30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Dodanie TV prijímačov, odvoz a ekologická likvidácia starých TV prijímačov
TV prijímače, televízory
Tovar, Služba
1. Dodanie TV príjímačov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie TV prijímačov vrátene súvisiacich služieb spojených s dodaním - doprava a vykládka do určených priestorov verejného obstarávateľa/objednávateľa, montáž, naladenie a nastavenie; záruka minimálne 36 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. TV prijímače - dodanie a súvisiace služby spojené s dodaním; miesto dodania Staré Hory | ks | 14 | ||
1.2. TV prijímače - dodanie a súvisiace služby spojené s dodaním; miesto dodania Pavčina Lehota | ks | 10 | ||
1.3 Uhlopriečka | cm | 80 | 83 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požiadavky: | |
Tunery | HD DVB-T/T2/C/S/S2 |
Energetická trieda | A+ |
Vstupy a výstupy | HDMI, koaxiálny, USB 2.0 |
Prehráva | Obrázky ( JPEG,JPG), Audio ( MP3), Video ( MKV,MP4,AVI, MOV), Textové ( TXT) |
Záruka | 36 mesiacov |
2. Odvoz a ekologická likvidácia starých TV prijímačov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Odvoz a ekologická likvidácia starých TV prijímačov - Staré Hory | ks | 8 | ||
2.2 Odvoz a ekologická likvidácia starých TV prijímačov - Pavčina Lehota | ks | 8 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Dodávateľ uvedie v cenovej kalkulácii jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH za položku č. 1 (podpoložky 1.1 a 1.2) a položku č. 2 uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a zároveň uvedie aj typ - obchodné označenie, značku /výrobcu tovaru. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - zmluvná cena. |
3. Celková cena za predmet zmluvy a ceny za jednotlivé položky (tzn. za podpoložky č. 1.1, 1.2., 2.1 a 2.2 ) uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, tzn. cenu za dodanie TV prijímačov vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia, montáž, naladenie a nastavenie TV prijímačov, odvoz a ekologickú likvidáciu starých TV prijímačov, záruku minimálne po dobu 36 mesiacov a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené |
osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy. |
4. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin množstva a jednotkových cien podpoložiek č. 1.1, 1.2, 2.1 a 2.2 uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Dodávateľ určí zmluvný cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí uvedené množstvá svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
5. Všetky ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na max. dve (2) desatinné miesta. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
6. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
7. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcej znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy materiálový list od výrobcu TV prijímačov resp. iný ekvivalentný dokument preukazujúci splnenie požiadaviek objednávateľa na technické vlastnosti / charakteristiky TV prijímačov, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu - Technické vlastnosti. |
3. Miestami plnenia sú Staré Hory a Pavčina Lehota; presnú adresu s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávka tovaru do miesta plnenia sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h /pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy |
a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
5. Lehota dodania/plnenia predmetu zákazky/zmluvy je stanovená maximálne do 30 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 36 mesiacov a začína plynúť dňom podpisu dodacieho listu. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
3. Fakturácia sa uskutoční po ukončení plnenia. Podkladom pre vyhotovenie faktúry je riadne a včasné realizované plnenie predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry bude objednávateľom potvrdený dodací list alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu 8 tohto článku. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
26.07.2019 08:00 — 31.07.2019 14:00
1,00 cena celkom
4 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2019 11:15
23.07.2019 12:00
23.07.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2019 11:59 - Vstupná ponuka | 4 080,00 | € | Cena s DPH |
23.07.2019 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 079,89 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: