00331619
Mesto Kráľovský Chlmec
L. Kossutha 99, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
31622054
PENTIMEX, s.r.o.
Tužina 26, Tužina, 97214, SVK
Nákup mobilnej nápravovej váhy pre projekt s názvom: "Výstavba zberného dvora"
mobilná nápravová váha
Tovar, Služba
1. Mobilná nápravová váha
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilná nápravová váha pre zberný dvor. |
Mobilná nápravová váha na zistenie zaťaženia kolies automobilov pre kontrolné váženie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 6 | ||
Maximálna váživosť na nápravu | kg | 10000 | ||
Rozmer vážiacej plochy | mm | 900 x 500 | ||
Dielik - presnosť | kg | 5 | ||
Celková presnosť | kg | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mobilná nápravová váha | nová, nepoužitá |
Kufrík s displejom a tlačiarňou | áno |
Vytlačenie lístka | áno |
Platnosť certifikácie | 2 roky |
Káblová verzia | áno |
Záruka na zariadenie | minimálne 24 mesiacov |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Záručná doba 24 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny a celkovej ceny do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Požaduje sa uviesť cenu v Eur bez DPH, zákonnú sadzbu a výšku DPH, cenu v Eur vrátane DPH. |
Požaduje sa predložiť špecifikáciu predmetu dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, technický opis na preukázanie súladu špecifikácie tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v objednávkovom formulári, do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ, ktorý predložil ponuku ako neplatiteľ DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH počas plnenia zmluvy, je predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni ceny s DPH. |
Zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ. Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sa nachádzajú v čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok v rámci Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov a služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť (podľa bodu 15.1.1. Všeobecných zmluvných podmienok OPET). |
Dodávateľ berie na vedomie a rešpektuje , že zákazka spolufinancovaná z fondov EÚ bude predmetom kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak výsledok kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť (bod 15.1.2. Všeobecných zmluvných podmienok OPET). |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry dodávateľa podľa tohto bodu nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného touto zmluvou (podľa bodu 15.1.3. Všeobecných zmluvných podmienok OPET). |
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o čerpanie nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry dodávateľa vystavenej objednávateľom za účelom financovania ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, bude v prípade omeškania objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania vo výške 0,001 % dlžnej sumy denne (podľa bodu 15.1.4. Všeobecných zmluvných podmienok OPET). |
Zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni splnenia nižšie uvedenej odkladacej podmienky: |
Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného záveru administratívnej a finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zákazky. Ak výsledky z kontroly nebudú kladné, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle bodu 18.2 písm. h) Všeobecných zmluvných podmienok OPET. Objednávateľ bezodkladne doručí závery z kontroly verejného obstarávania zákazky dodávateľovi. |
Súčasťou faktúry bude číslo projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Objednávateľ oznámi dodávateľovi aj bankový účet, ktorý bude využívať pri plnení zákazky spolufinancovanej z fondov EÚ. |
Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zmluvy, je objednávateľ v zmysle bodu 18.2, písm. i), čl. XVIII "Ukončenie zmluvy" Všeobecných zmluvných podmienok OPET oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v čl. XVIII Všeobecných zmluvných podmienok OPET. |
L. Kossutha 99, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
31.12.2020 12:00
6,00 kus
74 568,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2019 14:31
26.07.2019 12:00
26.07.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2019 14:40 - Vstupná ponuka | 74 280,00 | € | Cena s DPH |
24.07.2019 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: