00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
00692069
LYNX s.r.o.
Jelačičova 8A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Support na sieť
support, podpora
Služba
1. Support na sieť
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. Podpora pre Lan CoreSwitch typu CON-SNT-C4503E pre zariadenie so sériovým číslom SPE1411015V na obdobie do 01.07.2020. | ks | 1 | ||
A.2. Podpora pre Lan Core Switch typu CON-SNT-C4503E pre zariadenie so sériovým číslom SPE1415012M na obdobie do 01.07.2020 | ks | 1 | ||
A.3. Práce súvisiace s Upgrade OS pre Lan Core Switch na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia,overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS. | osobohodina | 72 | ||
A.4. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-VS09E2T pre zariadenie so sériovým číslom SMC1650003K na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.5. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-VS09E2T pre zariadenie so sériovým číslom SMC1646001G na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.6. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-C4948ES pre zariadenie so sériovým číslom CAT1648S5WY na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.7. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-C4948ES pre zariadenie so sériovým číslom CAT1648S5W8 na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.8. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-C4948ES pre zariadenie so sériovým číslom CAT1650S1RH na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.9. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-C4948ES pre zariadenie so sériovým číslom CAT1650S1U0 na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.10. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-C4948ES pre zariadenie so sériovým číslom CAT1650S1UU na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.11. Podpora pre DC Infraštruktúru typu CON-SNT-V248PSS pre zariadenie so sériovým číslom FDO1645Y2FG na obdobie do 29.09.2020 | ks | 1 | ||
A.12. Práce súvisiace s Upgrade OS pre DC Infraštruktúra na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS,- nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, - nasadenie verzie na zariadenia, - overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS. | osobohodina | 104 | ||
A.13. Podpora pre DC Manažment typu CON-SNT-2911 pre zariadenie so sériovým číslom FCZ16337FK1 na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.14. Podpora pre DC Manažment typu CON-SNT-V224PSS pre zariadenie so sériovým číslom FDO1646Y0E1 na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.15. Práce súvisiace s Upgrade OS pre DC Manažment na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, - nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach,- nasadenie verzie na zariadenia, - overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS. | osobohodina | 72 | ||
A.16. Podpora pre DC Firewall typu CON-SNT-A85S2K9 pre zariadenie so sériovým číslom JMX170180LC na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.17. Podpora pre DC Firewall typu CON-SNT-A85S2K9 pre zariadenie so sériovým číslom JMX170180NW na obdobie do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
A.18. Práce súvisiace s Upgrade OS pre DC Firewall na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne:- určenie potrebnej verzie OS, - nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach,- nasadenie verzie na zariadenia, - overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS. | osobohodina | 72 | ||
B.1. Podpora pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC - MIDS v.2 + Subscription and Support Renewal na obdobie do 01.04.2020. | ks | 1 | ||
B.2. Práce súvisiace s Upgrade pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácii. | osobohodina | 24 | ||
C.1. Podpora pre ochranu koncových staníc a serverov typu McAfee Endpoint Threat Protection Suite Pack pre 10000ks na obdobie do 12.6.2020. | ks | 1 | ||
C.2. Práce súvisiace s Upgrade pre ochranu koncových staníc a serverov na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácii. | osobohodina | 18 | ||
D.1. Podpora pre serverovú infraštruktúru Lenovo Flex system s blade chasi typu Lenovo Flex 8721-ALG na obdobie do 12.12.2020 so sériovým číslom: 06FYYAC, 06THLA8, 06FTHHP, 06FTHHR, 06FTHHW, 06FTHHV, 06FTHHN, 06FTHHL, 06FTHHT, 06FTHHM. Požadovaný rozsah podpory v režime 11x5 NBD,oprava on-site certifikovaným technikom. | ks | 1 | ||
D.2. Práce súvisiace s Upgrade OS pre serverovú infraštruktúru Lenovo Flex system na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, - nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, - nasadenie verzie na zariadenia, - overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | osobohodina | 52 | ||
D.3. Podpora pre serverovú infraštruktúru typu IBM System x3550 M5 5463-F2G na obdobie do 12.12.2020 so sériovým číslom: 06GFAZA, 06GXTHT, 06GXTHW, 06GXTHV. Požadovaný rozsah podpory v režime 11x5 NBD, oprava on-site certifikovaným technikom. | ks | 1 | ||
D.4. Práce súvisiace s Upgrade OS pre servery IBM System x3550 na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, - nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, - nasadenie verzie na zariadenia, - overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS. | osobohodina | 52 | ||
E.1. Podpora nástroja pre sprístupňovanie informačného fondu univerzity Geneza Mediainfo SW Subscription & Support Reinstatement na obdobie od 31.12.2019 do 29.09.2020. | ks | 1 | ||
E.2 Práce súvisiace s Upgrade nástroja pre sprístupňovanie informačného fondu univerzity Geneza Mediainfo SW na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácii. | osobohodina | 12 | ||
F.1. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre Perimeter Firewall - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - Identifikácia chýb a zraniteľnosti; Kontrola funkčnosti fw, ntp, vpn, identity; Návrhy na zmeny identifikovaných pri činnostiach; Pravidelná kontrola statusu prevádzkových parametrov zariadení (teplota prostredia, napájanie, funkčnosť chladenia). | osobohodina | 159 | ||
F.2. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre DC Firewall - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - Identifikácia chýb a zraniteľnosti; Kontrola funkčnosti fw, identity; Návrhy na zmeny identifikovaných pri činnostiach; Pravidelná kontrola statusu prevádzkových parametrov zariadení (teplota prostredia, napájanie, funkčnosť chladenia). | osobohodina | 245 | ||
F.3. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre Autentizačný systém· na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - Identifikácia chýb a zraniteľnosti; Kontrola funkčnosti fw, ntp, vpn, identity; Návrhy na zmeny identifikovaných pri činnostiach; Pravidelná kontrola statusu prevádzkových parametrov zariadení (teplota prostredia, napájanie, funkčnosť chladenia). | osobohodina | 120 | ||
F.4. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre Firewall ochrany web služieb SOA - na obdobie 12 mesiacov: - Identifikácia chýb a zraniteľnosti; Kontrola funkčnosti a aktualizácia signatúr, geo-lokačnej databázy; Návrhy na zmeny identifikovaných pri činnostiach; Pravidelná kontrola statusu prevádzkových parametrov zariadení (teplota prostredia, napájanie, funkčnosť chladenia). | osobohodina | 132 | ||
F.5. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre 18 aplikačných/manažmentových serverov s operačným systémom Microsoft Windows Server - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - Pravidelná proaktívna kontrola stavu systémov v centrálnom manažmentovom nastrojí Microsoft System Center Operations Manager. | osobohodina | 188 | ||
F.6. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre diskové polia a zálohovanie - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - Pravidelná kontrola statusu prevádzkových parametrov zariadení (teplota prostredia, napájanie,funkčnosť chladenia); Pravidelná proaktivna kontrola stavu a logov na jednotlivých diskových poliach; Pravidelná proaktivna kontrola stavu a logov zálohovacích úloh. | osobohodina | 110 | ||
F.7. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre ochranu koncových staníc a serverov - na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: overenie kritických zraniteľnosti produktov; kontrola funkčnosti hostsecurity systému a sledovanie prevádzkových parametrov, tvorba reportov. | osobohodina | 45 | ||
F.8. Zabezpečenie nevyhnutných prác pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: | osobohodina | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelná analýza a výkonnostné ladenie databázy modulu na základe reálnych prevádzkových údajov; Analýza vybraných poplachových udalosti a príprava detailných operatívnych výstupov pre účely expertnej analýzy vybraných alarmov; Optimalizácia štruktúry logických signálov a ich vyhodnocovania na základe prevádzkových údajov; Vykonávanie prevádzkového monitorovania modulov a komponentov centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC; | F.8. Zabezpečenie nevyhnutných prac pre centralizovaný systém monitorovania prevadzky podporných technologických zariadení DC na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: |
Pravidelné údržba modulov a komponentov centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC a optimalizácia umiestnenia snímačov; Aktualizácia používateľskej dokumentácie vo vzťahu ku zmenám v centralizovanom systéme monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC; Nasadzovanie aktualizácii. | F.8. Zabezpečenie nevyhnutných prac pre centralizovaný systém monitorovania prevadzky podporných technologických zariadení DC na obdobie 12 mesiacov vykonávané 1x týždenne: |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako "OPNP" : |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
1.5 V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
1.6 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
1.7 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT(BIC), IBAN. |
1.9 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.10 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory. |
1.11 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva dodávateľa. Objednávateľ uvedenou požiadavkou požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný systém zabezpečovania environmentálneho manažérstva a už takúto prax majú a bude u nich predpoklad úspešnej realizácie predmetu zákazky, nakoľko povaha predmetu zákazky |
a jej miesto realizácie si to vyžaduje. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky. |
1.12 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany pri práci podľa EN ISO 18001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany pri práci dodávateľa. Určenou požiadavkou Objednávateľ overuje orientáciu Dodávateľa na kvalitu poskytovaných služieb, dôkaz úrovne starostlivosti uchádzača o ochranu zdravia, o bezpečnosť pri prác vo vzťahu k charakteru predmetu zákazky. Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu zabezpečenia |
požadovaných profylaktických služieb, ktoré budú vykonávané v blízkosti vedení pod napätím v zmysle STN 50 110-1, pričom prevedenie prác sa bude vykonávať bez vypnutia NN siete s overením funkčnosti komunikačných rozhraní pre centrálny záložný zdroj UPS do implementovaného existujúceho centrálneho monitoringu technologickej infraštruktúry DC. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky. |
1.13 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecif. bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky |
1.14 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópie platných potvrdení od spoločnosti Cisco Systems nie staršie ako 3 mesiace, že je držiteľom certifikátov potvrdzujúcich špecializácie Cisco Advanced Security Architecture, Advanced Data Center Architecture, Advanced Core and WAN, Advanced Video a že je schopný predávať produkty Cisco Systems oficiálnym distribučným kanálom vrátane poskytovania súvisiacich dizajnových, analytických, inštalačných, implementačných a konzultačných služieb. Objednávateľ požiadavku zadefinoval striktne vo vzťahu |
k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými Dodávateľmi. Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či Dodávateľ disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. či disponuje kvalifikovanými pracovníkmi s požadovanou výrobcom predpísanou odbornou spôsobilosťou pre zabezpečenie oficiálneho predaja a servisu uvedených produktov a teda, či je oprávnený a schopný plniť/dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. |
1.15 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu/e platného/ých potvrdenia/í od spoločnosti Forcepoint International Technology Limited nie staršie ako 3 mesiace, že je certifikovaný na úrovni Silver Partner a oprávnený predávať produkty Forcepoint, vrátane FW produktov Stonesoft a Sidewinder, poskytovať súvisiace inštalačné, implementačné a konzultačné služby. Objednávateľ zadefinoval uvedenú požiadavku striktne vo vzťahu k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi |
kvalifikovanými Dodávateľmi. Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či Dodávateľ disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. či disponuje kvalifikovanými pracovníkmi s požadovanou výrobcom predpísanou odbornou spôsobilosťou pre zabezpečenie oficiálneho predaja a servisu uvedených produktov a teda, či je oprávnený a schopný plniť/dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. |
1.16 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu/e platného/ých potvrdenia/í od spoločnosti IBM nie staršie ako 3 mesiace, že je certifikovaný na úrovni Silver Partner a oprávnený predávať produkty a súvisiacu podporu od spoločnosti IBM. Objednávateľ zadefinoval uvedenú požiadavku striktne vo vzťahu k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými Dodávateľmi. Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či Dodávateľ |
disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. či disponuje kvalifikovanými pracovníkmi s požadovanou výrobcom predpísanou odbornou spôsobilosťou pre zabezpečenie oficiálneho predaja a servisu uvedených produktov a teda, či je oprávnený a schopný plniť/dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. |
1.17 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 1 - expert pre sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov sieťovej infraštruktúry - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych a pasívnych prvkov sieťovej infraštruktúry a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Routing and Switching. |
Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením príslušnej podpory aktívnych prvkov sieťovej infraštruktúry - Cisco LAN Core Switch, Cisco DC Infraštruktúra, Cisco DC Manažment a ich prevádzkových prác. |
1.18 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 2 – expert na riešenie pre ochranu web služieb SOA - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, implementácie, správy a konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; skúseností v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, implementácie, správy a konfigurácie prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie |
prvkov realizujúcich ochranu web služieb SOA, a je držiteľom certifikátu IBM Certified Solution Implementer WebSphere DataPower SOA Appliances. Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením príslušnej podpory sieťových zariadení IBM Firewall pre ochranu web služieb SOA a ich prevádzkových prác. |
1.19 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 3 - expert pre bezpečnostnú sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS) - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry |
v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS), a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Security. Požiadavky na experta č. 3 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením príslušnej podpory aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry - Cisco DC Security a ich prevádzkových prác. |
1.20 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 4 - expert na centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC - počet min. 1.: - minimálne 3-ročnú osobitnú odbornú spôsobilosť na vykonávanie odbornej spôsobilosti v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z - Odborná prax pre stupne odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle § min. 23 - činnosť pri montáži, oprave, rekonštrukcii a výkone kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia príslušnej skupiny a preukázateľnou praxou v dĺžke min. 3 roky vykonávanou pracovnými postupmi na |
zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pri prácach v blízkosti vedení pod napätím uvedenými v STN 50 110-1; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v pozícií revízny technik s praktickými realizovanými odbornými prehliadkami a skúškami vyhradeného elektrického zariadenia v zmysle vyhlášky č. 508/2009 vykonávanými na základe STN 33 1500 ( elektrotechnické predpisy, revízie elektrických zariadení ) s implementovanou funkčnosťou komunikačných rozhraní minimálne pre centrálny záložný zdroj UPS; - je držiteľom platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti revízny technik vyhradeného |
technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z. z. alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR, je držiteľom platného osobitného oprávnenia pre montáž, opravy, servis a kontroly vyhradeného technického zariadenia elektrického, vydaným výrobcom zariadenia a je držiteľom certifikátu pre implementovaný centrálny monitoring technologickej infraštruktúry MIDS v.2. Podmienku na experta č. 4 Objednávateľ stanovil z dôvodu overenia Dodávateľa, že má zabezpečené odborné plnenie predmetu zmluvy a overenia odborných schopností uchádzača zrealizovať požadované služby vykonávané |
v blízkosti vedení pod napätím v zmysle STN 50 110-1, nakoľko prevedenie prác sa bude vykonávať bez vypnutia NN siete s overením funkčnosti komunikačných rozhraní pre centrálny záložný zdroj UPS a centrálny hasiaci systém do implementovaného existujúceho centrálneho monitoringu technologickej infraštruktúry DC. |
1.21 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 5, vrátane požadovanej predmetnej certifikácie - expert pre bezpečnosť koncových zariadení - počet min. 1., ktorý preukáže minimálne 3-ročnú odbornú spôsobilosť v oblasti bezpečnosti koncových zariadení; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti zaistenia bezpečnosti koncových zariadení so zabezpečením nástrojov pre monitorovanie práce s citlivými dátami a zabránenie ich úniku a je držiteľom certifikovaného školenia pre bezpečnosť koncových zariadení McAfee Technical Professional Endpoint Security. |
Požiadavky na experta č. 5 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením príslušnej podpory pre bezpečnosť koncových zariadení a realizovať zabezpečenie prevádzkových činností (overenie kritických zraniteľností produktov; kontrola funkčnosti hostsecurity systému a sledovanie prevádzkových parametrov). |
1.22 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 6 - expert pre serverovú infraštruktúru - počet min. 1.: - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na projektoch v oblasti riešení serverovej infraštruktúry; - minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti realizácie projektov x86 serverovej infraštruktúry; - získaný a platný certifikát v oblasti potvrdzujúci spôsobilosť kľúčového experta v oblasti x86 serverovej infraštruktúry vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať. |
Požiadavky na experta č. 6 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením príslušnej podpory serverovej infraštruktúry a zabezpečení prevádzkových činností (analýza prevádzkových logov, alarmov, notifikácii, kontrola HW prostriedkov, kontrola funkčnosti kritických služieb). |
1.23 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.9 až 1.22 OPNP predložením digitálnej kópie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo predložením digitálnej kópie úradne overenej kópie takéhoto dokladu. |
1.24 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.25 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.23 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
1.26 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.8, 1.9 až 1.25 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty, reaktivačného poplatku a nevyhnutných profylaktických činností súvisiacich s obnovou podpory pre vybrané technológie. |
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 - 2.3 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Predmet obstarávania bude dodaný v zmysle predloženého harmonogramu a Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe objednávky, ktorá bude potvrdená Objednávateľom telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania |
3.3 Plnenie predmetu zákazky bude poskytnuté na základe písomnej výzvy – objednávky Objednávateľa zaslanej na emailovú adresu Dodávateľa, so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.4 Dodávateľ je povinný ukončiť plnenie predmetu zákazky v zmysle harmonogramu, ktorý musí Dodávateľ predložiť do 5 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa v Košiciach, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkovitý súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu. |
4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.8 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. |
5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky podľa bodu 2.1 a 2.3 OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky |
6.2 V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb |
6.3 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.4 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.5 Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
6.6 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy alebo nedoloží doklady podľa tejto zmluvy alebo poruší túto zmluvu podstatným spôsobom, Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20% zmluvnej ceny. |
7. Ďalšie ustanovenia: |
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
7.3 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7.4. Dodávateľ / poskytovateľ touto zmluvou v zmysle Zákona č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona (ďalej len „Autorský zákon“) udeľuje objednávateľovi práva v neobmedzenom rozsahu na území Slovenskej republiky ako aj v zahraničí, bez časového obmedzenia, na použitie autorského diela – t. j. k prípadnej dokumentácii vytvorenej na základe tejto zmluvy, ako aj k akémukoľvek inému dielu majúce povahu autorského diela vytvorenému na základe tejto zmluvy, a v súlade aj s §§ 87 až 89 Autorského zákona k počítačovému programu vytvorenému na základe tejto zmluvy. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
08.07.2019 08:00 — 07.07.2020 14:00
1,00 podľa opisu - súbor
221 459,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2019 14:59
04.07.2019 10:00
04.07.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2019 09:55 - Vstupná ponuka | 200 832,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2019 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 200 832,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: