31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
46798811
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o.
Rudlovská 53/6550, Banská Bystrica, 97401, SVK
Poskytovanie bezpečnostnej strážnej služby Objektu Kaštieľ s parkom Veľké Leváre
Strážna služba, ochrana objektu a majetku, ochrana osôb
Služba
1. Poskytovanie bezpečnostnej strážnej služby Objektu Kaštieľ s parkom Veľké Leváre
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie nepretržitej 24-hodinovej bezpečnostnej strážnej služby (ďalej len "strážna služba") dodávateľským spôsobom v objekte nebytového priestoru "NKP Kaštieľ s parkom", nachádzajúceho sa vo Veľkých Levároch, zapísanom na LV č. 232, vedenom správou katastra Malacky, okres Malacky, obec Veľké Leváre, katastrálne územie Veľké Leváre". Objekt je po svojom obvode chránený oplotením. |
Povinnosťou dodávateľa strážnej služby je dohliadanie na verejný poriadok a ochranu života a zdravia osôb, ktoré sa oprávnene zdržujú v stráženom objekte, ako aj ochrane majetku týchto osôb a ochrane majetku v správe objednávateľa pred krádežou, vandalizmom alebo ilegálnym vstupom. Majetkom sa rozumie hnuteľný a nehnuteľný majetok nachádzajúci sa v areáli. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie. Predchádzanie a zamedzenie priestupkom resp. trestným činom. |
Ochrana bude vykonávaná v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len "zákon o súkromnej bezpečnosti") , vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 634/2005 Z.z , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o súkromnej bezpečnosti v oblasti súkromnej bezpečnosti a smernicami pre ochranu majetku. |
Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby. |
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. Dodávateľ je povinný preukázať vykonávanie fyzických obchôdzok, formou predloženia mesačného výpisu z elektronického obchôdzkového systému v printovej podobe. |
Súčasťou dodávky je poskytovanie služby pripojením na stredisko registrovania poplachov a spracovanie poplachového signálu z objektu chráneného elektronickou zabezpečovacou signalizáciou verejného obstarávateľa na stredisku registrovania poplachov poskytovateľa prostredníctvom PCO a vyslanie zásahovej motorizovanej hliadky, ktorá vykoná okamžité preverenie signálu a opatrenia podľa § 56 ods. 5 zákona o súkromenj bezpečnosti. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, poskytovanie strážnej služby pracovníkmi, ktorí sú na túto činnosť spôsobilí v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti, riadne zaškolení, vybavení rovnošatou s označením príslušnosti bezpečnostnej služby, technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby a účinnými obrannými a ochrannými prostriedkami a na prípadné odvrátenie útoku (min. elektrické prenosné svietidlo, putá, tomfa - obušok, slzotvorný prostriedok - kaser, rádiostanica resp. ďalšie prostriedky k výkonu služby - napr. služobná zbraň). |
Dodávateľ musí disponovať službami psovoda. |
Dodávateľ musí prevádzkovať (vlastniť) pult centrálnej ochrany (ďalej len "PCO") akceptovaný poisťovňou. |
Dodávateľ musí disponovať obchôdzkovým systémom na kontrolu výkonu služby, s minimálne 5-timi kontrolnými bodmi. |
Dodávateľ zabezpečí pripojenie EZS (elektronického zabezpečovacieho systému) na PCO (pult centrálnej ochrany). Pri narušení objektu je povinný neodkladne preveriť signál z EZS min. 2 člennou hliadkou poverenou fyzickou ochranou objektu. V prípade zistenia podozrenia z trestnej činnosti vykonajú všetky primerané opatrenia chránenia objektu, včítane hlásenia na príslušný útvar Policajného zboru. |
Monitoring strážnej služby musí byť vykonávaný zásahovým vozidlom s dvojčlennou hliadkou 2 krát za 24 hod., ktorá bude v spojení so zamestnancami v danom objekte prostredníctvom verejnej rádiovej siete za účelom výkonu obhliadky, kontroly stanovísk a ochrany pred požiarmi podľa príslušnej vyhlášky. |
V prípade mimoriadnej udalosti je dodávateľ povinný zabezpečiť posilnenie služby najmenej 2 bezpečnostnými zamestnancami do 30 min. od oznámenia tejto požiadavky. |
Dodávateľ bude objednávateľovi predkladať mesačný rozpis služieb na miesto výkonu služby s menným zoznamom zamestnancov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci budú bezodkladne informovať poverených zamestnancov objednávateľa o nimi zistených pokusoch narušenia objektu, pokusoch o krádež a pod. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie podmienok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov a ním poverených osôb, pričom objednávateľ nezodpovedá za škody na zdraví a majetku zamestnancov poskytovateľa. |
Pri poskytovaní služieb vystupuje dodávateľ ako samostatný právny subjekt voči kontrolným orgánom a zodpovedá za dodržiavanie predpisov súvisiacich s jeho činnosťou. |
Poskytne objednávateľovi na žiadosť informáciu o čase prijatia signálu o narušení chráneného objektu, ako aj čase vyslania zásahovej motorizovanej hliadky pri narušení chráneného objektu. O vykonanom zásahu spíše dodávateľ záznam o čase vyslania zásahovej motorizovanej hliadky pri narušení chráneného objektu, o čase vykonania zásahu, o skutkovom stave zistenom pri zásahu, prípadne zadržaných páchateľoch a vonkajších škodách spôsobených na chránenom objekte. Objednávateľ potvrdí správnosť záznamu podpisom svojho štatutárneho zástupcu, resp. zodpovednej osoby. |
Dodávateľ zodpovedá výlučne za prenos, spracovanie poplachového signálu a vyslanie zásahovej motorizovanej hliadky, ktorá vykoná preverenie signálu na chránenom objekte. Zodpovednosť za škodu spôsobenú z tohto titulu sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Objednávateľ sa zaväzuje dodávateľovi bezplatne poskytnúť svoje priestory a zariadenia v stráženom objekte, a to najneskôr ku dňu začatia výkonu služby dodávateľom. |
Objednávateľ poskytne potrebné informácie týkajúce sa chráneného objektu. |
Objednávateľ uhradí dodávateľovi náklady vo výške 20 € (slovom dvadsať eur) bez DPH vynaložené na výjazd k chránenému objektu, aj v prípadoch ak bol spôsobený nesprávnou obsluhou EZS alebo zlým technickým stavom EZS, alebo neoprávneným zásahom v prípade vstupu nepovolanej osoby. |
Kontrolu vykonávania služby podľa predmetu zmluvy sú oprávnení vykonávať:- za poskytovateľa: štatutárny orgán poskytovateľa, generálny riaditeľ poskytovateľa- kontrolný orgán poskytovateľa na základe písomného poverenia- za objednávateľa poverená osoba. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozloha stráženého objektu | ha | 18 | ||
Počet objektov v správe objednávateľa | ks | 14 | ||
Počet kontrolných miest | ks | 5 | ||
Denná služba so psom 1 BP x12 hod. x 7 dní | hod./týždeň | 84 | ||
Nočná služba so psom min. 2 BP x12 hod. x 7 dní | hod./týždeň | 168 | ||
Nepretržitá strážna služba | týždeň | 104 | ||
Strážna služba nepretržite po dobu 24 mesiacov | hod. | 26208 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah strážnej služby | stráženie objektu nepretržite 24 hodín v pracovných dňoch a v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok (13104 hod. / 1 rok, t.j. 26208 hod. / 24 mesiacov) |
Rozsah strážnej služby | podľa potreby |
Rozsah strážnej služby | nepretržité monitorovanie areálu prostredníctvom elektronickej zabezpečovacej signalizácie vo vlastníctve objednávateľa |
Rozsah strážnej služby | nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod. 1x za 2 hodiny, nepravidelné obchôdzky stráženého objektu v čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. 1x za hodinu |
Rozsah strážnej služby | kontroly zákazu vjazdu motorových vozidiel do areálu objektu, vrátane kontroly vývozu a vynášania materiálu z areálu objektu |
Rozsah strážnej služby | zamedzenie vstupu do areálu nepovolaných osôb, kontrola pohybu neprispôsobivých osôb, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie osôb oprávnených pohybovať sa v areáli objektu a |
Rozsah strážnej služby | spôsobiť škodu na majetku, vrátane páchania trestnej činnosti v areáli objektu. |
Rozsah strážnej služby | pravidelná protipožiarna a havarijná kontrola objektu |
Rozsah strážnej služby | podľa potreby organizovanie dopravy na vnútroareálovej komunikácii v areáli objektu |
Rozsah strážnej služby | na základe požiadania objednávateľa zosilnenie strážnej služby |
Rozsah strážnej služby | za mimoriadnej situácie privolanie zásahovej hliadky, resp. polície a plnenie úloh podľa pokynov objednávateľa, alebo ním poverenej osoby. |
Názov |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá Objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku Dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať Objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, pokyny Objednávateľa a vnútorné predpisy, Prevádzkový poriadok SBS a viesť príslušnú evidenciu včítane denného hlásenia pre objednávateľa. |
Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať Dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Cena za službu je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Cenou sa rozumie cena, vrátane DPH, dopravy do miesta plnenia a vrátane všetkých ostatných nákladov priamo či nepraimo spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. |
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. Návrh splatnosti faktúr je do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v mesačných intervaloch. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí služby oprávnenými zástupcami Dodávateľa a Objednávateľa, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený v posledný deň pracovný deň príslušného kalendárneho mesiaca vystaviť faktúru za služby poskytnuté v príslušnom kalendárnom mesiaci objednávateľovi, za každú odpracovanú hodinu zamestnancami poskytovateľa v určených pracovných zmenách v súlade s prílohou tejto zmluvy a doručiť ju objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť Dochádzkový list pracovníkovDodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci, potvrdený Objednávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- € za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 500,-€ za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
V prípade nevyhnutnosti okamžitého ukončenia zmluvného vzťahu na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10.000,-€. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Vypovedať zmluvu pred uplynutím doby trvania možno len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu. |
Výpovedná lehota je tri mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ukončenie zmluvy bez výpovednej lehoty môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu, na ktorom sa zmluvné strany vzájomne dohodli. |
V prípade predaja nehnuteľnosti objednávateľom, zmluva z dôvodu zmeny vlastníckych práv, k dňu zapísania nového vlastníka nehnuteľnosti do registra nehnuteľností vedeného Úradom katastra a nehnuteľností SR, zaniká. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci dodržiavali zákaz požitia alkoholických nápojov a iných omamných alebo psychotropných látok pred vstupom do priestorov objeku v správe objednávateľa a počas výkonu prác v nich a aby sa nezdržiavali v priestoroch a objektoch objednávateľa pod vplyvom týchto nápojov a látok. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákazu fajčenia, s výnimkou na to určených priestorov. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať technologickú disciplínu a zodpovedá za to, že jeho zamestnanci nevykonajú neoprávnený zásah do vlastníckeho práva, alebo pokus o neoprávnený zásah do vlastníckeho práva objednávateľa, t.j. najmä, nie však výlučne neoprávnenú demontáž, neoprávnený zásah dotechnologického zariadenia, alebo neoprávnenú manipuláciu s technologickým zariadením. |
Odstúpenie od tejto zmluvy je možné aj v prípade, ak dodávateľovi bude odňatá licencia na prevádzkovania strážnej služby, pozastavený výkon oprávnenia podnikať alebo zanikne oprávnenie podnikať v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti. Dodávateľ je povinný bezodkladne takéto skutočnosti oznámiť druhej zmluvnej strane. |
Odstúpenie od tejto zmluvy je možné aj v prípade, ak dodávateľ nebude dodržiavať režim ochrany obchodného tajomstva, dôverných informácií a osobných údajov v súlade s touto zmluvou, alebo poruší svoje povinnosti, ku ktorým sa touto zmluvou zaviazal. Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie získaných dôverných informácií spôsobom obvyklým pre utajovania takýchto informácií, ak nie je výslovne dojednané inak. Táto povinnosť platí bez ohľadu na ukončenie platnosti a účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami Elektronického trhoviska): |
- podrobný štruktúrovaný aktualizovaný rozpočet - rozpis zmluvnej ceny s určením sadzby za 1 hodinu výkonu služby v súlade s celkovou cenou za predmet zmluvy, ktorá bude podkladom pre mesačné vyúčtovanie počas celej lehoty plnenia zmluvy (vrátane kalkulácie minimálnych mzdových nákladov včítane príplatkov, náhrad, mzdového zvýhodnenia atď., príslušných odvodových povinností, pri plnení min. mzdy v NH. |
- oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie dodávateľa a na konanie vo veciach predmetu zákazky (strážnej služby), a to po celý čas jej trvania. Kontaktná osoba bude oprávnená preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a bude zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Súčasťou oznámenia o určení kontaktnej osoby musí byť plnomocenstvo pre kontaktnú osobu s presne určeným rozsahom práv a povinností a kompetencií kontaktnej osoby na zastupovanie dodávateľa a na konanie v mene dodávateľa vo veciach predmetu zákazky. |
Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ vo vyššie stanovenej lehote predloží objednávateľovi ďalej uvedené vyhlásenia (vyhlásenie musí byť v originálnom vyhotovení podpísané osobou/osobami s oprávnením konať za dodávateľa), doklady a dokumenty v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú fotokópiu dokladov a dokumentov : |
- povolenie na vykonávanie požadovaných činností – licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
- Vyhlásenie so záväzkom zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti, s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne zmluvnom vzťahu. |
- Zoznam odborne spôsobilých osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Zoznam musí obsahovať min. meno, priezvisko a číslo preukazu odbornej spôsobilosti. Prílohou zoznamu bude fotografia pracovníka v rovnošate pre výkon služby. Odborne spôsobilé osoby musia byť držiteľom platného preukazu spôsobilosti typu S podľa zákona o súkromnej bezpečnosti. |
- Vyhlásením, že má k dispozícii na poskytovanie služieb psovoda. Uvedené uchádzač preukáže vyhlásením a zoznamom osôb s údajmi o ich odbornej kvalifikácii. |
Poznámky: Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni vopred informovať Objednávateľa o zmene osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ oprávnené a odôvodnené výhrady. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
- Prevádzkový poriadok SBS a Smernicu o výkone strážnej služby v zmysle platných predpisov na schválenie Objednávateľovi. Po schválení Objednávateľom bude táto tiež tvoriť nedeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
- Doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), v ktorého predmete činnosti musí byť poskytovanie služby, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, zapísané. |
- Vyhlásením o vlastníctve (prenájme) pultu centrálnej ochrany (PCO) a obchôdzkového systému na kontrolu výkonu obchdôdzkovej služby a potvrdením poisťovne o akceptácii PCO poisťovňou a kópiou dodacieho listu resp. dokladu o nadobudnutí obchôdzkového systému. |
- Vyhlásením o dispozičnom počte zásahových vozidiel a kópiou OEV, fotografiou vozidla a kópiou povolenia - výnimky podľa § 140 ods.1 písm. b) zák. č. 8/2009. |
- Vyhlásením, že zamestnanci strážnej služby budú v spojení s dispečerom PCO prostredníctvom verejnej rádiovej siete. Zároveň uchádzač preukáže, že vlastní minimálne 2 ks rádiostaníc. Uvedené preukáže vyhlásením a zmluvou s poskytovateľom takejto služby alebo pridelenou frekvenciou od telekomunikačného úradu. |
- Kópiou príslušného dokumentu, že má uzatvorenú platnú poistnú zmluvu na poistenie "zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby, min. na poistnú sumu 200 000 € počas celej doby trvania zmluvy o výkone služby. |
- Minimálne 3 referencie súvisiace s dodaním rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky, rátajúce sa od vyhlásenia tejto zákazky. Predloží potvrdené referencie od odberateľov, s ktorým/i mal/má uzatvorenú zmluvu na poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v minimálnom objeme 100 tis. EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich troch rokov. |
Objednávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb poverených konať v mene objednávateľa. |
Nepredloženie všetkých vyššie uvedených dokumentov a dokumentov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ a odborne spôsobilé osoby sú povinné zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzajúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpania finančného limitu stanoveného celkovou cenou za predmet zmluvy v EUR bez DPH, podľa toho čo nastane skôr. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodnéhozákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Zmluva je uzavretá s predávajúcim, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2019 00:00 — 31.07.2021 23:59
1,00 súbor
150 696,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2019 12:45
15.07.2019 10:00
15.07.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2019 14:14 - Vstupná ponuka | 150 696,00 | € | Cena bez DPH |
03.07.2019 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 150 696,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: