17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
00692972
INTERTEC s.r.o.
Hronská 6 , Banská Bystrica, 97401, SVK
Umývací a dezinfekčný automat zo sušičkou
čistiaci automat, dezinfektor, dezinfekčný automat s horúcovzdušným sušením, sušiaci agregát, dezinfekcia
Tovar, Služba
1. Umývací a dezinfekčný automat zo sušičkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Určený pre zdravotnícke zariadenie, centrálne sterilizácie nemocníc a laboratória. |
Jedno dverový umývací a dezinfekčný automat s horúco vzdušným sušením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Umývací a dezinfekčný automat zo sušičkou | ks | 1 | ||
- počet dverí | ks | 1 | ||
- elektrický ohrev | kW | 11 | ||
- napájanie 3f | V/Hz | 400/50 | ||
- programovateľná elektronická riadiaca jednotka, počet programov | počet | 60 | ||
- integrované zásobníky pre tekutú chémiu vrátane automatických dávkovačov | počet | 4 | ||
- integrovaný horko vzdušný sušič, výkon | m3/hod. | 60 | ||
- životnosť filtra | hod. | 500 | ||
-teplota sušenia minimálne v rozsahu | °C | 60-115 | ||
- teplota sušenia, krok nastavenia | °C | 1 | ||
- výkon sušičky | kW | 2,3 | ||
- nastavenie času sušenia v rozsahu 1-240 min. | min. | 1-240 | ||
- nastavenie času sušenia krok nastavenia | min. | 1 | ||
- maximálne rozmery V x š x H | mm | 1800 x 900 x 700 | ||
- hlučnosť | dB | 78 | ||
- maximálne dotyková povrchová teplota zariadenia | °C | 55 | ||
- obehové čerpadlo s výkonom | l/min | 600 | ||
Navážiací /technologický vozík pre sedem sieťových misiek s odnímateľnou úrovňou, výška podľa dodávaného zariadenia, zabudované ramená alebo ekvivalentné riešenie, automatické rozpoznanie vozíka | ks | 1 | ||
Navážiací /technologický/injektorový vozík pre MIC inštrumenty pre minimálne dĺžky 550mm s prípojkou pre horko vzdušné sušenie s nadstavcami pre umývanie rozkladacích MIC inštrumentov, odsávacích hadíc a optických káblov | ks | 1 | ||
Sieťové misky ½ DIN pre OP inštrumentárium | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Umývací a dezinfekčný automat zo sušičkou: | jedno-dverový umývací a dezinfekčný automat |
- | dopredu výklopné dvere |
- | certifikácia zariadenia podľa EN ISO 15883-1 |
- | elektrický ohrev |
- | rovnomerné zaťaženie elektrickej sústavy/fáz |
- | prednastavené umývacie a dezinfekčné programy podľa používanej chémie: pH neutrálne, enzymatické, alkalické, kyslé |
- | programe pre umývanie pomocou H2O2 (peroxid vodíka) |
- | prednastavené programy vrátane termickej dezinfekcie pri záverečnom oplachu demineralizovanou H2O |
- | prednastavené umývacie programy organické a anorganické materiály |
- | programovateľná elektronická riadiaca jednotka |
- | dotykový ovládací a komunikačný a informačný displej |
- | zobrazenie času do konca cyklu |
- | zobrazenie stavu procesu na displeji |
- | funkcia naprogramovania automatického štartu |
- | systém čipových kariet obsluhy s pamäťou minimálne na 20 posledných cyklov |
- | vymeniteľné, rozšíritelne úložisko softvéru a záznamov USB alebo SD karta alebo ekvivalent |
- | pripojenie k PC ethernet, RS 232, alebo USB pre prenos dát a záznamov |
- | výstup pre dokumentáciu priebehov pracovného cyklu s možnosťou tlače vrátane potrebného SW podporujúci vzdialenú tlač |
- | vzdialená komunikácia a diagnostika zariadenia servisnou spoločnosťou |
- | integrované zásobníky pre tekutú chémiu vrátane automatických dávkovačov |
- | kontrola dávkovania nezávislá na teplote dávkovanej látky |
- | integrovaný horko vzdušný suši s aktívnym HEPA filtrom H13 a lepší (stupeň filtrácie minimálne 99,992%) |
- | integrovaný kondenzátor páry |
- | integrovaný zmäkčovač H2O |
- | zariadenie možno transportovať cez dvere 1000mm a prepravovať vo výťahu s nosnosťou 1000kg (deliteľný rám, rozoberateľné zariadenie, modulové zariadenie.....) |
- | miesto umiestnenia – suterén |
- | nerezové prevedenie trieda materiálu minimálne AISI304 |
- | krytovanie zariadenia nerez, otvárateľný/odnímateľný – ľahký prístup pre servisné a revízne prehliadky v obmedzenom priestore |
- | prevedenie plášťa s výstuhou alebo izoláciou zabraňujúcou vzniku hluku z vibrácii zariadenia |
- | možnosť dezinfekcie zariadenia termicky, chemicky a ich kombináciou |
- | prívod čistej vody do každej fázy programu |
- | minimálne dvojnásobná filtrácia H2O |
- | minimálne dve umývacie ramená |
- | elektronická kontrola rotácie umývacích ramien |
- | automatické rozpoznávanie nakladacieho (umývacieho) vozíku |
- | dvojplášťové prevedenie s tepelnou a zvukovou izoláciou |
- | blokovanie dverí počas pracovného cyklu |
- | funkcia „ central stop“ |
- | veľkosť umývacieho priestoru minimálne 7 DIN sít, alebo 1 sada MIC inštrumentária, alebo 2 sady AN inštrumentária, alebo 14 párov OP obuvi |
- | vrátane inštalácie, prívodu elektrického napájania, prívodu H2O a odpadu na súčasnú existujúcu infraštruktúru |
- | Nahrádzané zariadenie : „Meile profesional G 7836 CD“ |
Ostatné: | vrátane validácie a pravidelných kontrol podľa výrobcu počas 60 mesiacov, minimálne 1x ročne |
- | zariadenie v súlade s legislatívnymi požiadavkami upravujúcimi problematiku dezinfekcie, sterilizácie napr. §12 zákona 553/20015 Zb. Vyhláška MZ SR |
Príslušenstvo | technológia úpravy vody, demilitarizačné zariadenie, určené pre dodávané zariad |
- | merač vodivosti H2O v meraciom rozsahu minimálne 0-20 uS/cm |
- | navážiací /technologický vozík pre sedem sieťových misiek s odnímateľnou úrovňou, výška podľa dodávaného zariadenia, zabudované ramená alebo ekvivalentné riešenie, automatické rozpoznanie vozíka |
- | vozík pre MIC inštrumenty pre minimálne dĺžky 550mm s prípojkou pre horkovzdušné sušenie s nadstavcami pre umývanie rozkladacích MIC inštrumentov, odsávacích hadíc a optických káblov |
- | sieťové misky ½ DIN pre OP inštrumentárium, nosnosť minimálne 10kg, rozmer V 45-55mm x Š 255 mm x H 480 mm. |
Zariadenie kompatibilné s príslušenstvom pre G7736 CD Compact so sušením, v prípade nekompatibility dodávka vrátane : | 2ks navážiací vozík pre sedem sieťových misiek s odnímateľnou úrovňou, výška podľa dodávaného zariadenia, |
- | 14ks sieťových misiek ½ DIN pre OP inštrumentárium, nosnosť minimálne 10kg, rozmer V 45-55mm x Š 255 mm x H 480 mm. (rozmer nie je striktnou požiadavkou, presný rozmer uviesť v ponuke) |
- | 2ks navážiací /technologický/injektorový vozík pre MIC inštrumenty pre minimálne dĺžky 550mm s prípojkou pre horko vzdušné sušenie s nadstavcami pre umývanie rozkladacích MIC inštrumentov, |
Názov |
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy ak legislatíva požaduje povinnú registráciu zdravotníckej pomôcky |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
08.07.2019 07:00 — 26.08.2019 15:00
1,00 ks
19 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2019 08:16
04.07.2019 10:00
04.07.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2019 08:42 - Vstupná ponuka | 19 249,73 | € | Cena bez DPH |
03.07.2019 14:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 248,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: