Z201921754
OF-196058
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Kurzy/školenia pre zváračov
zváranie
Služba
1. Kurzy pre zváračov
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnovenie platnosti kurzu zvárania obalenou elektródou ZE 1 |
Obnovenie platnosti kurzu zvárania plameňom ZG1 |
Základný kurz zvárania CO2 ZM1-CO2 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obnovenie platnosti kurzu zvárania obalenou elektródou ZE 1 | osoba | 1 | ||
Obnovenie platnosti kurzu zvárania plameňom ZG1 | osoba | 3 | ||
Základný kurz zvárania ZM1-CO2 | osoba | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov kurzu/školenia a termíny kurzu/školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu/školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu/školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu/školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu/školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu/školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu/školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu/školenia, zoznam účastníkov kurzu/školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia formálne správnej faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu kurzu/školenia alebo absolvovania kurzu/školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka z kurzu/školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu/školenia. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz/školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu/školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Platnosť zmluvy je do 29.11.2019. |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 29.11. 2019 |
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch august až október 2019 |
Miesto plnenia predmetu zákazky: Trenčín |
Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.09.2019 12:02 — 29.11.2019 12:02
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
2 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2019 12:04
22.07.2019 12:03
22.07.2019 12:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: