Z201922736
OF-196051
zrušená
00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
Tlačiarenské služby a prezentačné materiály 2019
Papiernický tovar, guľôčkové perá, rozhranie univerzálnej sériovej zbernice
Služba, Tovar
1. Papierové tašky s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Prezentácia |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát: | Šírka 189-192 mm x hĺbka 89-92 mm x výška 240-245 mm. |
Papier: | Biely, gramáž min. 200g/m², matný, nenatieraný, vhodný na ofsetovú tlač, prípadne digitálnu tlač, alebo sieťotlač, alebo ekvivalentné typy tlače. |
Farebnosť potlače: | Plnofarebná z lícnej (vrchnej) strany, vnútornástrana bez potlače. |
Podklady pre potlač: | Dodá verejný obstarávateľ. |
Laminovanie: | Matné laminovanie na lícnej (vrchnej) stranetašky, parciálny UV lak do 20% celkovej plochy. |
Držadlá: | Ukončené uzlíkom alebo plastovou zalisovanoukoncovkou proti vybratiu, šnúra z textilnéhovlákna o priemere v rozmedzí 0,5 - 0,7 cm,farebnosť šnúrky - biela, dĺžka šnúrky 25 - 28 cm. |
Nosnosť: | Min. 3 kg. |
Horné okraje tašky a dno tašky: | Horné okraje min. 3 cm prehnuté do vnútra a podložené spevňujúcim pásom bielej lepenky prilepeným k taške. Vkladané a prilepené vnútorné dno z bielej lepenky na spevnenie. |
Počet tašiek: | 500 ks. |
Balenie tašiek: | Do kartónových škatúľ s označením počtu ks, po 25 ks tašiek v škatuli. |
2. Kovové guľôčkové pero 2v1 s modrou náplňou a potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Prezentácia |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba, rozmery a vzhľad pera: | Lesklá biela farba, min. 4 - 5 cm priestor na potlač, minimálny priemer pera 0,8 cm a minimálna dĺžka 13,6 cm. |
Ďalšie náležitosti pera: | Pero má dotykový hrot, ktorý tvorí mäkká gumová špička pre písanie na dotykové obrazovky, umiestnenie dotykového hrotu na opačnom konci pera ako hrot s tuhou na písanie na papier. |
Potlač loga: | Farebná tampónová alebo ekvivalentná tlač na telo pera s umiestnením loga pozdĺžne po tele pera. |
Rozmery loga: | Šírka 40 - 50 mm x výška 5 - 6 mm. |
Farebnosť potlače: | Plnofarebná. |
Podklady pre potlač: | Dodá verejný obstarávateľ. |
Počet pier: | 3000 ks. |
Balenie pier: | Voľne v škatuliach po 100 ks. |
3. USB kľúče
|
|
---|---|
Funkcia |
Prezentácia |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál: | Biely plast vhodný na potlač. |
Kapacita 1 ks USB kľúča: | Min. 8 GB. |
Rozhranie 1 ks USB kľúča: | Min.3.0 USB. |
Požadovaný tvar USB kľúča: | Kreditná karta. |
Rozmer: | Minimálne 83 mm x 52 mm x 2,0 mm. |
Hmotnosť: | Od 20 g do 25 g. |
Potlač: | Obojstranná plnofarebná tlač. |
Podklady pre potlač: | Dodá verejný obstarávateľ. |
Počet USB kľúčov: | 200 ks. |
Balenie USB kľúčov: | Voľne v škatuliach po 100 ks. |
Názov |
A. Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
B. Najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia kontaktnej osoby Objednávateľa podľa bodu A sa Dodávateľ zaväzuje predložiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek plnenia s DPH a bez DPH, a sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky plnenia. Konečné jednotkové ceny položiek plnenia (t.j. s DPH ak sa uplatňuje, a bez DPH ak sa neuplatňuje) Dodávateľ určí zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
C. Dodávateľ je povinný požiadať prostredníctvom e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o podklady na potlač do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia kontaktnej osoby Objednávateľa podľa bodu A. |
D. Dodávateľovi budú podklady na potlač k jednotlivým položkám opisu poskytnuté spôsobom podľa dohody zmluvných strán; ak sa zmluvné strany nedohodnú, spôsobom určeným Objednávateľom. |
E. Dodávateľ je povinný pred výrobou bezplatných vzoriek jednotlivých položiek plnenia podľa bodu F predložiť v elektronickej podobe Objednávateľovi na kontrolu a odsúhlasenie grafický návrh, resp. vizualizáciu umiestnenia potlače na dodávanom propagačnom materiáli, a to do 3 pracovných dní od prevzatia podkladov na potlač jednotlivých položiek plnenia. |
F. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi na schválenie bezplatné vzorky položiek plnenia, ktorých podklady na potlač obdržal a pre ktoré predložil Objednávateľovi grafický návrh umiestnenia potlače, a to do 5 pracovných dní od odsúhlasenia grafického návrhu umiestnenia potlače na jednotlivej položke plnenia podľa bodu E. |
G.Ak podľa názoru Objednávateľa dodané bezplatné vzorky nebudú zodpovedať špecifikácii podľa tejto zmluvy, podkladom na potlač alebo grafickému návrhu podľa bodu E, je Objednávateľ oprávnený požiadať o dodanie ďalších bezplatných vzoriek položiek plnenia, a to až dovtedy, kým podľa názoru Objednávateľa nebudú dodané vzorky zodpovedať špecifikácii podľa tejto zmluvy, podkladom na potlač ako aj grafickému návrhu podľa bodu E.Ďalšie vzorky položiek plnenia podľa tohto bodu je Dodávateľ povinný Objednávateľovi dodať do 3 pracovných dní odo dňa doručenia odôvodnenej písomnej žiadosti Objednávateľa. |
H. Zmluvné strany sa dohodli, že sa bezplatné vzorky poskytnuté podľa tejto zmluvy nezarátavajú do množstva, ktoré je predmetom plnenia. |
I. Dodávateľ vyhotoví plnenie v súlade s touto zmluvou a schválenou vzorkou. |
J. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi vyhotovené plnenie v množstve podľa opisu predmetu zákazky do 20 dní od schválenia bezplatných vzoriek jednotlivých položiek plnenia, a to výlučne počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod do miesta dodania, ktorým je sídlo Objednávateľa, pričom aspoň 1 pracovný deň pred jeho dodaním je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi dátum a čas dodania plnenia. Dodávateľ okrem dodania plnenia do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
K. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať opravu alebo výmenu vadného plnenia v lehote 10 pracovných dní odo dňa písomného oznámenia tejto skutočnosti Objednávateľom. |
L. V súlade s bodom 10.4 OPET, 2.časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ (ďalej len „VZP“) sú náklady na balné a dopravu plnenia do miesta dodania zahrnuté v zmluvnej cene. |
M. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV, farbu a typ každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia a menný zoznam osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
N. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu zabezpečujúcu dodanie plnenia, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania. |
O. Ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek svoju povinnosť podľa bodu M, Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každé také jednotlivé porušenie. |
P. Nárok Dodávateľa na zaplatenie ceny plnenia vzniká až dodaním celého plnenia podľa tejto zmluvy. Za celé plnenie sa považuje plnenie v dohodnutom množstve podľa opisu predmetu zákazky. |
Q. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí celého predmetu plnenia Objednávateľom, na základe preberacieho protokolu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. |
R. Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je Dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla Dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde je zriadený bankový účet, na ktorý Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. |
V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť Dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude cenu za plnenie podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
S. Ak v záhlaví zmluvy nie je uvedené DIČ Dodávateľa a/alebo IČ DPH Dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla Dodávateľa, alebo ak v záhlaví zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu Dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia zmluvy. |
T. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodacie listy a faktúry v slovenskom jazyku. |
U. Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a v súlade so schválenými vzorkami položiek plnenia. |
V. Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. |
W. Ak sa Dodávateľ dostane do omeškania so splnením ktorejkoľvek povinnosti podľa bodu A, B, C, E, F, G, J alebo K tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
X. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve. |
Hlboká cesta 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
26.07.2019 12:00
3 700,00 podľa položiek objednávkového formulára - ks
5 014,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2019 11:32
25.07.2019 11:00
25.07.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: