Z201921323
OF-195658
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Odsávač pár nad varnú linku - digestor
digestor, pára, kuchyňa,
Tovar, Služba
1. Odsávač pár nad varnú linku - digestor
|
|
---|---|
Funkcia |
Odsávač páry/vzduchu s prímesou pevných alebo lepivých častíc do kuchyne v časti múčnej prípravy. Zariadenie nebude pripojené na pôvodnú vzduchotechniku, samostatné vyústenie mimo objekt kuchyne. |
Premetom zadania je nákup digestora s lapačom tukov, osvetlením a ovládaním ventilátora do kuchyne kde sú umiestnené nasledujúce spotrebiče elektrická pec, konvektomat APE 202, elektrická panvica 2x, pracovný stôl prípadne menší konvektomat. Celkový priestor je cca 7100x1400 mm . Potrubie bude vedené pod stropom a vyvedené cez okno (treba okennú tabuľu vymeniť za plastovú) až na strechu, ventilátor umiestený mimo kuchyne. Elektroinštalácia bude realizované z existujúceho el. rozvádzača a súčasťou dodávky bude aj elektrická inštalácia vrátane revíznej správy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odsávač pár nad linku DN-1 | ks | 1 | ||
- výška digestora | mm | 400 | 450 | |
- šírka digestora | mm | 3300 | 3500 | |
- vertikálne odlučovače tuku s rozmerom | mm | 400x400 | ||
Odsávací zákryt | ks | 1 | ||
- dĺžka spiro potrubia | m | 10 | ||
- prechodová príruba s priemerom 315 mm | ks | 2 | ||
- spiro úchyt 250 | ks | 6 | ||
- T kus s priemerom 315 mm | ks | 2 | ||
- prechod z priemeru 315 mm na priemer 350 mm | ks | 1 | ||
- závitová tyč M8 | m | 3 | ||
- spätná klapka s priemerom 315 mm | ks | 1 | ||
Radiálny nízkotlakový ventilátor RFC umiestnený na streche | ks | 1 | ||
- teplota dopravovaného vzduchu v rozsahu | °C | -30 až 85 | ||
- teplota okolia v minimálnom rozsahu | °C | -30 až 40 | ||
- príkon | kW | 2,9 | 3,5 | |
- napätie 3f | V/Hz | 400 | ||
Vzdialenosť rozvádzač - umiestnenie ventilátora /dĺžka kábla | m | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odsávač pár nad linku DN-1: | miska na odvoz kondenzátu |
- | osvetlenie minimálne |
- | záves |
- | otvor pre prírubu na spiro potrubie s rozmerom 250 mm |
Odsávací zákryt : | spirto potrubie s priemerom 315 mm |
Radiálny nízkotlakový ventilátor RFC umiestnený na streche: | skriňa ventilátora vyrobená z pozinkovaného plechu alebo ekvivalent (nehrdzavejúce prevedenie) |
- | obežné koleso ventilátora radiálne jednostranne sacie |
- | motor ventilátora vybavený termokontaktami |
- | odpružený motor/ventilátor od potrubia |
- | určený pre pevné a lepivé častice do 100 mikrometrov |
Príslušenstvo: | pružná vložka sania |
- | kryt motora ventilátora |
- | výfukový nadstavec |
- | regulátor otáčok ( napr. frekvenčný menič) |
- | ovládanie/vypínač |
- | slovenský návod na obsluhu |
- | odborná montáž |
Názov |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie zariadenia. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 72 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu zariadenia |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Zariadenie musí byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované . |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
11.07.2019 07:00 — 28.08.2019 15:00
1,00 ks
6 936,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2019 08:09
08.07.2019 13:00
09.07.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: