36126993
Základná umelecká škola Ladislava Stančeka, Rastislavova ul. 745/13, 971 01 Prievidza
Rastislavova ul. 745/13, Prievidza, 97101, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Funkčná špecifikácia predmetu: Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. • |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov • |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy s minimálne 20 stravovacími zariadeniami v meste Prievidza, ktoré zabezpečujú podanie jedného teplého hlavného jedla v jedálňach a reštauráciach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,60 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
Množstvo stravných lístkov | ks | 9771 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa, pričom bude zabezpečená personalizácia podľa mena zamestnanca /osobného čísla/ a počtu kusov stravných poukážok za každého zamestnanca samostatne. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady spojené s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = (3,60 € × 271) + (3,90 € × 9500) = 38 025,60 €). |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi zoznam stravovacích zariadení nachádzajúcich v meste Prievidza, v ktorých akceptujú platbu stravnými poukážkami s minimálne 20 prevádzkami - jedálne a reštaurácie, v ktorých zabezpečujú podanie jedného teplého hlavného jedla. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Rastislavova ulica 745/13, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
15.07.2019 15:53 — 31.07.2020 15:54
9 771,00 kus
38 025,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2019 08:57
12.07.2019 09:00
12.07.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.07.2019 11:01 - Vstupná ponuka | 38 025,60 | € | Cena s DPH |
09.07.2019 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 025,59 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: