518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
50960369
DITEC Commerce s.r.o.
Plynárenská 7/C, Bratislava, 82109, SVK
Softvér, prevod hlasu na písaný text.
audio záznam, hlas, softvér, formulár, reprodukcia
Tovar, Služba
1. Softvér, prevod hlasu na písaný text.
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvér slúži ako náhrada klávesnice, diktovanie textu hlasom. Systém použiteľný pre všetky štandardné aplikácie, ale predovšetkým pre Nemocničný informačný systém a jeho moduly. |
Systém plne funkčný a určený pre OS Windows |
Riešenie musí byť bez nutnosti pripojenia do externých sietí, prevádzka off-line. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balík riešenia multilicencia, - viacnásobná pre viacerých paralelných používateľov určená licencia na prevádzkovanie softvéru | ks | 1 | ||
- počet užívateľov/používateľov | ks | 50 | ||
- pamäťová kapacita HDD pre inštaláciu bez slovníka | GB | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvér, prevod hlasu na písaný text: | OS Windows Pro 7/8/8.1/10 32/64 bit |
- | riešenie na prevod hlasového vstupu na písaný text musí podporovať všetky aplikácie, ktoré natívne podporujú vstup z klávesnice |
- | lokálne uložené dáta na pracovnej stanici, vrátane licenčného kľúča |
- | plná funkcionalita riešenia musí byť zabezpečené bez nutnosti pripojenia do externých sietí objednávateľa a dodávateľa |
- | riešenie musí byť časovo neobmedzené. Licencia musí umožňovať prevádzku bez podmienky dodatočných zmluvných záväzkov - krabicový softvér |
- | podpora off-line a on-line aktualizácii slovníkov bez dopadu na už vykonané užívateľské zmeny. |
Riešenie musí obsahovať špecializované medicínske slovníky v slovenskom jazyku pre oblasti: | - všeobecný medicínsky slovník |
-- | Onkologický slovník |
-- | Histologický slovník |
-- | Patologický slovník |
-- | Rádiologický slovník |
-- | Slovník všeobecnej slovenčiny |
- | - |
- | plné editovanie slovníka, s možnosťou pridania ľubovoľného množstva vlastných slov a preddefinovaných textov |
- | možnosť vzdialeného zápisu s bezdrôtovým zariadením |
- | podpora a prepis aj importovaných zvukových záznamov |
- | možnosť kontroly správne zapísaného textu |
- | možnosť vypočuť celú nahrávku od začiatku do konca, čítanie celého textu |
- | možnosť prehrávania od slova, kde je aktuálne umiestnený kurzor |
- | zvýraznenie prehrávaného slova, čítania textu |
- | možnosť prepisu textu od umiestnenia kurzora v textovom poli do aplikácie zvolenej používateľom |
- | možnosť zafixovania pozície kurzora pre prepis |
- | možnosť úpravy výsledného textu |
- | možnosť prepisu skôr zhotovených audio záznamov |
- | hlasové ovládanie funkcií programu (na začiatku a na konci diktátu, vybraný slovník povelov) |
- | riešenie musí mať možnosť vytvárania preddefinovaných šablón a ich použitie v texte na hlasový povel |
- | možnosť zdieľania užívateľských slovníkov v rámci siete objednávateľa |
- | možnosť pripojiť iné ovládacie HW periférie a ich SW podpora (napr. pedále, tlačidlá na začatie/zastavenie rozpoznávania, a iné) |
- | nastaviteľná citlivosť záznamového zariadenia, spracovania zvuku, pre odstránenie ruchov z okolia |
- | vytváranie samostatných užívateľských profilov priamo v riešení |
- | report, záznam o užívaní/použití riešenia |
- | inštalácia na PC prostredníctvom interného administrátora objednávateľa |
- | prenos licencie pri výmene HW minimálne spôsobom migrácie dát, alebo opätovné použitie licencie na inom počítači |
- | pri prenose licencie len migráciou dát zabezpečenie náhradnej licencie v prípade zlyhania HW |
- | pracovná stanica s procesorom Intel s min. 2 jadrami v základnej taktovacej frekvencii 2.0 GHz, operačná pamäť 2 GB, miesto na disku 1 GB |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky (ak nie je u danej položky uvedené inak) | 24 mesiacov |
Názov |
1. Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom, ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb, z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
2. Dodávaný softvér musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
4. Nový, doposiaľ nepoužitý softvér ani nerepasovaný. |
5. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
6. Požaduje sa inštalácia na mieste plnenia, minimálne dve inštalácie, uvedenie do prevádzky. |
7. Zaškolenie personálu, interného administrátora, minimálne v rozsahu 60 hodín a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa inštalácie softvéru. Dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
8. Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku. ktorý bude obsahovať popis technických vlastností softvéru a jeho funkcionality a podrobný technický opis ponúkaného softvéru, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi darujúcimi technické parametre, funkcionality ponúkaného softvéru. |
9. Požaduje sa do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky, rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. |
10. Miesto dodania tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa. |
11. Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky a funkcionalít. |
13. Požadujeme nástup servisného technika, vzdialenej podpory najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu alebo nefunkčnosť funkcionality, systémový problém, najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre SW riešenie. |
15. Spôsob, čas a miesto dodania: |
15.1 Termín dodania resp. inštalácie je do 15 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
15.2 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení administrátorov objednávateľa. |
15.3 Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
15.4 Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
15.5 Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
15.6 Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
16. Zmluvné a platobné podmienky: |
16.1 Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
16.2 Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, t. z. až po úplnom dodaní softvéru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
16.3 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a zaškolenie. |
16.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
16.5 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16.6 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Sankcie: |
17.1 V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru, nedodržania časových lehôt dohodnutých v zmluve, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
17.2 V prípade podstatného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy zo strany dodávateľ, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
17.3 Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
17.4 Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
18. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
18.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
18.2 Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke; |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve; |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska; |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka; |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka; |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
18.3 Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
a) vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme; |
b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy, informáciu o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán, deň a dôvody ukončenia zmluvy. |
18.4 Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
19. Ochrana osobných údajov. |
19.1 Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
19.2 Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
19.3 Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
19.4 Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní objednávateľ doručí objednávateľovi do 48 hodín od účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje toto podpísať a obratom zaslať objednávateľovi na adresu sídla. |
19.5 Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
19.6 Dodávateľ potvrdzuje svojím podpisom, že bol informovaný o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
01.08.2019 07:00 — 15.08.2019 14:00
1,00 predmet zákazky v zmysle špecifikácie celkom
49 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2019 09:17
25.07.2019 09:20
25.07.2019 09:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2019 10:00 - Vstupná ponuka | 49 920,00 | € | Cena s DPH |
23.07.2019 23:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: