37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
00684422
DOPRA - VIA, a.s.
Drieňová 27, Bratislava, 82656, SVK
Katiónaktívna asfaltová emulzia C65B4
asfaltová emulzia, katiónaktívna emulzia, vysprávky živičných krytov, údržba vozovky
Tovar
1. Kationaktívna asfaltová emulzia C65B4
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je katiónaktívna emulzia s nemodifikovaným spojivom C65B4 určená pre vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek v spojitosti s kamenivom frakcie 2/5 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Asfaltová emulzia C65B4 | tona | 60 | ||
- obsah asfaltu | %,m/m | 63 | 67 | |
- štiepiteľnosť | - | 110 | 195 | |
- zvyšok na site 0,5 mm | %,mm | =< 0,5 | ||
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 2 mm pri 40 oC | s | 15 | 70 | |
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 4 mm pri 40 oC | s | 5 | 70 | |
- skladovateľnosť | týždeň | 6 | ||
- priľnavosť k referenčnému kamenivu | - | ≥ 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | STN EN 13808 Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií |
emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | Katalógových listoch emulzií a zálievok 1/2014 |
Názov |
Prepravu predmetu zákazky z miesta výrobne, príp. pevného skladu dodávateľa do miesta dodania zabezpečí objednávateľ vlastnými dopravnými prostriedkami |
Objednávateľ požaduje, aby výrobňa, príp. pevný sklad dodávateľa bol/a umiestnený/á na území Trnavského alebo Bratislavského samosprávneho kraja. |
Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží Vyhlásenie o parametroch v zmysle normy EN13808 a platné certifikáty na preukázanie a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie tovaru a na preverenie schopnosti dodávateľa dodať tovar s požadovanými technickými a kvalitatívnymi parametrami ( v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov) |
Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží Kartu bezpečnostných údajov na príslušnú emulziu (v zmysle zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov ). |
Požadované doklady dodávateľ predloží vo formáte .pdf, .jpg e-mailom na adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe „Výsledok výberového konania“, ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
Dodávky budú realizované na základe čiastkových objednávok (zasielaných e-mailom) v množstvách podľa potreby objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje pripraviť asfaltovú emulziu k odberu do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi. |
Faktúru vyhotoviť pre každý odber samostatne v zmysle čiastkovej objednávky a zaslať na adresu objednávateľa uvedenú v zmluve. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu objednávateľovi. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy, ku ktorej sa faktúra viaže. |
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. Záruka počas skladovania tovaru je stanovená v zmysle STN EN 13808:2005 na 56 dní. Počas záručnej doby sa uplatňujú tieto záručné a reklamačné podmienky: musia byť dodržané zásady skladovania v zmysle STN EN 13808:2005 a vydaného vyhlásenia o parametroch výrobku. |
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote aj s odôvodnením. |
V prípade nedodržania kvality tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov |
Ukončenie RD môže nastať: a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluv. strán b) odstúpením od RD pre podstatné porušenie zmluv. podm., c) odstúpením od RD z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobec. zmluv. podm. OPET-u (ukončenie RD nastane dňom doručenia písom. oznámenia o odstúpení od RD z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobec. zmluv. podm. OPET-u dodávateľovi), d) dohodou zmluvných strán (ukončenie nastane ku dňu, ktorý je určený v písom.dohode o ukončení RD, kt. bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením RD a vysporiadaním záväzkov zmluv. strán) |
Trnavský alebo Bratislavský samosprávny kraj, Slovenská republika
12
60,00 tona
31 104,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2019 13:28
16.07.2019 13:40
16.07.2019 13:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2019 12:58 - Vstupná ponuka | 30 960,00 | € | Cena s DPH |
15.07.2019 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: