabezpečí spoluprácu s prevádzkovateľom software, zakúpenie prístupov pre modalitu, prípravu Worklistu medzi PACS a NIS atď. ) | vyžaduje sa |
Systém pre digitálne spracovanie obrazu na JIS/ ARO | vyžaduje sa |
Akvizičná stanica so software identickým pre pevný rtg. systém - tablet alebo notebook min. 15" s možnosťou pripojenia DAP metra pojazdného RTG prístroja k tejto stanici, aby bol možný zápis dávky priamo k aktívnemu obrazu. | vyžaduje sa |
DAP meter s výstupom pre pripojenie k prenosnej akvizičnej stanici napájaný z RTG pojazdného prístroja | vyžaduje sa |
WIFI detektor s CsI scintilátorom, rozmer min. 35x 43 cm | vyžaduje sa |
Priestorové rozlíšenie zobrazovacieho systému pri vysokom kontraste min. 3,5 lp/mm | vyžaduje sa |
Nabíjacia stanica s dvomi batériami | vyžaduje sa |
DICOM 3.00 rozhranie s funkciami Storage , Query, Print , Worklist, Retrieve, Commitment, MPPS | vyžaduje sa |
Držiak detektoru s antirozptylovou mriežkou (min. 40 lp/mm) | vyžaduje sa |
Platný ŠULK kód | vyžaduje sa |
Diagnostický monitor 2 ks min.19" | vyžaduje sa |
Grafická karta PCI Expres 16 s min. 3 výstupmi DisplayPort pre ponúkané monitory | vyžaduje sa |
Rozlíšenie monitorov min. 3MPx/ monitor | vyžaduje sa |
Autokalibrácia monitorov | vyžaduje sa |
Komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí Odberateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež sa nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) v rámci ktorého sa Predávajúci zaväzuje dodržať nasledovné lehoty: | min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky |
- kontrola čistoty a vyčistenie krytov na nedostupných plochách - kontrola celistvosti signálnych a elektrických káblov - kontrola konektorových spojení - kontrola všetkých ovládacích prvkov a indikácie - kontrola mechanických pohybov a posuvov - kontrola a premazanie mechanických komponentov - dopnutie reťazí a laniek - nastavenie koncových spínačov - kontrola ochranných vodičov - kontrola vysokonapäťových obvodov a VN koncoviek - nastavenie skiagrafických parametrov - údržba software a potrebné kalibrácie - odstránenie zistených nedostatkov - Profylaktická kontrola | bude vykonávaná v dohodnutých dňoch v mesiaci v prípade poruchy v deň odstraňovania poruchy. |
Elektrické revízie budú vykonávané ročne o vykonanom meraní bude vykonaný záznam. | Vyžaduje sa |
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva | maximálne do 12 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní |
Servisný zásah | max. do 24 hodín v rámci pracovných dní |
Výmena náhradného dielu | max. 7 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj - Digitálny skiagrafický RTG prístroj pevný špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“). |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o prístroji, minimálne v rozsahu - názov a typ prístroja, názov výrobcu prístroja). |
3.0 Cena uvedená v ponuke musí byť uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy,vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov a inštalácie do plne stavebne a energeticky pripravenom mieste plnenia a uvedenie do prevádzky, dodávateľ poskytne súčinnosť pri stavebnej príprave. |
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa. |
4.1 Dodávateľ je povinný spolu so prístrojom dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom jazyku. |
4.2 Dodávateľ po dodaní prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
4.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom (od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu). |
4.4 Prístroj musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach. |
4.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania prístroja) je 10 týždňov. |
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja (bod 4.5). |
7.0 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.0 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
9.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania: |
a) Prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja. |
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka. |
c) Vyhlásenie o zhode. |
d) Platný ŠÚKL kód |
e) Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon č.87/2018 Z.z. |
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 9.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania v čase od 8.00 do 15.00h. |
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 9.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
13.0 Záručná doba na prístroj je minimálne 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu (bod 4.2). |
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby. |
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
14.2 Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty 0,05 % z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja. |
15.0 V prípade, že sa dodávateľ dostane do omeškania s plnením zmluvy (dodaním prístroja) oproti lehote uvedenej v bode 5.0 časti 1.3 zmluvy, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1% denne za každý aj začatý deň omeškania. |
16.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
17.0 Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Rotácia RTG žiariča okolo vertikálnej osi stropného statívu | ° | +180°/-180° | ||
Navrhnutá hodnota | Rotácia RTG žiariča okolo vertikálnej osi stropného statívu | ° | +200°/-130° |
Je to diskriminačný parameter, ktorý neponúka užívateľovi žiadne medicínske výhody len uprednostňuje niektorých výrobcov.
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
04.10.2019 14:00
1,00 ks
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2019 12:06
26.07.2019 13:00
26.07.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2019 10:51 - Vstupná ponuka | 180 000,00 | € | Cena bez DPH |
25.07.2019 19:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 960,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: