30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36530751
AUTOKODUS, s.r.o.
Štúrova 53, Šaľa, 92701, SVK
Umývanie služobných motorových vozidiel
čistenie osobných motorových vozidiel, kompletné umytie, umytie exteriéru vozidla, tepovanie interiéru vozidla
Služba
1. Zabezpečenie pravidelného čistenia osobných motorových vozidiel objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pravidelného čistenia osobných motorových vozidiel objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vyčistenie interiéru a vysávanie (vyčistenie plastov, palubovky, pedálov, koberčekov, vnútorných skiel a zrkadiel, vysávanie interiéru a batožinového priestoru) - pre SUV, mikrobus | ks | 5 | ||
Vyčistenie interiéru a vysávanie (vyčistenie plastov, palubovky, pedálov, koberčekov, vnútorných skiel a zrkadiel, vysávanie interiéru a batožinového priestoru) - pre osobné motorové vozidlo | ks | 10 | ||
Vonkajšie ručné umytie (odstránenie hmyzu, opláchnutie, pena, voskovanie, utretie rámov dverí a kufra, vyčistenie vonkajších skiel a zrkadiel, vyčistenie diskov, ošetrenie vonkajších plastov) - pre SUV, mikrobus | ks | 15 | ||
Vonkajšie ručné umytie (odstránenie hmyzu, opláchnutie, pena, voskovanie, utretie rámov dverí a kufra, vyčistenie vonkajších skiel a zrkadiel, vyčistenie diskov, ošetrenie vonkajších plastov) - pre osobné motorové vozidlo | ks | 62 | ||
Tepovanie komplet interiéru (tepovanie koberčekov, sedadiel čalúnenia, dverí, stropu, podlahy, batožinového priestoru) - pre SUV, mikrobus | ks | 5 | ||
Tepovanie komplet interiéru (tepovanie koberčekov, sedadiel čalúnenia, dverí, stropu, podlahy, batožinového priestoru) - pre osobné motorové vozidlo | ks | 5 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien v EUR bez DPH obratom, maximálne do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy bez DPH nesmie presiahnuť sumu vo výške 1666,67,- EUR bez DPH (slovom tisícšestošesťdesiatšesť 67/100 eur) a objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Miestom vykonania diela dodávateľom budú priestory dodávateľa v meste Zvolen a prípadne priestory určené objednávateľom na dočistenie vozidla po ceste k objednávateľovi. |
Dodanie služby bude realizované na základe jednotlivých objednávok s mesačnou periodicitou s uvedením maximálneho počtu kusov vozidiel na konkrétnu službu, objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový mesačný limit. |
Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie. |
Každé vozidlo, ktorého čistenie bude predmetom vykonania čiastkového diela, bude písomne prevzaté povereným zástupcom dodávateľa s uvedením minimálne nasledovných údajov: EČV, značka a typ vozidla, dátum a podpis prevzatia vozidla povereným zástupcom dodávateľa, a následne po vykonaní čistenia vrátené poverenému zástupcovi objednávateľa s uvedením mena, priezviska a podpisu osoby preberajúcej vozidlo. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať cenu za dielo dohodnutú na základe faktúr, ktoré dodávateľ vystaví a odošle objednávateľovi do pätnástich (15) dní po ukončení daného kalendárneho mesiaca, za ktorý boli služby vykonané. Súčasťou vystavenej faktúry bude aj protokol vykonaných prác potvrdený zodpovedným zástupcom dodávateľa. |
Úhrady za vykonané služby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na tieto úhrady. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ za seba, svojich zamestnancov, osoby poverené činnosťou podľa tejto zmluvy zodpovedá za všetky škody spôsobené objednávateľovi vo vzťahu k tejto zmluve v dôsledku činnosti dodávateľa, či v dôsledku vedenia vozidla pri poskytovaní služieb a dodávateľ sa zaväzuje ich buď úplne odstrániť na vlastné náklady alebo v celosti nahradiť objednávateľovi. |
Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti so dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 29.11.2019 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, čo nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pred skončením dohodnutej lehoty je zmluvu možné ukončiť výpoveďou objednávateľa s jednomesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť 1. (prvým) dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení písomnej výpovede dodávateľovi. |
Zmluvné strany sú povinné zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách, ibaže by z tejto zmluvy alebo z príslušných právnych predpisov vyplývalo inak. Porušenie povinnosti mlčanlivosti zakladá nárok na uplatnenie si zodpovednosti za škodu a odstúpenia od zmluvy tou zmluvnou stranou, ktorá sa porušenia povinnosti nedopustila. Záväzok zmluvných strán obsiahnutý v tomto odseku zmluvy nezaniká ani po ukončení účinnosti zmluvy |
“Osobné údaje” sú v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov údaje týkajúce sa identifikovanej fyzickej osoby alebo identifikovateľnej fyzickej osoby, ktorú možno identifikovať priamo alebo nepriamo, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora, iného identifikátora, ako je napríklad meno, priezvisko, identifikačné číslo, lokalizačné údaje alebo online identifikátor, alebo na základe jednej alebo viacerých charakteristík alebo znakov, ktoré tvoria jej fyzickú, fyziologickú, genetickú, psychickú, mentálnu, ekonomickú, kultúrnu alebo sociálnu identitu. |
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení. |
Zmluvná strana je povinná zabezpečiť, aby boli vykonané všetky príslušné preventívne opatrenia na zaistenie bezpečnosti a predchádzanie poškodeniu, strate alebo zničeniu osobných údajov. Pokiaľ sa osobné údaje jednej zmluvnej strany stanú dostupnými pre neoprávnenú osobu alebo ich takáto osoba získa, druhá zmluvná strana je povinná bezodkladne upovedomiť dotknutú zmluvnú stranu o danom neoprávnenom prístupe a postupovať v súčinnosti s dotknutou zmluvnou stranou pri výkone akýchkoľvek opatrení s cieľom zmierniť následky straty alebo neoprávneného prístupu k osobným údajom |
V stanovených prípadoch je zmluvná strana povinná vykonať všetky príslušné opatrenia na zabezpečenie, aby všetci jej zástupcovia, obchodní partneri a subdodávatelia konali v súlade s týmto ustanovením pri každom spracovaní osobných údajov, ktoré sú súčasťou zmluvy. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
5
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2019 15:36
11.07.2019 15:40
11.07.2019 15:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.07.2019 10:04 - Vstupná ponuka | 1 999,20 | € | Cena s DPH |
09.07.2019 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: