35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Opravárenská dielňa na podvozku nákladného automobilu
nákladné vozidlo, pojazdná dielňa
Tovar, Služba
1. A) Podvozok nákladného automobilu - 1 ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby automobilu | rok | 2019 | ||
Prevodové stupne | ks | 6 | ||
Zdvihový objem | cm3 | 3000 | ||
Maximálny výkon | kW | 128 | ||
Objem nádrže | l | 70 | ||
Celková hmotnosť | kg | 7500 | ||
Technické zaťaženie zadnej nápravy | kg | 5800 | ||
Technické zaťaženie prednej nápravy | kg | 3000 | ||
Rázvor podvozku | mm | 3400 | ||
Polomer otáčania | m | 6,3 | ||
Šírka kabíny vodiča | mm | 2000 | ||
Dĺžka nadstavby | mm | 4000 | ||
Celková dĺžka vozidla | mm | 5800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo – nafta | |
Prevodovka – automatizovaná, sekvenčné riadenie | |
Pneumatiky – 205/75 R17,5 | |
Batéria 100 Ah | |
Svetlá s funkciou denných svetiel | |
Obmezdovač rýchlostí 90 km/h | |
Príprava na montáž autorádia | |
Digitálny tachograf | |
Štandardná farba podvozku | |
Plnenie paliva na ráme podvozku | |
Štandardná palubná doska | |
System stráženia jedného jazdného pruhu | |
Predné zásterky | |
Ramená zrkadiel pre šírku min. 2250 mm | |
Lekárnička | |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | |
Držiak náhradného kolesa pod rámom | |
Veniec volantu z plastu | |
Výstražný trojuholník reflexný | |
Jeden parkovací kiln v držiaku | |
Alternátor 140A/12V | |
Filter pevných častíc | |
Kúrenie kabíny vodou motora | |
Filter paliva vyhrievaný | |
Akustická signalizácia spiatočky vzadu | |
Elektrické ovládanie okien | |
Oceľové ráfiky kolies | |
Otáčky motora minimálne 3500/min | |
Výfuk v podvozku pod rámom | |
Pevný zadný nárazník | |
Ťažné zariadenie s možnosťou pripojenia prívesu s celkovou hmotnosťou brzdeného prívesu do 3500 kg | |
ESP, ASR, ABS, EBD | |
Nádrž AdBlue na ráme podvozku | |
Náhradné koleso | |
Parkovacia brzda s účinkom na kardan | |
Oceľová predná priečna listová pružina | |
Zadné semieliptické perá | |
Štandardné brzdy bez retardéra | |
Štandardné usporiadanie rámu | |
Štandardné zadné pérovanie | |
Štandardný bezpečnostný pás | |
Dvojsedalo, 2 bezpečnostné pásy, schránka | |
Sedadlo vodiča odpružené | |
Kabína vodiča vo farbe RAL 2011 | |
LED oranžový výstražný maják umiestnený na kabíne | |
Zabezpečiť všetky potrebné zápisy do TP vozidla okrem EČV |
2. B) Pojazdná dielňa - 1 ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Rozmery nadstavby vozidla - dĺžka | mm | 3500 | ||
Rozmery nadstavby vozidla - šírka | mm | 2200 | ||
Rozmery nadstavby vozidla - výška | mm | 2100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spodný rám /pomocný/ – skladaný z hliníkových profilov, tzv. palcom systém. Pozdĺžne profily výšky 108 mm a priečne 90 mm. | |
Podlaha z vodovzdornej protišmykovej preglejky hrúbky 21 mm, skrutkovaná do spodného rámu, utesnená polyuretánovým tmelom. | |
Bočne steny, predné čelo a strop nadstavby zo samonosných polyuretánových panelov hrúbky 25mm, obojstranne opláštených laminátom hrúbky 1,5 mm. | |
Zadné dvere - dvojkrídlové, s uzáverom na oboch krídlach dverí. | |
Pravé krídlo s možnosťou otvárania z vnútra aj z vonku spolu so zámkom pre uzamknutie dverí. | |
V horných rohoch dvier umiestnené hliníkové vetracie - uzatvárateľné mriežky. | |
Pod zadnými dverami umiestnené široké vysúvateľné schody s protišmykovou úpravou nášlapných stupačiek | |
Bočné jednokrídlové uzamykateľné dvere umiestnené na pravej strane nadstavby výšky 2010 mm a šírky 1250 mm za ktorými je umiestnený elekto-hydraulický výťah pre plynové - zváracie flaše | |
Na nadstavbe (okrem okien na dverách) aj ďalšie okná na ľavej bočnej stene a to v počte 2 ks. | |
Jedno otvárateľné okno o rozmere 500x500 mm | |
Jedno neotvárateľné okno o rozmere 500x500 mm | |
Jedno strešné okno - vetracie veľkosti 400x500 mm | |
Bočné oranžové LED diódové pozičné svetlá | |
Zadné horné červené LED diódové svetlá | |
Predné horné biele LED diódové svetlá | |
Vnútorné osvetlenie: 2x stropné LED svetlo 24V ═ umiestnené v strednej línii strechy nadstavby. | |
Ovládanie vypínačom umiestneným vo vnútri nadstavby pri pravom krídle zadných dverí a pri bočných dverách na pravej strane nadstavby. | |
Obom vypínačom bude predradený centrálny vypínač v kabíne vozidla. | |
Nezávislé naftové kúrenie s manuálnym ovládaním, s výkonom cca. 4000 W s rozvodom teplého vzduchu pri prednom čele v skriňovej nadstavbe. | |
Kúrenie umiestnené pod pracovným stolom. | |
Hydraulická zdvižná plošina s nostnosťou 300kg slúžiaca ako výťah pre plynové flaše | |
Protivkliňovacie zábrany hliníkové eloxované sklopné | |
Protivkliňovacie zábrany hliníkové eloxované sklopné | |
Vybavenie interiéru: | |
pracovný stôl (pravá strana automobilu) | |
pracovný stôl bez zásuvkových skríň, 1ks | |
pracovná doska z preglejky 30 mm | |
pracovný stôl (ľavá strana automobilu) | |
pracovný stôl obojstranný 2ks | |
skrinka k stolu s 4 zásuvkami , 3 x 200, 1 x 138, 1ks | |
skrinka k stolu s 5 zásuvkami , 2 x 200, 1 x 136, 2 x 100 mm, 2ks | |
skrinka k stolu s 6 zásuvkami , 1 x 200, 1 x 136, 4 x 100 mm, 1ks | |
obloženie bokov skriniek dierovaným plechom | |
pracovná doska z preglejky 30 mm, 2ks | |
regálová zostava (ľavá strana automobilu) | |
podstavec s výkl. čelom, 1ks | |
regálová vaňa s prepážkami, 5ks | |
obloženie bokov dierovanou doskou | |
Príslušenstvo - zabudovaný stojan k vŕtačke, 1 ks - zverák, 1 ks - dvojkotúčová brúska, 1 ks - reflexné tabule - 2 ks prenosný -magnetický maják. Jeden s možnosťou umiestnenia na kapote vozidla a druhý v zadnej časti nadstavby - plastové blatníky so zásterkami proti rozstreku | |
Farba nadstavby – RAL 2011 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového (neojazdeného) dokončovaného motorového vozidla v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technických vlastností (písmeno A a B); |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností písmen A a B zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne; |
iii. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú časť podľa Technických vlastností písmen A a B Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí , uvedených v technickej špecifikácii písmen A a B v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek písmena A a B samostatne vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musia byť od uvedené v preberacom protokole. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, |
Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.07.2019 10:45 — 14.11.2019 10:45
1,00 ks
210 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2019 10:28
15.07.2019 10:45
16.07.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2019 11:05 - Vstupná ponuka | 210 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.07.2019 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 209 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: