00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
48338826
all4print, s.r.o.
Krásnohorská 6, Bratislava, 85107, SVK
Tonerové náplne - originál
toner
Tovar, Služba
1. Tonery Canon
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup tonerov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Toner Canon 045H Black - originál | ks | 4 | ||
Položka č.2: Toner Canon 045H Cyan - originál | ks | 4 | ||
Položka č.3: Toner Canon 045H Magenta - originál | ks | 4 | ||
Položka č.4: Toner Canon 045H Yellow - originál | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1: Toner Canon 045H Black (čierny) - originál | Minimálne parametre: výťažnosť 2800 strán |
Položka č.2: Toner Canon 045H Cyan (azúrový) - originál | Minimálne parametre: výťažnosť 2200 strán |
Položka č.3: Toner Canon 045H Magenta (purpurový) - originál | Minimálne parametre: výťažnosť 2200 strán |
Položka č.4: Toner Canon 045H Yellow (žltý) - originál | Minimálne parametre: výťažnosť 2200 strán |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu a musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky. |
Objednávateľ požaduje dodať iba tonerové náplne vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych a kompatibilných tonerov. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
Záručná lehota 24 mesiacov. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Dekanát SjF, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
25.07.2019 08:00 — 02.08.2019 13:00
16,00 ks
966,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2019 11:19
22.07.2019 09:00
22.07.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2019 11:25 - Vstupná ponuka | 966,84 | € | Cena bez DPH |
17.07.2019 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 960,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: