30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
47400072
GARBIAR Stavebniny s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Dodanie laminátovej podlahy
laminátová podlaha
Tovar
1. Dodanie laminátovej podlahy - Veľký Krtíš
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodanie laminátovej podlahy s príslušným podružným materiálom. |
Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy je doprava a vykládka tovaru do určených priestorov verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Laminátová podlaha | m2 | 573 | ||
1.2 Soklová lišta - dĺžka 2,5m, výška 6 cm | ks | 210 | ||
1.3 Spojka na soklovú lištu | ks | 111 | ||
1.4 Koncovka na soklovú lištu P | ks | 99 | ||
1.5 Koncovka na soklovú lištu Ľ | ks | 99 | ||
1.6 Vnútorný roh na soklovú lištu | ks | 226 | ||
1.7 Vonkajší roh na soklovú lištu | ks | 86 | ||
1.8 Hmoždinka natĺkacia – priemer 6 mm | ks | 1050 | ||
1.9 Prechodová lišta 0,8 m | ks | 9 | ||
1.10 Prechodová lišta 2 m | ks | 5 | ||
1.11 Ukončovacia lišta L k drevenému prahu 0,8 m | ks | 27 | ||
1.12 Podložka pod podlahu | m2 | 522 | ||
1.13 Lepidlo na lepenie soklových líšt (napr. Mamut alebo ekvivalent) s obsahom minimálne 290 ml/tuba | tuba | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oblasť použitia | Interiér |
Farba | vzhľad drevo; výber farby podlahy a jednotlivých líšt na základe dodávateľom predloženého vzorkovníka |
Spájanie dosiek | click 2 click |
Hrúbka | minimálne 10 mm |
Trieda záťaže | minimálne 32 |
Reakcia na oheň | Cfl – s1 |
Oteruvzdornosť | AC4 |
V-drážka | všetky 4 strany |
Odolnosť proti šmyku | R9 (DS) |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Dodávateľ uvedie v cenovej kalkulácii jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH za podpoložky č. 1.1 až 1.13 uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - zmluvná cena. |
3. Celková cena za predmet zmluvy a ceny za jednotlivé položky (tzn. za podpoložky č. 1.3 až 1.13. uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, tzn. cenu za dodanie laminátovej podlahy a príslušného podružného materiálu vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy. |
4. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin množstva a jednotkových cien podpoložiek č. 1.1. až 1.13 uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Dodávateľ určí zmluvný cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí uvedené množstvá svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
5. Všetky ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na max. dve (2) desatinné miesta. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
6. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
7. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcej znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok/požiadaviek. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy materiálový list od výrobcu laminátovej podlahy resp. iný ekvivalentný dokument preukazujúci splnenie požiadaviek objednávateľa na technické vlastnosti / charakteristiky laminátovej podlahy), ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu - Technické vlastnosti. |
3. Miestom plnenia je Veľký Krtíš; presnú adresu s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávka tovaru do miesta plnenia sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h /pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy |
a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
5. Lehota dodania predmetu zákazky/zmluvy je stanovená maximálne do 31.07.2019. |
6. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 2 roky a začína plynúť dňom podpisu dodacieho listu. Vady zistené a reklamované v záručnej dobe sa dodávateľ zaväzuje odstrániť do 10 dní od e-mailového doručenia reklamácie objednávateľom. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
3. Fakturácia sa uskutoční po ukončení plnenia. Podkladom pre vyhotovenie faktúry je riadne a včasné realizované plnenie predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry bude objednávateľom potvrdený dodací list alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu 8 tohto článku. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
12.07.2019 08:00 — 31.07.2019 14:00
1,00 cena celkom
7 572,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2019 10:40
03.07.2019 09:30
03.07.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2019 14:49 - Vstupná ponuka | 7 572,00 | € | Cena s DPH |
01.07.2019 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 572,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: