• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2019 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2019 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2019 11:05

Detail zákazky Z201922623

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2019 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2019 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2019 11:05

Základné údaje

Z201922623

OF-192566

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4126255

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

31616810

LEMAS spol. s r.o.

Nedožerská cesta 171/20, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maľovanie interiérových priestorov nemocnice

maliarske a natieračské práce, hygienická maľba, ručné maľovanie, oprava omietky, penetrácia

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 45442100-8 - Maliarske a natieračské práce

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maľovanie interiérových priestorov nemocnice
Funkcia
Vykonanie bielej hygienickej maľby stien, stropov vrátane dodania materiálu, vyspravenia poškodených miest, penetračného náteru a vrchného náteru z dôvodu zabezpečenia hygienických noriem.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maľby z maliarskych zmesí, ručne nanášané - steny, stropy m2 21 661
Odstránenie starej maľby oškrabaním m2 21661
Vysprávka stropov, stien - sadrou m2 21661
Základná penetrácia pre vnútorné nátery - 1x m2 21661
Počet náterov - maľby z maliarskych zmesí, ručne nanášané - steny, stropy ks 2
Belosť (BaSO4) % 82
Maľby z maliarskych zmesí, ručne nanášané - sokel m2 3671
Odstránenie starej maľby oškrabaním (sokel) m2 3671
Vysprávka soklov - sadrou m2 3671
Počet náterov - sokel ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti farby - maľby z maliarskych zmesí, ručne nanášané - steny, stropy Paropriepustná, oteruvzdorná, netoxická, nehorľavá
Farba - maľby z maliarskych zmesí, ručne nanášané - steny, stropy Biela, stála
Vlastnosti farby - sokel Umývateľná, paropriepustná, oteruvzdorná, netoxická, nehorľavá, s protiplesňovým účinkom
Farba - sokel Odtieň cukrová trstina, prípadne podľa požiadaviek jednotlivých oddelení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Postup maliarskych prác v jednotlivých budovách zdravotníckeho zariadenia: veľké poškodenie (pracovný postup 1, 2), malé poškodenia (lokálne poškodenie, mechanické poškodenie, poškrabanie atď. - pracovný postup 3)
Pracovný postup 1: penetrácia, lepidlo a sieťka, penetrácia, interiérová farba, interiérová farba umývateľná.
Pracovný postup 2: penetrácia, sanačná omietka, penetrácia, interiérová farba, interiérová farba umývateľná.
Pracovný postup 3: penetrácia, sadrová stierka, penetrácia, interiérová farba, interiérová farba umývateľná.
Harmonogram prác: Práce sa budú realizovať v tomto poradí: 1. GO 1, 2 - Gerontopsychiatrické  oddelenie, číslo parcely CKN 1188, 2. BO 1, 2 - Chronické oddelenie, číslo parcely CKN 1183, 3. AO 1, 2, 3 - Akútne oddelenie, číslo parcely CKN 1187, 4. A4, DO - číslo parcely CKN 1186, 5. RRO - Rehabilitačno-resocializačné odd., číslo parcely CKN 1180,6. budova R - administratívna budova.
Kompletná realizácia bude v réžii odberateľa - zadávateľa prác. Ak sa obe zmluvné strany dohodnú na zmene prác, práce sa presunú na požadovanú časť budov v areáli nemocnice. Ak podmienky nebudú vyhovujúce, práce sa presunú na inú časť budov v areáli, kde to podmienky dovolia.
Celková doba na plnenie predmetu zákazky je najviac 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Termín nástupu bude stanovený v Zmluve o dielo. Pred nástupom na realizáciu prác Zhotoviteľ predloží menný zoznam osôb svojich zamestnancov, ktorí budú práce realizovať vrátane súpisu ŠPZ používaných dopravných prostriedkov.
Predmet zákazky musí byť vyhotovený na vysokej kvalitatívnej úrovni pri dodržaní parametrov zadania, platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Objednávateľ sa zaväzuje poskytovať Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť počas realizácie diela.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Potrebné lešenie - maľovanie stropu vo výške cca 3,8 m.
Požaduje sa zabezpečiť náležitú ochranu nábytku, kobercov, okien, prístrojov a zariadení.
Požaduje sa denné upratovanie po maľovaní, záverečné upratovanie.
Nakladanie s odpadmi bude uchádzač povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii predmetu zákazky. V prípade nesplnenia týchto požiadaviek môže objednávateľ na náklady dodávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie.
Zhotoviteľ predloží vzorky farieb, ktoré majú byť predmetom dodania diela s tým, že Objednávateľ si vyhradzuje právo na určenie farebného riešenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od účinnosti zmluvy a kópiu dokladu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania vrátane prehlásenia o vlastnostiach použitých materiálov / farieb/ a odborného posudku o posúdení ich zdravotnej nezávadnosti.
Celková cena pozostáva z ceny za dopravu na miesto plnenia, ceny za dodanie všetkých potrebných materiálov na opravu a prípravu povrchov, maľovanie, upratovanie a zakrývanie (ochranu okien, dverí, podláh).
Faktúra bude vyhotovená mesačne na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác vrátane zápisu o odovzdaní a prevzatí potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a čísla IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby.
Objednávateľ preddavky, ani zálohy neposkytuje.
Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať  v priestoroch realizácie predmetných prác.
Zhotoviteľ zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov, noriem a požiadaviek Objednávateľa počas celej doby realizácie.
Zhotoviteľ zodpovedá za škody, ktoré spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené jeho zamestnancami počas vykonávania diela.
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, a to odo dňa začatia prác, až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať stavebný denník, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o zhode použitých výrobkov a materiálov k odovzdávaciemu a preberaciemu konaniu.
Pri uplatnení reklamácie je zhotoviteľ povinný opravu služby vykonať na vlastné náklady do 7 dní, odo dňa uplatnenia reklamácie.
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, realizáciou predmetných služieb/prác a protokolárnym odovzdaním - preberacím protokolom o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený zástupcami obidvoch zmluvných strán. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne dané priestory nemocnice úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál a odpad.
Ak je Zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela, je povinný Objednávateľovi zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania.
V prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže zhotoviteľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení.
Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
Objednávateľ požaduje pri realizácii maliarskych prác zabezpečenie precíznej práce z dôvodu vysokých nárokov na dodržanie hygienických podmienok (zdravotnícke zariadenie). Súčasne objednávateľ upozorňuje zhotoviteľa na tú skutočnosť, že práce budú realizované za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia. Objednávateľ sa zároveň zaväzuje, že poskytne súčinnosť počas realizácie prác v súvislosti s vopred dohodnutým časovým harmonogramom k príprave / uvoľneniu jednotlivých priestorov za účelom realizácie prác.
Zhotoviteľovi sa zakazuje postúpiť pohľadávky podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 440/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka (objednávateľa). Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt v rozpore so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ sa zaväzuje Zhotoviteľovi poskytnúť vo vopred určených priestoroch "skladový priestor" na uskladnenie potrebného materiálu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

01.08.2019 00:00 — 31.07.2020 00:00

1,00 dielo

93 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2019 10:47

26.07.2019 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2019 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1169
 34
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2019 11:07 - Vstupná ponuka 93 000,00 € Cena s DPH
26.07.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 86 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS