00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety s potlačou
sada, guľôčkové pero, mechanická ceruzka, poznámkový blok, vrecko na dokumenty, Powerbank, USB kľúč
Tovar, Služba
1. Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre (vrátane potlače)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety pre účastníkov seminára, priemyselnú sféru a pre propagáciu projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre (vrátane potlače) – množstvo: | ks | 100 | ||
Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre – rozmery sady: | cm | 16 x 5,5 x 1,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ pera – farba: | modrá so striebornými doplnkami |
Typ pera – materiál: | kov |
Typ pera – typ: | guľôčkové pero |
Typ pera – farba náplne: | modrá |
Typ ceruzky – farba: | modrá so striebornými doplnkami |
Typ ceruzky: | mechanická |
Typ ceruzky – hrúbka tuhy: | 0,7 mm |
Typ mechanizmu pero a ceruzka: | stláčacie |
Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre – materiál: | kov |
Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre – farba: | modrá |
Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre - potlač: | • jednofarebná na vonkajšej (prednej) strane puzdra • farba potlače: biela • trvácna, odolná voči oteru • dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná • min. veľkosť potlače: 70 mm x 8 mm |
Sada guľôčkové pero a mechanická ceruzka z hliníka v kovovom puzdre: | Požiadavkám vyhovuje napr. - vizualizácia je uvedená v Prílohe č. 1 Obrazová dokumentácia |
2. Poznámkový blok (vrátane potlače)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety pre účastníkov seminára, priemyselnú sféru a pre propagáciu projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poznámkový blok (vrátane potlače) – množstvo: | ks | 100 | ||
Poznámkový blok (vrátane potlače) – počet strán: | strana | 160 | ||
Poznámkový blok (vrátane potlače) – rozmery: | cm | 14,2 x 21 x 0,9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poznámkový blok: | • linajkový poznámkový blok so záložkou, slučkou na pero a zatváraním na gumičku |
Poznámkový blok - veľkosť: | • A5 |
Poznámkový blok – farba: | • tyrkysová |
Poznámkový blok – potlač: | •jednofarebná na vonkajšej (prednej) strane poznámkového bloku •farba potlače: biela •trvácna, odolná voči oteru •dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná • min. veľkosť potlače: 110 mm x 13 mm |
Poznámkový blok: | Požiadavkám vyhovuje napr. - vizualizácia je uvedená v Prílohe č. 1 Obrazová dokumentácia |
3. Vrecko na dokumenty (vrátane potlače)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety pre účastníkov seminára, priemyselnú sféru a pre propagáciu projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecko na dokumenty (vrátane potlače) – množstvo: | ks | 100 | ||
Vrecko na dokumenty (vrátane potlače) – rozmery: | cm | 44 x 34 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrecko na dokumenty: | • Vysoko kvalitné vrecko. • Veľký hlavný priestor so sťahovacou šnúrou, zosilnené rohy s kovovými krúžkami. Tá umožní nosenie buď cez rameno alebo i na chrbte. • Vode odolný. |
Vrecko na dokumenty – farba: | • biela |
Vrecko na dokumenty – materiál: | • 210D polyester s vrstvou PU |
Vrecko na dokumenty – potlač: | • jednofarebná na vonkajšej (prednej) strane vrecka • farba potlače: čierna • trvácna, odolná voči oteru • dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná • min. veľkosť potlače: 250 mm x 40 mm |
Vrecko na dokumenty (vrátane potlače): | Požiadavkám vyhovuje napr. - vizualizácia je uvedená v Prílohe č. 1 Obrazová dokumentácia |
4. Powerbank (vrátane potlače)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety pre účastníkov seminára, priemyselnú sféru a pre propagáciu projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Powerbank (vrátane potlače) – množstvo: | ks | 100 | ||
Powerbank (vrátane potlače) - rozmer: | cm | 8 x 2,5 x 3,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Powerbank: | • Plastová záložná batéria s LED svietidlom a kapacitou 2 200 mAh. Vhodná pre nabíjanie inteligentných telefónov, tabletov, • USB/Mikro USB kábel je súčasťou. |
Powerbank – materiál: | • plast |
Powerbank – farba: | • biela |
Powerbank – potlač: | • jednofarebná, obojstranná • farba potlače: čierna • trvácna, odolná voči oteru • dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná • min. veľkosť potlače: 50 mm x 15 mm |
Powerbank (vrátane potlače): | Požiadavkám vyhovuje napr. - vizualizácia je uvedená v Prílohe č. 1 Obrazová dokumentácia |
5. USB kľúč (vrátane potlače)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety pre účastníkov seminára, priemyselnú sféru a pre propagáciu projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč (vrátane potlače) – množstvo: | ks | 100 | ||
USB kľúč (vrátane potlače) – kapacita: | GB | 64 | ||
USB kľúč (vrátane potlače) - rozmery: | mm | 56,0 x 19,1 x 9,5 | ||
USB kľúč (vrátane potlače): | g | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
USB kľúč – rozhranie: | • USB 3.0 |
USB kľúč – prenosová rýchlosť: | • Čítanie: do 110 MB/s • Zápis: do 20 MB/s |
USB kľúč – kompatibilita: | • Windows 2000 SP4 a vyšší • MacOS 10.5.x a vyšší • Linux v.2.6.x a vyšší |
USB kľúč – farba: | • čierna |
USB kľúč – potlač: | • jednofarebná, obojstranná • farba potlače: biela • trvácna, odolná voči oteru • dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná • min. veľkosť potlače: 32 mm x 9 mm |
USB kľúč: | Požiadavkám vyhovuje napr. - vizualizácia je uvedená v Prílohe č. 1 Obrazová dokumentácia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače VLAJKA + TEXT a LOGO + TEXT v súlade s požiadavkami programovej dokumentácie, príručka pre prijímateľa – príklady publicity – použitie loga Interreg V-A SK-CZ a EÚ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly. |
Požaduje sa predložiť bezplatný vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy – grafické znázornenie potlače VLAJKA+ TEXT a LOGO + TEXT do 5 pracovných dní od odsúhlasenia požadovaných vizuálov. |
Ak grafické znázornenie nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať. |
Požaduje sa dodržanie vysokej kvality tlače, dodržanie farebnosti tlače. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru , ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly e-mailom kontaktnej osobe . |
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky. |
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku ( NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä a) Poskytovatel' a ním poverené osoby b) Národný orgán (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR); c) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly; e) Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; f) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; g) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. |
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO) t.j. doručením správy z kontroly VO RO/NO. |
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný,alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Záručná lehota 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.09.2019 08:00 — 30.09.2019 14:00
500,00 ks
2 824,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2019 11:37
24.07.2019 10:00
24.07.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2019 19:56 - Vstupná ponuka | 2 824,00 | € | Cena bez DPH |
24.07.2019 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 333,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: