Z201922599
OF-195012
zrušená
518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
Softvér, prevod hlasu na písaný text.
audio záznam, hlas, softvér, formulár, reprodukcia
Tovar, Služba
1. Softvér, prevod hlasu na písaný text.
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvér slúži ako náhrada klávesnice, diktovanie textu hlasom. Systém použiteľný pre všetky štandardné aplikácie, ale predovšetkým pre Nemocničný informačný systém a jeho moduly. |
Systém plne funkčný a určený pre OS Windows |
Riešenie musí byť bez nutnosti pripojenia do externých sietí, prevádzka off-line. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balík riešenia multilicencia, - viacnásobná pre viacerých paralelných používateľov určená licencia na prevádzkovanie softvéru | ks | 1 | ||
- počet užívateľov/používateľov | ks | 50 | ||
- pamäťová kapacita HDD pre inštaláciu bez slovníka | GB | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvér, prevod hlasu na písaný text: | OS Windows Pro 7/8/8.1/10 32/64 bit |
- | riešenie na prevod hlasového vstupu na písaný text musí podporovať všetky aplikácie, ktoré natívne podporujú vstup z klávesnice |
- | lokálne uložené dáta na pracovnej stanici, vrátane licenčného kľúča |
- | plná funkcionalita riešenia musí byť zabezpečené bez nutnosti pripojenia do externých sietí objednávateľa a dodávateľa |
- | riešenie musí byť časovo neobmedzené. Licencia musí umožňovať prevádzku bez podmienky dodatočných zmluvných záväzkov - krabicový softvér |
- | podpora off-line a on-line aktualizácii slovníkov bez dopadu na už vykonané užívateľské zmeny. |
Riešenie musí obsahovať špecializované medicínske slovníky v slovenskom jazyku pre oblasti: | - všeobecný medicínsky slovník |
-- | Onkologický slovník |
-- | Histologický slovník |
-- | Patologický slovník |
-- | Rádiologický slovník |
-- | Slovník všeobecnej slovenčiny |
- | - |
- | plné editovanie slovníka, s možnosťou pridania ľubovoľného množstva vlastných slov a preddefinovaných textov |
- | možnosť vzdialeného zápisu s bezdrôtovým zariadením |
- | podpora a prepis aj importovaných zvukových záznamov |
- | možnosť kontroly správne zapísaného textu |
- | možnosť vypočuť celú nahrávku od začiatku do konca, čítanie celého textu |
- | možnosť prehrávania od slova, kde je aktuálne umiestnený kurzor |
- | zvýraznenie prehrávaného slova, čítania textu |
- | možnosť prepisu textu od umiestnenia kurzora v textovom poli do aplikácie zvolenej používateľom |
- | možnosť zafixovania pozície kurzora pre prepis |
- | možnosť úpravy výsledného textu |
- | možnosť prepisu skôr zhotovených audio záznamov |
- | hlasové ovládanie funkcií programu (na začiatku a na konci diktátu, vybraný slovník povelov) |
- | riešenie musí mať možnosť vytvárania preddefinovaných šablón a ich použitie v texte na hlasový povel |
- | možnosť zdieľania užívateľských slovníkov v rámci siete objednávateľa |
- | možnosť pripojiť iné ovládacie HW periférie a ich SW podpora (napr. pedále, tlačidlá na začatie/zastavenie rozpoznávania, a iné) |
- | nastaviteľná citlivosť záznamového zariadenia, spracovania zvuku, pre odstránenie ruchov z okolia |
- | vytváranie samostatných užívateľských profilov priamo v riešení |
- | report, záznam o užívaní/použití riešenia |
- | inštalácia na PC prostredníctvom interného administrátora objednávateľa |
- | prenos licencie pri výmene HW minimálne spôsobom migrácie dát, alebo opätovné použitie licencie na inom počítači |
- | pri prenose licencie len migráciou dát zabezpečenie náhradnej licencie v prípade zlyhania HW |
- | pracovná stanica s procesorom Intel s min. 2 jadrami v základnej taktovacej frekvencii 2.0 GHz, operačná pamäť 2 GB, miesto na disku 1 GB |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky (ak nie je u danej položky uvedené inak) | 24 mesiacov |
Názov |
1. Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom, ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb, z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
2. Dodávaný softvér musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
4. Nový, doposiaľ nepoužitý softvér ani nerepasovaný. |
5. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
6. Požaduje sa inštalácia na mieste plnenia, minimálne dve inštalácie, uvedenie do prevádzky. |
7. Zaškolenie personálu, interného administrátora, minimálne v rozsahu 60 hodín a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa inštalácie softvéru. Dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
8. Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku. ktorý bude obsahovať popis technických vlastností softvéru a jeho funkcionality a podrobný technický opis ponúkaného softvéru, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi darujúcimi technické parametre, funkcionality ponúkaného softvéru. |
9. Požaduje sa do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky, rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. |
10. Miesto dodania tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa. |
11. Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky a funkcionalít. |
13. Požadujeme nástup servisného technika, vzdialenej podpory najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu alebo nefunkčnosť funkcionality, systémový problém, najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre SW riešenie. |
15. Spôsob, čas a miesto dodania: |
15.1 Termín dodania resp. inštalácie je do 15 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
15.2 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení administrátorov objednávateľa. |
15.3 Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
15.4 Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
15.5 Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
15.6 Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
16. Zmluvné a platobné podmienky: |
16.1 Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
16.2 Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, t. z. až po úplnom dodaní softvéru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
16.3 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a zaškolenie. |
16.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
16.5 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16.6 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Sankcie: |
17.1 V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru, nedodržania časových lehôt dohodnutých v zmluve, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
17.2 V prípade podstatného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy zo strany dodávateľ, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
17.3 Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
17.4 Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
18. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
18.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
18.2 Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke; |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve; |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska; |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka; |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka; |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
18.3 Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
a) vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme; |
b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy, informáciu o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán, deň a dôvody ukončenia zmluvy. |
18.4 Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
19. Ochrana osobných údajov. |
19.1 Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
19.2 Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
19.3 Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
19.4 Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní objednávateľ doručí objednávateľovi do 48 hodín od účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje toto podpísať a obratom zaslať objednávateľovi na adresu sídla. |
19.5 Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
19.6 Dodávateľ potvrdzuje svojím podpisom, že bol informovaný o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
29.07.2019 07:00 — 12.08.2019 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
41 625,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2019 08:55
22.07.2019 09:00
22.07.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: