00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
17321450
exe, a.s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Služby podpory Microsoft Premier Support
podporné služby v informačných systémoch na aplikáciách Microsoft, proaktívne služby Workshop PLUS, reaktívne služby Sharepoint server, reaktívne služby MIM, reaktívne služby SCCM, reaktívne služby Exchange server
Služba
1. Predmetom zákazky sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation - proaktívne služby a reaktívne služby.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. Podporné služby Microsoft Premier Support sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti Microsoft Corporation so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ. Spoločnosťou Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov. |
Charakter služby spočíva v tom, že spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft Corporation produktov. Tieto dve zložky sú navzájom integrálne prepojené prostredníctvom softvérových nástrojov, špecifickej metodológie a manažéra dodávky služby. |
Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft Corporation, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Proaktívne služby WorkShopPLUS Office365/Exchange Online; WorkShopPLUS Office365EXO.Adminis. and Configuration | ks | 1 | ||
Proaktívne služby WorkShopPLUS Exchange 2019; WorkShopPLUS Exchange 2019, Administration and Configuration | ks | 1 | ||
Proaktívne služby WorkShopPLUS Azure | ks | 1 | ||
Proaktívne služby Designated Support Engineering - SharePoint | hod. | 200 | ||
Proaktívne služby Designated Support Engineering - Modern Identity | hod. | 200 | ||
Proaktívne služby Designated Support Engineering - Messaging | hod. | 55 | ||
Proaktívne služby Designated Support Engineering - MOM/SCOM | hod. | 55 | ||
Reaktívne služby Sharepoint server/MIM/SCCM/Exchange server | hod. | 25 |
Názov |
I. ZMLUVA: 1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania rozsahu zmluvy v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
II. CENA: 1.Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania reaktívnej podpory. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8 OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Support.Dodávateľ je povinný mať účinný takýto stupeň partnerstva počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ najmä predloží do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvu MBSA Microsoft Business and Services Agreement alebo inú rámcovú servisnú zmluvu, ktorú má uzavretú so spoločnosťou Microsoft (napr. MSA - Master Services Agreement) a Zmluvu Premier Support for Partners alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu, ktorá deklaruje zmluvný vzťah dodávateľa sospoločnosťou Microsoft a oprávnenie dodávateľa poskytovať plnenie podľa tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ súčasne poskytne údaje o kontaktnej osobe vrátane telefonického a e-mailového kontaktu pre potreby overenia zmluvného vzťahu v rámci spoločnosti Microsoft. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
4. Dodávateľ zabezpečí pre služby Microsoft Premier Support osobu oprávnenú poskytovať technickú podporu produktov spoločnosti Microsoft, zodpovednú za riadenie podpory objednávateľa (TAM), ktorý bude úzko spolupracovať s riadiacimi a technickými zamestnancami objednávateľa a zaistí, aby služba Microsoft Premier Support pokryla špecifické potreby a požiadavky objednávateľa. TAM bude pravidelne komunikovať s určenými zamestnancami objednávateľa, bude ich informovať o priebehu riešenia problémov, poskytovať informácie o stave čerpania služieb, spolupracovať s určenými zamestnancami |
objednávateľa pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizovať školenia a workshopy podľa potrieb objednávateľa, doručovať proaktívne informácie a predstavovať styčný bod pre komunikáciu medzi objednávateľom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach popísaných v zmluve. |
5. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo, počet ch hodín a cenu za položku v EUR bez DPH aj v EUR s DPH s vyčíslením celkovej ceny v EUR s DPH. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
IV.FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná štvrťročne formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do piatich pracovných dní po uplynutí štvrťroku poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support . Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o poskytovaní služieb podpory Microsoft Premier Support potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú listinnú faktúru poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry zaslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do dvoch pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA: |
1. Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či dodávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy |
2. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a). |
3. Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
4. Dodávateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie dodávateľa odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do piatich pracovných dní po uplynutí štvrťroku poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support . Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o poskytovaní služieb podpory Microsoft Premier Support potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Navrhnutá hodnota | 2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do piatich pracovných dní na cely štvrťrok dopredu poskytovania služieb podpory Microsoft premier Support. |
Súčasné pravidlá Microsoft Corporation zaväzujú dodržiavať ich obchodné pravidlá,podľa ktorých je potrebné do 5 dní od doručenia dodávateľskej faktúry od Microsoft-u fakturovať na zákazníka faktúry dopredu, nie po uplynutí štvrťroku.
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2019 14:20 — 31.07.2020 14:20
1,00 sada
165 116,16
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8 OPET.Vlastný návrh musí obsahovať:platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Supp Dodáfvateľ je povinný mať účinný takýto stupeň partnerstva počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy..
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2019 14:26
22.07.2019 14:19
22.07.2019 14:34
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2019 13:05 - Vstupná ponuka | 165 116,16 | € | Cena s DPH |
22.07.2019 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 165 116,16 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: