00606715
Detská fakultná nemocnica Košice
Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK
36466778
KRIDLA s.r.o
Mierova 94, Humenne, 06601, SVK
Hygienické a čistiace pomôcky
rukavice, hubky, alobal, utierky, PVC vedro, vrecia do koša
Tovar, Služba
1. Hygienické a čistiace pomôcky
|
|
---|---|
Funkcia |
Pomôcky na čistenie a hygienu používané v nemocničných priestoroch. |
Uvádzané množstvá na 12 mesiacov s dodaním podľa požiadaviek 1x mesačne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Alobal /Hliníková fólia 40 cm/8 m | ks | 40 | ||
Alobal hrubý 30 cm x 150 m; 10,5 MIC | ks | 15 | ||
Držiak mopu 40 cm fixový, magnetický. | ks | 20 | ||
Držiak mopu - náhrada za profesionálny. Možné použiť pre systém uchytenie "fix" mopov Flipper, ale aj pre kapsové držiaky mopu na ručné žmýkanie. Uchytenie "fix" rozlíšené v 4 farbách - modrá, červená, zelená, žltá. Uvedené množstvo je súhrn všetkých farieb. | ks | 150 | ||
Držiak mopu 40 cm fixový, magnetický. | ks | 20 | ||
Handra netkaná biela 60 x 50; hustota látky 250 g/m2. | ks | 100 | ||
Kef podlahová - ryžák ručný. | ks | 40 | ||
Lopatka s metličkou. | ks | 10 | ||
Obrúsky papierové 1-vrstvé, biele (servítky) | balenie | 200 | ||
Prachovka farebná, antistatická, s rúčkou. | ks | 5 | ||
Rukavice gumené, veľkosť M - L. | balenie | 10 | ||
Rukavice jednorazové Nitrilové, veľkosť M, 100ks v balení. | balenie | 15 | ||
Rukavice jednorazové Vinylové, veľkosť M, 100ks v balení. | balenie | 200 | ||
Stierka na okná s teleskopickou tyčou. | ks | 10 | ||
Špagát - Jutový 100 g. | ks | 20 | ||
Tyč na okennú stierku. | ks | 10 | ||
Univerzálne kuchynské hubky veľké v rôznych farbách - 5 ks v 1 balení. | balenie | 500 | ||
Utierka z mikrovlákna - švédska. | ks | 100 | ||
Utierky zelené ZZ skladané 250 ks/1balíček. Jednovrstvové papierové uteráky. Rozmer 255 x 230 mm. Obsah 1 krabice = 20 balíčkov. | krabica | 700 | ||
Vatové tyčinky 200 ks v 1 balení. | balenie | 20 | ||
Vedro PVC s obsahom l0 litrov. | ks | 10 | ||
Vedro PVC s obsahom 5 litrov. | ks | 10 | ||
Vrecia do koša - čierne 700 x 1 100/25 ks+ 40 MIC. | rolky | 80 | ||
Vrecia do koša - sáčky 600 x 700 /25 ks. | rolky | 1 500 | ||
Vrecia do koša - žlté 700 x 1 100/15 ks; 80 MIC. | rolky | 600 | ||
Vrecia do koša červené 700 x 1 100/25 ks+ 40 MIC. | rolky | 1 500 | ||
WC kefa - súprava (kefa + nádoba) | ks | 50 | ||
WC kefa sólo. | ks | 50 | ||
Zmeták / portviš drevený 30 cm so závitom. | ks | 10 | ||
Zvon na WC. | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. Úspešný uchádzač predloží písomný rozpočet jednotkových cien na každú položku tak, aby prenásobením počtu kusov bol výsledok rovnaký ako výsledok elektronickej aukcie. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávky podľa čiastkových písomných objednávok kupujúceho v cca mesačných intervaloch, príp. podľa prevádzkových potrieb. |
Termín dodania do 3 pracovných dní od obdržania objednávky dodávateľom. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Súčasťou dodávky musí byť dodací list. |
Uvedené množstvá sú predpokladané na 12 mesiacov. Dodávateľ nemôže trvať na odobratí celého množstva u každého jednotlivého tovaru. Zároveň dodávateľ nemôže odmietnuť dodať aj väčšie ako uvedené celkové množstvo jednotlivého tovaru, za podmienok zachovania jednotkovej ceny a zachovania celkovej zmluvnej ceny. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo - v prípade urgentnej potreby - nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak úspešný uchádzač/zmluvný dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote, alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou a jej prílohou. |
Objednávateľ má právo vrátiť nevyhovujúci tovar. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok v jednomesačnej periodicite. |
Lehota splatnosti faktúry je do 60 dní odo dňa doručenie vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 OZ neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už v minulosti preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 1 kalendárny rok, prípadne do vyčerpania zmluvnej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Trieda SNP 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
16.07.2019 12:03 — 15.07.2020 17:00
1,00 ks
15 105,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2019 12:07
10.07.2019 12:00
10.07.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2019 13:22 - Vstupná ponuka | 15 105,00 | € | Cena s DPH |
09.07.2019 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 103,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: