00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Pri suchom mlyne 58, Bratislava, 81104, SVK
Univerzálny vŕtací systém s vymeniteľnými nástavcami.
motorový systém , vŕtací , nástavce
Tovar, Služba
1. Akumulátorová vŕtačka s reamerom - 2 KS
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Akumulátorová vŕtačka s reamerom | ks | 2 | ||
Výkon | W | 250 | ||
Otáčky pre vŕtanie | ot/min | 0 | 1000 | |
Frézovanie | ot/min | 0 | 250 | |
Vŕtanie - krútiaci moment | Nm | 5 | ||
Frézovanie - krútiaci moment | Nm | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Možnosť vŕtania, frézovania a rezania | Áno |
Titánový povrch všetkých komponentov | Áno |
Pravý/ľavý chod | Áno |
Priechodné telo pre K drôt min. 4 mm | Áno |
Oddeliteľná riadiaca elektronika motora(nesterilizuje sa spolu s telom, je samostatná alebo v akumulátore) | Áno |
Bez nutnosti sterilizovať akumulátor | Áno |
Možnosť výmeny akumulátora počas operácie, bez porušenia sterility | Áno |
Nástavce | |
Nástavec pre vŕtanie s koncovkou AO -2ks | Áno |
Závadzač K drôtu o priemere 0,6 - 4 mm -2 ks | Áno |
Nástavec pre frézovanie s koncovkou AO - 2 ks | Áno |
Nástavec pre frézovanie s koncovkou univerzálneho skľučovadla - 2ks | Áno |
Nástavec pre frézovanie s koncovkou ZIMMER/HUDSON - 2ks | |
Nástavec pre frézovanie s koncovkou HARRIS - 2ks | Áno |
Oscilačná píla veľká | |
Oscilačná píla veľká - 4 ks | Áno |
Titánový povrch | Áno |
Výkon min. 250 W | Áno |
Oscilácie min. 0-15 000/min | Áno |
Upnutie pílového listu bez použitia istiacej matice a nutnosti použitia kľúča | Áno |
Možnosť nastavenia smeru oscilácie pílového listu v 8 smerov | Áno |
Náhradná batéria NiMh(nesterilizuje sa) 4 ks | Áno |
Systém uchytenia v site zabezpečujúci správny odtok kondenzátu pri sterilizácii pre všetky súčasti motorového systému - 2ks | Áno |
Batérie motorového systému musia byť kompatuibilné s nabíjacím systémom Aesculap | Áno |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj -Univerzálny vŕtací systém s vymeniteľnými nástavcami , ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“). |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o prístroji, minimálne v rozsahu - názov a typ prístroja, názov výrobcu prístroja). |
3.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - COT. |
3.1 Dodávateľ je povinný spolu so prístrojom dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom jazyku. |
3.2 Dodávateľ po dodaní - prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
3.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. |
3.4 Dodávateľ je povinný dodať prístroj nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach. |
3.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
4.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania prístroja) je 8 týždňov. |
5.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja (bod 3.5). |
6.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Odbor nákupu a verejného obstarávania Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1. |
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja. |
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka. |
c) Vyhlásenie o zhode. |
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2.0, bod 3.1, bod 7.0, bod 7.1 a bod 8.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2.0, bod 3.1, bod 7.0, bod 7.1 a bod 8.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí Objednávateľom vyžadované doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
11.0 Dodávateľ je povinný prístroj dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia prístroja si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h. |
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
13.0 Záručná doba na prístroj je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu (bod 3.2). |
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby. |
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronický v rámci záručného servisu. |
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 14.0 a 14.3 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
16.0 Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20% (slovom: dvadsať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
18. Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak poskytovateľ finančných prostriedkov (príslušný orgán štátnej správy – ministerstvo), ktorý má realizovať financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
11.07.2019 08:00 — 12.09.2019 15:00
2,00 set
69 249,92
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o prístroji, minimálne v rozsahu - názov a typ prístroja, názov výrobcu prístroja).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2019 13:10
02.07.2019 13:00
02.07.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2019 10:45 - Vstupná ponuka | 69 249,92 | € | Cena bez DPH |
27.06.2019 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 249,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: