30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Rozšírenie funkcionality súčasného systému pre monitoring, diagnostiku a analýzu správania používateľov
monitorovací systém, NetFlow/IPFIX, funkcionalita, monitoring, diagnostika, analýza
Tovar, Služba
1. Rozšírenie funkcionality súčasného systému pre monitoring, diagnostiku a analýzu správania používateľov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 HW upgrade | * | * | ||
1.1.1 IFP-20000PRO-SFP+, Flowmon Probe 20000 Pro SFP+ alebo ekvivalentný | ks | 1 | ||
1.1.2 10G-SFP-SR, SFP+ transceiver fiber10GBase-SR, MM, 850nm, 300m alebo ekvivalentný | ks | 2 | ||
1.1.3 IFC-R6-12000PRO, Flowmon Collector R6-12000 Pro alebo ekvivalentný | ks | 1 | ||
1.1.4 SHIP-EU, Doprava | ks | 2 | ||
1.2 SW Licencia | * | * | ||
1.2.1 SUB-IFP-2000-VA (platnosť 12 mesiacov od uzavretia zmluvy) alebo ekvivalentná | ks | 4 | ||
1.2.2 SUB-IFP-20000-VA (platnosť 12 mesiacov od uzavretia zmluvy) alebo ekvivalentná | ks | 2 | ||
1.2.3 FP-APM-E, Flowmon APM Enterprise alebo ekvivalentná | ks | 1 | ||
1.2.4 FP-FTR-B, Flowmon TR Business alebo ekvivalentná | ks | 1 | ||
1.3 Inštalácia a konfigurácia | súbor | 1 | ||
1.4 Implementácia a integrácia do súčasného riešenia a doladenie s priamou podporou výrobcu riešenia; zaškolenie obsluhy | súbor | 1 | ||
1.5 Technická podpora pre HW po dobu 12 mesiacov od uzavretia zmluvy | * | * | ||
1.5.1 GS-IFP-20000PRO-SFP+,Gold support: IFP-20000PRO-SFP+ (alebo ekvivalentná) | ks | 1 | ||
1.5.2 GS-IFC-R6-12000PRO, Gold support: IFC-R6-12000PRO (alebo ekvivalentná) | ks | 1 | ||
1.6 Technická podpora pre SW po dobu 12 mesiacov od uzavretia zmluvy | * | * | ||
1.6.1 GS-FP-APM-E, Gold support: Flowmon APM Enterprise (alebo ekvivalentná) | ks | 1 | ||
1.6.2 GS-FP-FTR-B, Gold support: Flowmon Traffic Recorder Business (alebo ekvivalentná) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmetom zákazky je rozšírenie funkcionality súčasného systému pre monitoring, diagnostiku a analýzu správania používateľov v rozsahu: | a) upgrade existujúcej Flowmon HW sondy |
- | b) doplnenie funkcionality APM Enterprise vrátane zaradenia (nastavenia) min. 5 webových aplikácií do monitoringu aplikácií |
- | c) upgrade existujúceho Flowmon kolektora |
- | d) doplnenie funkcionality monitorovania virtuálnych prostredí, tzv. virtuálne sondy |
- | e) zaškolenie obsluhy na prácu s novými funkcionalitami |
V rámci implementácie bude zabezpečené: | 1. konfigurácia a nasadenie HW a SW komponentov |
- | 2. implementáciu riešenia do existujúceho prostredia na monitorovanie siete v reálnom čase |
- | 3. dodávka HW a SW licencií vrátane licenčnej podpory |
Minimálne požiadavky: | a) Jednoduché HW a softwarové rozšírenie súčasného systému pre automatické spracovanie NetFlow dát a sieťovej prevádzky bez použitia inštalácie SW agentov na zariadeniach. |
- | b) Nastavenie monitoringu pripojených aktívnych zariadení, používateľov, lokalít, webových aplikácií a databázových aplikácií na sieť v reálnom čase, ich korelácia v rámci informácií o výpadkoch, |
- | preťaženiach, výkonnostných a bezpečnostných problémoch. |
- | c) Centrálny manažment korelovaných dát, ich možnosť ukladania a archivovania po dobu min. 1 roku, možnosť manuálneho alebo automatizovaného záchytu dátovej komunikácie pre hlbšie forenzné analýzy. |
- | d) Systém na monitoring aplikácií musí spracovať minimálne 60 tisíc transakcií za minútu pre frontend web a backend Oracle, MS SQL, Maria DB aplikácie a následná korelácia týchto informácií cez jedno |
- | rozhranie. |
- | e) Prevedenie: HW rozšírenie riešenia pre centrálny kolektor s kapacitou min 12 TB, HW rozšírenie pre NetFlow/DPI monitorovacie zariadenie s možnosťou monitorovania min 29 Mpps, šablóna pre HyperV pre |
- | monitorovacie zariadenia na monitoring virtuálneho prostredia |
- | f) Implementácia, konfigurácia, integrácia do súčasného riešenia a doladenie s priamou podporou výrobcu riešenia v rozsahu max. 40 človekodní (MDs) vrátane prípadnej kontroly zo strany výrobcu. |
- | i) Kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení. |
- | j) Technická podpora po dobu 12 mesiacov od uzavretia zmluvy na starostlivosť o HW a softvér, zákaznícka podpora po telefóne a emailom v slovenskom alebo českom jazyku min. v pracovnej dobe (8x5), |
- | prístup k webovému zákazníckemu centru, vzdialená podpora cez SSH. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy (ktorý bude obsahovať obchodný názov, typ pre ponúkaný HW a licenčné SW vybavenie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1.1 až 1.1.4, 1.2.1 až 1.2.4, 1.3, 1.4, 1.5.1 a 1.5.2, 1.6.1 a 1.6.2 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii |
musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené splnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka HW/SW vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľom, inštalácie a konfigurácie, implementácie a integrácie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru/službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom (helpdesk). |
2. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za riadne plnenie zmluvy a hlásenie incidentov a servisných požiadaviek na helpdesk dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
3. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave. |
4. Dodávaný hardvér musí byť nový a nepoužívaný. |
5. Dodávané komponenty nesmú mať na sebe výrobné vady, nesmú byť inak výrobne poškodené, nesmú mať obmedzenú funkcionalitu a musia spĺňať minimálne technické požiadavky uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Zároveň musia spĺňať podmienku, že nesmú byť už použité, alebo obnovené do pôvodného výrobného stavu a nanovo predané ako nové zariadenia pod všeobecným označením výrobcov „re-market“ zariadenia. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá HW/SW vrátane inštalácie a konfigurácie najneskôr do 10 týždňov odo dňa účinnosti tejto zmluvy na dohodnuté miesto plnenia podľa bodu 3 tohto článku zmluvy. Dokladom o dodávke, doprave, vykládke, inštalácii a konfigurácii bude odovzdávací/preberací protokol odsúhlasený a podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje zrealizovať implementáciu a integráciu najneskôr do 6 týždňov od podpisu odovzdávacieho/preberacieho protokolu podľa bodu 6 tohto článku zmluvy. Dokladom o vykonaní súvisiacich služieb, t. j. realizácie implementácie a integrácie bude akceptačný protokol o vykonaní implementácie a integrácie, ktorý odsúhlasia a podpíšu poverení zástupcovia oboch zmluvných strán. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať podporu na dodaný HW a SW odo dňa podpísania akceptačného protokolu o vykonaní implementácie a integrácie do doby uplynutia 12 mesiacov od uzavretia zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Cena za podpoložky označené č. 1.1.1 až 1.1.4, 1.2.1 až 1.2.4, 1.3, 1.4 uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná jednorazovo na základe akceptačného protokolu o vykonaní implementácie a integrácie potvrdeného poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Potvrdený akceptačný protokol bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
3. Cena za podporu pre dodaný HW a SW, tzn. podpoložky 1.5.1 a 1.5.2, 1.6.1 a 1.6.2 uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu bude fakturovaná jednorazovo po uskutočnení služieb na základe skutočného plnenia, t. j. vypočítaná ako alikvotná časť za skutočné obdobie poskytovania podpory tzn. od podpísania akceptačného protokolu o vykonaní implementácie a integrácie do doby uplynutia 12 mesiacov od uzavretia zmluvy. Prílohou faktúry bude protokol o prevzatí služieb potvrdený oboma zmluvnými stranami. |
4. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ (miesto dodania služby je v SR), tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné |
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť |
"Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy kópie nasledovných dokladov: |
5.1 kópiu potvrdenia od výrobcu HW a SW komponentov, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre trh ktoréhokoľvek členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore, že dodávateľ je autorizovaným distribútorom pre ponúkané HW a SW komponenty min. na úrovni silver partnerstva |
5.2. kópiu dokladu o certifikácii špecialistu na implementáciu ponúkaného HW a SW na úrovni technického implementátora daného riešenia z oblasti bezpečnosti ponúkaného zariadenia odborne spôsobilej osoby pre inštaláciu a konfiguráciu HW a SW (certfikát: Solution consultant) alebo ekvivalent. |
6. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
8. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
12.07.2019 08:00 — 10.07.2020 18:00
1,00 cena celkom
264 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2019 12:49
09.07.2019 10:00
09.07.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.07.2019 09:25 - Vstupná ponuka | 264 600,00 | € | Cena s DPH |
09.07.2019 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 264 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: