35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
370337075
Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki
hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL
Zabezpečovací signalizačný príves
Prívesy, prívesné vozíky
Tovar, Služba
1. Zabezpečovací signalizačný príves výstražný so svetelnou šípkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka 10 ks zabezpečovacích signalizačných prívesov 1-nápravových. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací - odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, certifikát o zhode COC, osvedčenie o evidencii časť II) |
Vyhotovenie zabezpečovacieho signalizačného prívesu plniaceho funkciu pojazdnej zábrany sa požaduje nasledovnými funkciami a parametrami: |
- nový jednonápravový príves z uzatvorených profilov s nájazdovou a ručnou brzdou s rokom výroby totožným s rokom dodania |
- kolesá prívesu umiestnené po stranách ložnej plochy |
- výškovo nastaviteľné oje s vymeniteľným závesným zariadením pre guľu priemeru 50 mm alebo čap priemeru 40 mm |
- pojazdové kolesá na oceľových diskoch s pneumatikami o priemere R14" - 15" |
- plnohodnotná rezerva s rovnakými parametrami ako pojazdové kolesá pevne uchytená na prívese |
- LED osvetlenie prívesu so zástrčkou 13-pin umožňuje pripojiť k ťažnému zariadeniu s výstupným napätím 12 V alebo 24 V |
- celková hmotnosť prívesu max 1350 kg |
- hmotnosť prívesu max. 800 kg |
- užitočná hmotnosť prívesu min 500 kg |
- ložná plocha prívesu max (šírka x dĺžka) – 1650-1750 mm x 2800-3100 mm |
- celková dĺžka prívesu max. 5600 mm |
- celková šírka prívesu max. 2200 mm |
- maximálna výška prívesu v neaktívnom režime (režim prepravy) max. 2700 mm |
- maximálna výška prívesu v aktívnom režime (režim prevádzky) max. 4100 mm |
- kovové časti v antikoróznom vyhotovení, aj s nekovovými časťami odolnými voči účinkom vody a agresívnym posypovým materiálom |
- zadný dvojdielny retroreflexný štít šírka x výška – 2200-2300 mm x 3600-3700 mm |
- šírka pruhu min. 500 mm, retroreflexná fólia (trieda RA2), retroreflexná fólia červeno-biele pruhy |
- na zadnom štíte dopravná značka C6 kruhového priemeru min. 1500mm (trieda RA2), v mieste dopravnej značky musia byť dva priehľadové otvory z dôvodu bezpečnosti obsluhy rozmerov šírka x výška min. 200-500 mm |
- pohon dopravnej značky C6 na zadnom štíte pomocou motorovej jednotky, ovládanie pomocou diaľkového ovládania |
- použité retroreflexné fólie min. triedy RA2 |
- horná časť zadného štítu musí byť sklopná, pohon pomocou motorickej jednotky s diaľkovým ovládaním, sklopná časť musí byť istená proti zaťaženiu vetrom pri zdvihnutom štíte |
- mikroprocesorový radič v skrini s ochranou IP55 s funkciami svetelných symbolov s automatickým znižovaním svietivosti svietidiel, v noci sa ovláda pomocou diaľkového ovládania s optickou kontrolou funkcií symbolov a signalizácií porúch |
- ovládanie zdvíhania štítu a symbolov je pomocou bezdrôtového diaľkového ovládania s dosahom min. 80 m, všetky kontrolné funkcie a stav nadstavby sú zobrazené na bezdrôtovom diaľkovom ovládaní |
- doba prevádzky diaľkového ovládania bez dobíjania min. 10 dní a prevádzkové stavy – vybitá batéria, nabíjanie, nabitá batéria sú zobrazované na diaľkovom ovládaní |
- LED signalizačné svietidlá v počte 2 ks umiestnené v horných rohoch zadného štítu s priemerom min. 300 mm s triedou svietivosti L9H (podľa STN 12352 – trieda kvality svetiel) s automatickým znižovaním intenzity svietenia pri zníženej viditeľnosti |
- LED signalizačné svietidlá v počte 25 ks s priemerom min. 200 mm s triedou svietivosti L8H (podľa STN 12352 - trieda kvality svetiel) umiestnené v hornej časti výstražného štítu s možnosťou vytvorenia svetelných symbolov – šípka vľavo, šípka vpravo alebo kríž so signalizáciou zvoleného na diaľkovom ovládaní |
- automatické zapnutie signalizácie induktívnym spínačom až po zdvihnutí sklopnej časti štítu |
- elektronické spínanie signalizačných svetiel prerušované s počtom cyklov 55-65 / min. s automatickou reguláciou ich nominálneho svetelného výkonu pri zníženej viditeľnosti |
- vizuálna kontrola funkcií symbolov pomocou signalizácie z miesta vodiča ťažného vozidla |
- vlastný zdroj napájania elektrickou energiou prostredníctvom akumulátora 12 V, ktorý zaistí dobu prevádzky svetelnej signalizácie najmenej 135 hodín v pevne ukotvenej uzamykateľnej skrine vybavenej zásuvkou na dobíjanie |
- dobíjací kábel so zástrčkou dĺžky min. 5 m |
- v akumulátorovej debne je umiestnený držiak diaľkového ovládania a kábel spojený s elektronikou vodotesným konektorom, ktorý slúži pre dobíjanie diaľkového ovládania a ako núdzové káblové ovládanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zabezpečovací signalizačný príves | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového zabezpečovacieho signalizačného prívesu v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technických vlastností; |
ii. rozhodnutie a schválenie osvedčenia výrobcu alebo zástupcu výrobcu na výrobu alebo dovoz prípojných vozidiel kategórie O1, O2 (MDV SR) |
iii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iv. rozhodnutie o schválení ES prehlásenia o zhode a ES certifikátu zhody na LED výstražné svetlá podľa EN 12352:2007 s vyznačenou triedou L9H; |
v. posúdenie stability pri zaťažení vetrom |
vi. osvedčenie o udelení homologizácie podľa platnej legislatívy pre nadstavbu |
vii. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre Predmet zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
viii. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí , uvedených v technickej špecifikácii v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť uvedený v preberacom protokole. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to |
bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2019 09:05 — 14.11.2019 12:00
10,00 ks
210 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2019 09:33
15.07.2019 09:45
16.07.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2019 18:04 - Vstupná ponuka | 210 000,00 | € | Cena bez DPH |
15.07.2019 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 198 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: