00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31668461
VILLA MARKET s.r.o.
Ľaliová 13, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Jednorázové papierové uteráky , utierky, toaletný papier
papierové uteráky
Tovar, Služba
1. Jednorázové papierové uteráky , utierky, toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie hygienicko - epidemiologického režimu na požadovanej úrovni |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Jednorázová utierka ZZ skladaná - rozmer | cm | 230 | 255 | |
gramáž | g/m2 | 38 | 40 | |
1 balenie obsahuje | ks | 250 útržkov | ||
počet ks v jednom kartóne | ks | 20 | ||
požadované množstvo | ks | 6000 | ||
2. kuchynské utierky | - | - | ||
počet útržkov | ks | 50 | ||
počet ks v 1 balení | ks | 2 | ||
požadované množstvo | ks | 1440 | ||
3. toaletný papier | - | - | ||
návin | m | 23 | 30 | |
gramáž | gr/m2 | 28 | 30 | |
požadované množstvo | ks | 9600 | ||
4. TORK toaletný papier - priemer kotúča | cm | 9,9 | 13,2 | |
dlžka návinu | m | 100 | 150 | |
počet v kartone | ks | 27 | ||
požadované množstvo | ks | 540 | ||
5. TORK papierové uteráky -rozmer | cm | 23x24 | ||
počet ks v krabici /kartóne | ks | 21 | ||
požadované množstvo | ks | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. jednorázová utierka - farba | sivá- natural , recykel , 1 vrstvová |
2. kuchynská utierka - farba | biela, 100 % celulóza |
3. toaletný papier | dvojvrstvový |
belosť | 55% |
4. TORK - toaletný papier | recykel + celulóza , dvojvrstvový |
5. popis | recyklované, 2 - vrstvové, vymačkávané, pevné, jemné |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou, najneskôr do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
- štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Jednotkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom. |
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí / názov tovar, množstvo / aj číslo zmluvy . |
5. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru napr.: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť cenu z akýchkoľvek dôvodov. |
6.Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar funkčný , bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu z a neprebraný tovar. |
7. Objednávateľ je oprávnený reklamovať skryté vady na tovare v prípade , že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady na tovare neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru do 24 hodín |
8. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. |
10. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5. |
Rastislavova 43, 04001 Košice , Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
11.07.2019 09:29 — 15.07.2019 09:29
18 380,00 ks
4 570,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2019 09:32
03.07.2019 09:28
03.07.2019 09:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2019 08:18 - Vstupná ponuka | 4 570,00 | € | Cena bez DPH |
03.07.2019 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 569,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: