• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2019 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2019 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2019 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2019 13:50

Detail zákazky Z201921170

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2019 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2019 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2019 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2019 13:50

Základné údaje

Z201921170

OF-195157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4101023

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36844781

ATRIO PLUS, s.r.o.

J.Gramantíka 19A, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia na odpad

Vrecia na odpad PE

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia na odpad
Funkcia
vrecia na odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia PE 600x800 mm, hr.0,11mm/20 ks v rolke, čierne rolka 1100
Vrecia PE 600x700mm, hr.0,065mm/20ks v rolke, čierne rolka 320
Vrecia PE 500x600mm, hr.0,035mm/20ks v rolke, čierne rolka 12960
Vrecia PE 700x1100 mm, hr. 0,16mm/20 ks v rolke, čierne rolka 1250
Vrecia PE 700x110 mm, hr. 0,065mm/20ks v rolke, čierne rolka 1320
Vrecia PE 700x1100mm, hr.0,12mm, červené ks 600
Vrecia PE 700x1100mm, hr.0,20mm, čierne ks 200
Vrecia PE 150litrov, 800x1200 mm, hr. 0,10 mm / 10 ks v rolke, čierne rolka 600
Vrecia PE 700 x 1100 mm, hr. 0,11 mm/25 ks v rolke, modré(biele), zaťahovacie rolka 50
Vrecia PE 800x1100mm, hr.0,090mm/20ks v rolke, modré rolka 1350
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. Miestom plnenia sú dve zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Uvedené množstvá sú len orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Plnenie bude poskytnuté dvom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku.
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie predmetu zákazky, predpokladaného množstva, miesta, spôsobu a lehoty dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo,. e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 rolku/bal.) pre každú požadovanú položku predmetu zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET čl.XVIII. bod 18.2, písm.t).
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar v požadovanej a odsúhlasenej kvalite kedykoľvek počas trvania RD, má objednávateľ nárok aj na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 50% z jednotkovej ceny za každý kus nekvalitného tovaru dodaného na základe ktorejkoľvek čiastkovej objednávky. Túto zmluvnú pokutu je objednávateľ oprávnený jednostranne započítať s úhradou ktorejkoľvek časti kúpnej ceny za tovar dodaný na základe tejto RD, a to bezprostredne po tom čo sa dozvedel o vzniku nároku na jej úhradu.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od RD resp. zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemcničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

19 750,00 ks/rolka

21 022,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2019 12:08

04.07.2019 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2019 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2019 12:13 - Vstupná ponuka 21 010,00 € Cena bez DPH
04.07.2019 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 21 009,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS