00317021
Obec Valča
Valča 375, Valča, 03835, SVK
31578861
Brantner Fatra, s.r.o.
Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK
Zber, preprava a zneškodnenie odpadov
komunálny odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu (20 03 01, 20 03 07) v súlade so zákonom č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
110 l, 120l , 1 100l zberná nádoba - odvoz | tona | 1400 | 1700 | |
Veľkokapacitný kontajner 5, 7m3 - odvoz | tona | 10 | 20 | |
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30m3 - odvoz | tona | 20 | 50 | |
Uloženie odpadu | tona | 1430 | 1770 | |
Veľkokapacitný kontajner 5,7m3 - denný prenájom | deň | 4 | 10 | |
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30m3 - denný prenájom | deň | 15 | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu | 1x2 týždne na základe dohodnutého harmonogramu |
Frekvencia vývozu objemného odpadu | minimálne 2x ročne |
Názov |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením. |
Dodávateľ služby zabezpečí vypracovanie harmonogramu vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme. |
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu, je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu. |
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom č. 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenej kvality služby, ISO 9001 a ISO 14 001. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis cien podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. |
Zmluva sa uzatvára na 48 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 21 kalendárnych dní |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy |
Valča 375, Valča, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2019 13:12 — 31.07.2023 13:12
1,00 celok
161 932,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2019 13:16
24.07.2019 09:00
24.07.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2019 08:56 - Vstupná ponuka | 140 811,00 | € | Cena s DPH |
24.07.2019 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 811,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: