35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Odťahové vozidlo
nákladné vozidlo, prepravná sklopná plošina
Tovar, Služba
1. Vozidlo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby automobilu | rok | 2019 | ||
Celková hmotnosť | kg | 12 000 | ||
Prevodové stupne | ks | 9 | 10 | |
Maximálny výkon | kW | 180 | 190 | |
Objem motora | ccm | 6500 | 7500 | |
Technické zaťaženie zadnej nápravy | kg | 9940 | ||
Technické zaťaženie prednej nápravy | kg | 6000 | ||
Počet dverí na kabíne | ks | 4 | ||
Priemer otáčania vozidla vonkajší obrysový | m | 21,5 | ||
Vnútorná výška kabíny | mm | 1550 | 1700 | |
Dĺžka kabíny | mm | 2785 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | 4x2 |
Prevodovka | manuálna |
Otáčky motora minimálne 3500/min | |
Palivo | motorová nafta |
Plnenie paliva na ráme podvozku | |
Ohrev palivového filtra | |
Nádrž AdBlue na ráme vozidla | |
Akumulátor | 2ks 12V 155Ah |
Alternátor | 140A/12V |
Hlavný vypínač batérií mechanický | |
Filter pevných častí | |
Manuálne ovládanie spojky | |
Kúrenie kabíny vodou motora | |
Plameňové žhavenie | |
Stabilizátor prednej nápravy | |
Oceľová predná priečna listová pružina | |
Vzduchové pérovanie | |
Uzávierka diferenciálu na zadnej náprave | |
EBS, ESS, ABS, EBA2, ESP | |
Koncovka pre externú reguláciu otáčok | |
Štandardné usporiadanie rámu | |
Rám so zariadením pre zdvíhanie a spustenie | |
Výfuk v podvozku pod rámom v strede | |
Pevný zadný nárazník | |
Kotúčové brzdy na prednej náprave aj zadnej náprave | |
Bez pripojenia bŕzd na konci rámu, prípojka plnenia stlačeného vzduchu vpredu, sušič vzduchu | |
Motorová brzda s prídavným ovládaním cez brzdový pedál | |
Parkovacia brzda s účinkom cez kardan | |
Oceľové ráfiky kolies | |
Pneumatiky | 285/70R 19,5 |
Predné zásterky | |
Náhradné koleso | |
Držiak náhradného kolesa pod rámom | |
Halogénové dvojité reflektory H7 pre pravostrannú premávku | |
Výškové nastavenie svetiel | |
Svetlá s funkciou denných svetiel | |
Štandardná palubná doska | |
Centrálny palubný počítač | |
Prístrojový panel (km) | |
Ukazovateľ prevádzkových údajov na prístrojovej doske | |
Jazyk (slovenský alebo český) pre display prístrojovej dosky | |
Indikátor v kabíne vodiča pre chladiacu kvapalinu a motorový olej | |
Klimatizácia | |
Centrálne zamykanie | |
Elektrické ovládanie okien | |
Autorádio v kabíne | |
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12 V | - rozmery majáka (šírka 1150 - 1250 mm, výška max. 60 mm, hĺbka max. 350 mm) - svetelná signalizácia majáka pozostávajúca z min. 40 ks svietiacich LED modulov |
oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový s pripojením na 12 V | - elektrické krytie IP 55 - funkcia majáka disponujúca min. 6 režimami blikania s optickou kontrolou ovládaným z kabíny vodiča |
Veniec volantu z plastu | |
Volant nastaviteľný vo výške aj v sklone | |
Komfortné sedadlo vodiča vzduchovo odpružené | |
Statické sedadlo spolujazdca s odkladacou skrinkou | |
Lavica spolujazdca pre 4 ľudí vzadu | |
Ramená zrkadiel pre šírku 2500-2600 mm | |
Obrubníkové zrkadlo vpravo, vyhrievané a elektronicky nastaviteľné | |
EU-čelné zrkadlo na strane spolujazdca | |
Odkladací priestor nad čelným sklom | |
Akustická signalizácia spiatočky | |
Výstražný bzučiak pri zaradenom spätnom chode v 7komorovom svetle | |
Elektrický jednotónový klaksón | |
Lekárnička | |
Výstražný trojuholník reflexný | |
Výstražná lampa voľná | |
Parkovací klin v držiaku | 1 ks |
Štandardná farba podvozku | |
Kabína vodiča RAL 2011 | |
Pripustenie ako vozidlo N2 | |
Návod na obsluhu v slovenčine |
2. Prepravná sklopná plošina
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby automobilu | rok | 2019 | ||
Dĺžka nadstavby vozidla | mm | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sklopná plošina s navijakom s manuálnym stranovým posuvom ZP 50-C1 | |
Hydraulický navijak so silou 3,5 tony | |
Nakladanie a preprava prostredníctvom kompaktnej hydraulicky sklopnej plošiny | |
Hydraulicky ovládané zariadenie doplňujúce základné teleso plošiny za účelom zníženia nájazdového uhla na 5 stupňov umožňujúce aj naloženie podvozkov s veľkým rázvorom bez poškodenia prvkov podvozkovej časti | |
Celková užitočná nosnosť sklopnej odťahovacej plošiny min. 5000 kg | |
z antikorózneho materiálu v protišmykovom vyhotovení s úchytmi na kotvenie prepravovaného vozidla resp. prevádzkovej techniky | |
Pracovný tlak min. 20 MPa Pracovný prietok min 25/l/min Stop tlačidlo | |
Skrinka na náradie plastová uzamykateľná - umiestnená na šasi vozidla, súdok na vodu, označenie vozidla na zvýšenie viditeľnosti a rozoznateľnosti podľa predpisu EHK č. 104 | |
Vypracovanie protokolu poverenou skúšobňou po dokončení vozidla v 2. stupni, podľa smernice 2007/46/ES v súlade s článkami 1.1 prílohy XVII. Vypracovanie protokolu a jednostranné vyhlásenie pre OÚ dopravy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového (neojazdeného) dokončovaného motorového vozidla v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovou formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia určená Objednávateľom oprávnená osoba prevziať / podpísať preberací protokol. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. Potvrdenie o autorizácii nasledovných činností: -obchodné zastúpenie -servisné zastúpenie -dodávka originálnych náhradných dielov Uvedenú autorizáciu potvrdí oficiálny zástupca výrobcu alebo výrobca príslušnej továrenskej značky v SR pre ponúkaný Predmet zákazky (položka 1 a 2- podvozok, plošina ZP 50-C1) |
iv. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmet zmluvy, vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa |
Dodávateľ zabezpečí autorizovaný záručný a pozáručný servis a dodanie originálnych náhradných dielov |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
15.07.2019 08:00 — 07.11.2019 12:00
1,00 ks
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2019 12:05
09.07.2019 12:30
10.07.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2019 13:11 - Vstupná ponuka | 179 950,00 | € | Cena bez DPH |
09.07.2019 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 940,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: