30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35746343
SIAD Slovakia spol. s r. o.
Rožňavská 17, Bratislava, 83104, SVK
Dodávka technických a medicinálnych plynov pre potreby pracovísk
technický plyn, medicinálny plyn, nájom tlakových fliaš
Tovar, Služba
1. Dodávka technických a medicinálnych plynov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky technických a medicinálnych plynov pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dusík 4.0 tech. (50/200) | 10 m3 | 5 | ||
2. Dusík 5.0 (50/200) | 10 m3 | 18 | ||
3. Hélium 5.0 (50/200) | 9,3 m3 | 15 | ||
4. Vodík 3.0 tech. (50/200) | 9,1 m3 | 1 | ||
5. Vodík 5.0 (50/200) | 9,1 m3 | 10 | ||
6. Vodík 5.5 (50/200) | 9,1 m3 | 1 | ||
7. Vzduch tech. (50/200) | 10 m3 | 4 | ||
8. Vzduch medic. (40/200) | 8 m3 | 60 |
Názov |
1.Predmetom rámcovej dohody je dodanie technických a medicinálnych plynov, ktorých detailná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii rámcovej dohody (ďalej len „tovar“). |
2.Dodávateľ sa zaväzuje na základe objednávky objednávateľa dodať tovar na príslušné SLaPA , pričom presné adresy miesta plnenia a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody (ďalej len „miesto plnenia“) a objednávateľ sa zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu. |
3.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy |
4.Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e-mailom (ďalej len „objednávka“). Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: rozsah plnenia (množstvo a technická špecifikácia tovarov), termín dodania, cena tovarov, miesto plnenia, kontaktná osoba pre prevzatie tovarov a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa jeho potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
5.V prípade, že výroba požadovaného tovaru bude ukončená, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi modifikovaný tovar rovnakého druhu s rovnakými parametrami (ďalej len „náhradný tovar“) ako je tovar podľa rámcovej dohody pri dodržaní cien uvedených v rámcovej dohode. |
6.Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu poslať do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny tovarov)“, ktorý tvorí prílohu č. 2 rámcovej dohody. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
6a)Kúpna cena zahŕňa nájom tlakového obalu, dopravu, nakládku a vykládku tovaru v mieste plnenia uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“). |
7.Nájom tlakového obalu je zahrnutý v kúpnej cene, preto dodávateľ nebude požadovať od objednávateľa zaplatenie zálohy za tlakové obaly a nebude účtovať objednávateľovi dodatkové nájomné v prípade, ak by objednávateľ mal tlakový obal dlhšie ako tri mesiace bez výmeny. |
8.Celková cena za dodanie tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v tejto rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
9.Dodávateľ garantuje pevnú cenu tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody objednávateľovi. |
10.Predmet rámcovej dohody dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 5 pracovných dní od dňa doručenia objednávky. |
11.Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný tovar v súlade s touto rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru so špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový tovar, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
12.V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, alebo dodacom liste. Preberací protokol alebo dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
13.Preberací protokol alebo dodací list bude obsahovať najmä názov a typové označenie tovaru, množstvo tovarov, počty jednotlivých tlakových obalov, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia tovarov. |
14.Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania preberacieho protokolu, alebo dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre ich použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. |
15.Výmena prázdnych prenajatých tlakových obalov sa uskutoční vždy pri dodaní ďalšieho tovaru. |
16.Po podpísaní preberacieho protokolu alebo dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú preberacie protokoly alebo dodacie listy. |
17.Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. |
18.Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa. |
19.Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti daňového dokladu podľa všeobecne platných právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve aj predmet dodávky, množstvo, cenu tovarov podľa tejto rámcovej dohody, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť ich dodávateľovi na dopracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
20.Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry za tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
21.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 210,10 eur bez DPH. |
22.V prípade omeškania s dodaním tovaru v dohodnutej lehote, má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške 0,05 % z ceny tovarov za každý aj začatý deň omeškania, z ceny tej časti tovarov, ktorej sa omeškanie týka. Objednávateľ neuplatňuje zmluvnú pokutu, pokiaľ omeškanie bolo spôsobené jeho nepripravenosťou prevziať tovar v dohodnutom termíne, resp. jeho žiadosťou o dodanie tovaru v inom termíne a v prípade okolností, ktoré sú charakterizované ako „vyššia moc“. |
22a)„Vyššia moc“ je právna skutočnosť, spočívajúca v mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti, ktorá spôsobí škodu. Tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody prevyšujúcej výšku zmluvnej pokuty. |
23.Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
24.Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody zaslať objednávateľovi reklamačný poriadok. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
24,00 mesiac
10 964,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2019 09:49
24.07.2019 09:00
24.07.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2019 06:29 - Vstupná ponuka | 10 964,70 | € | Cena s DPH |
24.07.2019 06:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 964,70 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: