00182826
Knižnica Juraja Fándlyho v Trnave
Rázusova 1, Trnava, 91820, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,20 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 9750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu, kalendárny rok a dobu platnosti |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (cena za dopravu, balné, poistenie, provízia, storno poplatky za neprevzatie poškodených stravných poukážok). |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania dielčej objednávky. |
Uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v čiastkových objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Podanie dielčej objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu,telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. |
Požaduje sa do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo,email), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia rámcovej dohody, na e-mailovu adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V rozpočte úspešný uchádzač uvedie z technickej špecifikácie predpokladané množstvo stravných poukážok, požadovanú nominálnu hodnotu stravnej poukážky, k nominálnej hodnote stravnej poukážky skutočnú hodnotu stravnej poukážky, ktorá bude fakturovaná a celkovú sumu, ktorá bude fakturovaná za predpokladané množstvo stravných poukážok v rámci celého predmetu zákazky. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti Rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami. |
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom pre každé plnenie samostatne. |
Dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
Počas trvania Rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 170 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Trnava a s minimálne 5 obchodnými reťazcami v okrese Trnava. Ich zoznam predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov a to od 1.9.2019 do 31.8.2020, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky. |
Sadzba DPH v percentách je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu Rámcovej dohody vrátanie obstarávacích nákladov, nákladov na sprostredkovanie, prípadne akékoľvek ďalšie finančné plnenie spojené s plnením Rámcovej dohody. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení platnosti Rámcovej dohody. |
Názov | Upresnenie |
S dodávateľom bude uzavretá rámcová dohoda | Rámcová dohoda nezakladá priamo finančné plnenie |
Rázusova 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
9 750,00 ks
40 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2019 12:48
26.07.2019 10:17
26.07.2019 10:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2019 12:52 - Vstupná ponuka | 40 950,00 | € | Cena s DPH |
23.07.2019 06:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 948,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: