• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2019 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2019 10:50

Detail zákazky Z201920565

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2019 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2019 10:50

Základné údaje

Z201920565

OF-194031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4100913

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

36301621

BSC Line, s.r.o.

Murgašova 880/8, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doplnenie licencií NIS Promis pre pracovisko Košice

Licencie NIS Promis,

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LICENCIE
Funkcia
1. Predmetom je doplnenie licencií k NIS Promis pre Ambulancie, Lôžkové oddelenia, Prijímaciu kanceláriu, Laboratóriá, RTG,  Sklady, Ústavnú lekáreň, Dopravu a Centrál-poisťovne.
2. Prostredníctvom zmluvy o dielo a licenčnej zmluvy, ktorou sa udelí licencia verejnému obstarávateľovi na jej použitie.
3. Ide o nákup týchto informačných systémov uvedených (ďalej len „IS“) v položkách 2. až 13.
 2. 1. IS AMBIS
Funkcia
Základné funkcie programu AMBIS:
Moduly AMBIS:
a.) Odborný/ praktický lekár
b.) Stomatológ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. IS AMBIS počet kusov 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1.1. Evidencia pacientov áno
1.1.2. Identifikácia pacienta áno
1.1.3. Podrobnosti o pacientovi (dispenzáre, rizikové faktory, očkovania, návštevy) áno
1.1.4. Objednávanie pacientov áno
1.1.5. Objednanie pacienta, Dôvody objednania áno
1.1.6. Prehľad objednaných pacientov áno
1.1.7. Zdravotná karta áno
1.1.8. Anamnézy, Dekurz, Diagnózy, Textové makrá áno
1.1.9. Vyšetrenia, Odporúčania, Obrazové informácie v karte, Laboratórne áno
1.1.10. Výsledky, Vyhľadávanie v karte, Operačný protokol, Dialyzačný záznam áno
1.1.11. Preskripcia liekov áno
1.1.12. Vystavenie receptov, História predpísaných liekov, Makro liekov áno
1.1.13. Informácia o cenách, preskripčných a indikačných obmedzeniach áno
1.1.13. Možnosť prepojenia so SLAIS, resp. AISLIP áno
1.1.14. Tlačivá áno
1.1.15. Vyplnenie a evidencia tlačív pre pacienta, Možnosť obojstranného  automatického prenosu textov medzi kartou a tlačivom áno
1.1.16. Sociálna poisťovňa áno
1.1.17. Zadávanie výkonov, Mesačné zúčtovanie áno
1.1.18. Zdravotná poisťovňa áno
1.1.19. Vykazovanie výkonov, Mesačné zúčtovanie, Hlásenia A2, A3, áno
1.1.20. Kontrola dávok, Overenie poistného vzťahu, Kapitácia áno
1.1.21. Fakturácia, Spoločná fakturácia viacerých ambulancií áno
1.1.22. Možnosť nastavenia osobitnej ceny bodu pre jednotlivé výkony áno
1.1.23. Fakturácia výkonov pre jednodňovú zdravotnú starostlivosť áno
1.1.24. Pokladňa áno
1.1.25. Zadávanie vlastných hotovostných výkonov, Vytvorenie príjmových pokladničných dokladov áno
1.1.26. Súhrnný účtovný záznam, Prehľad účtovaných výkonov áno
1.1.27. Pracovná zdravotná služba áno
1.1.28. Dispenzáre áno
1.1.29. Zaradenie pacienta do dispenzára, Vytvorenie dávok áno
1.1.30. Prehľad dispenzarizovaných pacientov áno
1.1.31. Prehľad návštev pacienta áno
1.1.32. Prehľad predpísaných liekov pre pacienta / poisťovne áno
1.1.33. Prehľad predpísaných zdravotných pomôcok pre pacienta / poisťovne áno
1.1.34. Ročné výkazy pre UZIŠ, Indikátory kvality, Štatistika výkonov a diagnóz áno
1.1.35. Servisné činnosti áno
1.1.36. Používateľské nastavenia programu áno
 3. 2. IS LOZIS
Funkcia
Základné funkcie programu LOZIS – Lôžkové oddelenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.1. IS LOZIS počet kusov 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1.1. Pacient •    Identifikácia•    Príjem pacienta•    Prepustenie pacienta•    Práceneschopnosť (PN)•    Prehľad hospitalizácií pacienta
2.1.2. Vyšetrenie •    Anamnézy•    Chorobopis•    Dekurz (vizity, preskripcia liekov, infúzií, vitálne finkcie)•    Vyhľadávanie textu v záznamoch o pacientoch•    Zadanie žiadanky  pre laboratórium•
pokračovanie 2.1.2. Vyšetrenie : •    Prezeranie výsledkov labor.vyšetrení (v prípade on-line prepojenia s laboratóriom)
2.1.3. Preskripcia •    Preskripcia liekov a infúzií •    Denný rozpis liekov a infúzií (pre sestru) •    Automatické odpisovanie podaných liekov zo skladu
2.1.4. Prehľady •    Prehľad hospitalizácií pacientov •    Prehľad podaných liečiv za určité obdobie na oddelení, resp. pre pacienta •    Prehľad vystavených PN •    Prehľad obsadenia lôžkofondu
pokračovanie 2.1.4. Prehľady : •    Náklady na oddelení
2.1.5. Liečivá •    Príjemka, korekcia, prevodka liečiv •    Skladová karta •    Inventúra •    Liečivá po expirácii •    Liečivá pod minimálnym množstvom •    Pohyby na sklade
2.1.6. Poisťovne •    Vytvorenie zúčtovacieho dokladu pre zdravotné poisťovne
2.1.7. Rôzne •    Číselníky (poisťovne, lieky, zdr.pomôcky, špec.zdrav.materiál, výkony •    Vytvorenie preddefinovaných textov
 4. 3. IS PRIJIMACIA KANCELARIA
Funkcia
Zoznam funkcií pre program LOZIS-Prijímacia kancelária. Modul “LOZIS – Prijímacia kancelária” je programový produkt pre príjem pacientov na lôžkové oddelenia. Tento modul je súčasťou nemocničného informačného systému PRONIS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3.1. IS PRIJIMACIA KANCELARIA Počet kusov 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1.1. Pacient •    Identifikácia pacienta •    Príjem pacienta •    Prepustenie pacienta •    Pridelenie lôžka •    Prepustenie z lôžka •    Prehľad hospitalizácií pacienta
3.1.2. Prehľady •    Prehľad hospitalizovaných pacientov•    Vyhľadanie pacienta•    Prehľad obsadenia lôžkofondu•    Úprava lôžkofondu
pokračovanie 3.1.2. Prehľady : •    Prehľad denného stavu (počet hospitalizovaných, prijatých, prepustených pacientov)•    Prehľad využitia lôžok za určité obdobie•    Priemerná doba hospitalizácie za určité obdobie
pokračovanie 3.1.2. Prehľady : •    Prehľad počtu ošetrovacích dní podľa poisťovní •    Priemerná ošetrovacia doba podľa poisťovní, oddelení, diagnóz •    Prehľad liekov a infúzií podľa výšky spotreby
3.1.3. Tlač •    Chorobopis príjem •    Chorobopis prepustenie •    Prehľady
3.1.4. Prepínanie sa medzi oddeleniami áno
 5. 4. IS LAB
Funkcia
Základné funkcie programu LAB:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4.1. IS LAB Počet kusov 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1.1. Žiadanky na prijate •    žiadanka•    zápis novej žiadanky  •    zápis novej žiadanky  (rovnaký pacient)    •    prijatie žiadanky  •    zmazanie žiadanky   •    úprava postupu vyšetrenia•    zadanie komentáru k žiadanke
pokračovanie 4.1.1. Žiadanky na prijate : •    zmena zobrazenia zoznamu žiadaniek •    externé a interné žiadanky  •    cudzinci
4.1.2. Vyšetrované žiadanky, žiadanky na odčítanie •    oprava žiadadanky •    zmazanie žiadanky  •    odčítavanie testov  •    odčítavanie testov kategórie C    •    odčítavanie testov kategórie C – MIDITECH
pokračovanie 4.1.2. Vyšetrované žiadanky, žiadanky na odčítanie : •    odčítanie všetkých testov v žiadanke•    označenie testu ako neodčítaného
4.1.3. Žiadanky na potvrdenie •    porvrdenie žiadanky
4.1.4. Potvrdené žiadanky •    oprava výsledku po potvrdení žiadanky   •    otvorenie žiadanky
4.1.5. Pracovný list •    odčítanie serologických testov    •    pracovný list
4.1.6.Tlače •    hromadná tlač •    tlač podľa dátumov •    tlač serologických výsledkov   •    denná kniha – zoznam žiadaniek •    denná kniha – zoznam výsledkov   •    tlačivá
4.1.7. Prehľady •    plán prípravy testov  •    kontrola stanice    •    prehľad účtovaných výkonov podľa odosielateľov   •    prehlad žiadaniek podľa odosielateľov
4.1.8. Poisťovne •    mesačné zúčtovanie  •    mesačné zúčtovanie  pre cudzincov •    zmeny mesačného zúčtovania   •    overenie poistného vzťahu
4.1.9. Číselníky •    ATB + Zóny •    biochem. testy   •    hlásenia •    hlásenia mikroskopie   •    kvantita   •    komentáre
pokračovanie 4.1.9. Číselníky : •    kult. závery    •    knihy    •    mikroorg.    •    mikroorg. – skupiny•    materiály    •    merné jednotky    •    odosielatelia    •    práva•    sety ATB  •    S. hodnotenie
pokračovanie 4.1.9. Číselníky : •    S. komentáre    •    S. plány     •    testy     •    titer     •    vyšetrenia     •    výkony
 6. 5. IS RTG
Funkcia
Základné funkcie programu RTG:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5.1. IS RTG Počet kusov 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5.1.1. Pacient •    Identifikácia •    Adresa •    Zamestnanie •    Dispenzáre •    Očk./vyš. •    Rizikové faktory •    Poisťovne •    Návštevy •    Lekár •    Oprava rodného čísla •    Vymazanie pacienta
pokračovanie 5.1.1. Pacient : •    Plánovanie zdravotnej starostlivosti •    Tlač štítkov
5.1.2. Vyšetrenie •    Tlačivá •    Vybrané tlačivá •    Skupiny tlačív •    Zoznam zapísaných tlačív •    Biochémia a hematológia
5.1.3. Prehľady •    Denný záznam•    Návštevy•    Pacienti•    Plánovanie zdravotnej starostlivosti•    Objednaní pacienti•    Došlé žiadanky o vyšetrenie•    Prehľad dispenzárov•    Prehľad kategórií•
pokračovanie 5.1.3. Prehľady : •    Účtované výkony, lieky, ZP, ŠZM (bodovanie)•    Výkony DRG•    Účtované výkony podľa odosielajúcich lekárov•    Ročné výkazy pre NCZI•    Cezhraničná zdravotná starostlivosť•
pokračovanie 5.1.3. Prehľady : •    Expozície a skiaskopie •    Prehľad ožiarení •    Počet použitých makier •    Štatistika výkonov •    Štatistika bodovaných pacientov
5.1.4. Poisťovne •    Diagnózy a výkony •    Hotovosť •    Výkony pre Sociálnu poisťovňu •    Zmeny v mesačnom zúčtovaní •    Mesačné zúčtovanie •    Hlásenie A2 •    Hlasenia A3
Pokračovanie 5.1.4. Poisťovne : •    Dávka – nahlasovanie plánovanej zdravotnej starostlivosti •    Kontrola dávok •    Nový účtovný doklad •    Súhrnný účtovný záznam (pokladnica) •    Protokoly o poskytnutých službách, faktúry
Pokračovanie 5.1.4. Poisťovne : •    Prehľad hotovostných výkonov •    Prehľad neplatených výkonov (zo zákona) •    Neuhradené výkony •    Faktúra •    Sprievodka
5.1.5. Rôzne •    Číselníky •    Textové makrá •    Zamknutie programu •    Osobné údaje •    Bezpečné lieky
 7. 6. IS SKLAD
Funkcia
Zoznam funkcií pre program SKLAD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6.1. IS SKLAD Počet kusov 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6.1.1. Žiadanka o liečivo áno
6.1.2. Prehľad žiadaniek o liečivo áno
6.1.3. Príjemka liečiv áno
6.1.4. Prehľad príjemok liečiv áno
6.1.5. Výdajky z ÚL áno
6.1.6. Odpis liečiv na pacienta áno
6.1.7. Prehľad odpisov na pacienta áno
6.1.8. Korekcia liečiv áno
6.1.9. Prehľad korekcií liečiv áno
6.1.10. Prevodka liečiv áno
6.1.11. Prehľad prevodiek áno
6.1.12. Prehľad prevodiek – sumár áno
6.1.13. Liečivá po exspirácii áno
6.1.14. Liečivá pod minimálnym množstvom áno
6.1.15. Prehľad vyradených liečiv áno
6.1.16. Zaevidovanie nového liečiva áno
6.1.17. Evidencia dodávateľov liečiv áno
6.1.18. Interné kódy položiek dodávateľov áno
6.1.19. Prehľad podľa katalóg. čísla áno
6.1.20. Skladová karta áno
6.1.21. Prehľad pohybov na sklade áno
6.1.22. Inventúra liečiv áno
6.1.23. Inventúra liečiv podľa položiek áno
6.1.24. Prehľad uzávierok áno
6.1.25. Inventarizácia skladu liečiv áno
 8. 7. IS ÚSTAVNÁ LEKÁREŇ
Funkcia
Zoznam funkcií pre program Ústavná lekáreň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
7.1. IS Ústavná lekáreň Počet kusov 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
7.1.1. Príjem liečiv •    Príjemka liečiv do skladu •    Príjem ZM •    Príjem pre konsigačné sklady •    Príjem z oddelení (Návratka) •    Prehľad príjemok •    Prehľad precenení
7.1.2. Výdaj liečiv •    Prehľad žiadaniek o liečivo •    Výdajka liečiv •    Prehľad výdajok •    Prehľad plnenia žiadaniek •    Prehľad vrátených výdajok •    Dávky ÚZIŠ(NCZI) - výdaj •    Objednávanie liečiv
pokračovanie 7.1.2. Výdaj liečiv : •    Prehľad žiadaniek pre distribúciu •    Prehľad objednávok •    Príjem objednávok •    Zaradenie dodávateľa pre CO
7.1.3. Sklad liečiv •    Skladová karta •    Korekcia liečiv •    Prehľad korekcií •    Dobropis •    Liečivá po expirácii •    Prehľad vyradených liečiv •    Liečivá pod minimálnym množstvom •    Inventúra liečiv
pokračovanie 7.1.3. Sklad liečiv : •    Inventarizácia •    Prehľad inventúr •    Prehľad skladu po skupinách •    Pohyby na sklade •    Dodatočné pohyby k poslednej inventúre •    Celkové pohyby podľa lieku •    Hromadná korekcia
pokračovanie 7.1.3. Sklad liečiv : •    Vyhľadanie liečiva na skladoch •    Prezeranie skladov oddelení •    Prezeranie skladov na položky
7.1.4. Liečivá •    Omamné látky – štatistika •    Prekurzory – štatistika •    Vlastné skupiny – priradenie •    Katalógové čísla dodávateľov •    Zaradenie nového liečiva
7.1.5. Štatistiky •    Štatistika príjemok •    Prehľad príjmu podľa lieku a dodávateľa •    Prehľad príjmu podľa dodávateľa a lieku •    Prehľad príjmu zoskupený podľa dodávateľa •    Štatistika príjmu celkovo
pokračovanie 7.1.5. Štatistiky : •    Štatistika príjmu podľa skupín •    Štatistika príjmu podľa zoskupenia skupín •    Štatistika príjmu podľa ATC •    Štatistika príjmu podrobne •    Štatistika príjmu zazmluvnených liečiv
pokračovanie 7.1.5. Štatistiky : •    Štatistika výdajok •    Prehľad výdaja podľa zoskupených skupín •    Štatistika výdaja podľa typu liečiva •    Štatistika výdaja podľa rozlišovacieho znaku •    Štatistika výdaja podľa skupín
pokračovanie 7.1.5. Štatistiky : •    Štatistika výdaja podľa skupín – detail •    Štatistika výdaja podľa oddelení •    Štatistika výdaja podľa dodávateľa •    Štatistika výdaja podľa ATC •    Štatistika výdaja magistralitrov
pokračovanie 7.1.5. Štatistiky : •    Štatistika výdaja podrobne •    Štatistika výdaja zazmluvnených liečiv •    Štatistika príjmu a výdaja na liek •    Prehľad príjmu a výdaja podľa liečiva a šarže
7.1.6. Laborátorium •    Magistraliter – receptúry •    Odpis magistraliter •    Prehľad odpisov
 9. 8. IS DOPRAVA
Funkcia
Zoznam funkcií pre program DOPRAVA
Výjazd pacientov a materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
8.1. IS Doprava Počet kusov 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
8.1.1. Vozidlo •    Tankovanie •    Olej •    Nehody  •    Oprava •    Vozidlá •    Zmena
8.1.2. Pacient •    Identifikácia •    Ďalšie podrobnosti •    Parametre pacienta  •    Vyhľadávanie pacienta •    Adresa •    Zamestnanie •    Dispenzáre •    Očkovania •    Rizikové faktory
pokračovanie 8.1.2. Pacient : •    Poisťovne •    Návštevy •    Lekár •    Oprava rodného čísla •    Vymazanie pacienta
8.1.3. Vyšetrenie •    Karta - Vyšetrenie •    Karta – Diagnózy •    Tlačivá •    Vybrané tlačivá •    Zoznam zapísaných tlačív
8.1.4. Prehľady •    Pacienti •    Návštevy •    Očkovania •    Rizikové faktory •    Prehľad výjazdov za obdobie •    Prehľad výjazdov sumár •    Prehľad výjazdov komplet
pokračovanie 8.1.4. Prehľady : •    Prehľad výjazdov podľa oddelení •    Prehľad km za obdobie •    Prehľad prevezených pacientov za obdobie •    Prehľad pacientov vo výjazdoch •    Prehľad podľa diagnóz
pokračovanie 8.1.4. Prehľady : •    Prehľad dialyzovaných pacientov •    Prehliadky mrtvého •    Výkaz práce •    Výkaz práce podľa zmien •    Výkonové ukazovatele •    Kontrola výjazdov •    Protokoly o zastavení obehu
pokračovanie 8.1.4. Prehľady : •    Prehľad nákladov na výjazdy •    Prehľad autá km a servis •    Prehľad tankovaní •    Prehľad PHM •    Záznam o prevádzke motorového vozidla •    Prehľad zostávajúcich km do vyradenia vozidla
pokračovanie 8.1.4. Prehľady : •    Vozdidlá – sumárny prehľad z evidencie vozidiel •    Mesačna karta vozidla •    Zápisník sústavného vzdelávania •    Denný záznam
8.1.5. Lliečivá •    Žiadanka o liečivo •    Prehľad žiadaniek o liečivo •    Príjemka liečiv •    Prehľad príjemok liečiv •    Výdajky z Centrálneho skladu •    Prehľad návratiek do Centrálneho skladu
pokračovanie 8.1.5. Lliečivá : •    Odpis liečiv na pacienta •    Prehľad odpisov na pacienta •    Prehľad odpisov podľa kategórií •    Korekcia liečiv •    Prehľad korekcií liečiv •    Prevodka liečiv •    Prehľad prevodiek
pokračovanie 8.1.5. Lliečivá : •    Liečivá po expirácii •    Prehľad liečiv pod min. množstvom •    Prehľad vyradených liečiv •    Interné kódy položiek dodávateľov •    Skladová karta •    Pohyby na sklade
pokračovanie 8.1.5. Lliečivá : •    Pohyby na skladoch •    Inventúra liečiv •    Prehľad uzávierok •    Obrátkovosť zásob •    Liekový formulár •    Inventarizácia skladu liečiv
8.1.6. Poisťovne •    Zápis Diagnóz a výkonov •    Hotovosť •    Mesačné zúčtovanie •    Zmeny v mesačnom zúčtovaní •    Hlásenia A2 •    Hlásenia A3 •    Analýza chybových dávok •    Overenie poistného vzťahu
pokračovanie 8.1.6. Poisťovne : •    Nový účtovný doklad •    Súhrnný účtovný záznam •    Protokoly o poskytnutých službách, faktúry •    Prehľad hotovostných výkonov •    Prehľad neplatených výkonov (zo zákona)
pokračovanie 8.1.6. Poisťovne : •    Cezhraničná zdravotná starostlivosť •    Sprievodka
8.1.6.  Číselníky – Doprava •    Mestá •    Vzdialenosti •    Pracovníci •    Kred. karty •    Faktur. skupiny •    Zakázané kombinácie •    Regióny •    Odovzdania •    Náhr. vozidlá •    Typ prevozu •    Cena kilometrov
 10. 9. IS CENTRÁL - POISŤOVNE
Funkcia
Zoznam funkcií pre program CENTRÁL – POISŤOVNE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
9.1. IS Centrál - Poisťovne Počet kusov 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
9.1.1. Kapitácia •    Kapitácia - C3, dávky •    Oprava kapitácie •    Zmazanie stavov C1
9.1.2. Funkcie •    Načítanie dávok •    Načítanie návratových dávok Sociálnej poisťovne•    Vytváranie dávok •    Kontrola dávok •    Presun položiek do opravných dávok•    Výber Obdobia •    Faktúra
pokračovanie 9.1.2. Funkcie : •    Sprievodný list •    Prevod pacienta •    Prevod pacienta EU •    Overenie poistného vzťahu
9.1.3. Prezeranie •    Prezeranie načítaných dávok •    Prezeranie firmy •    Dodané dávky •    Nedodané dávky •    Prehľad výkonov Sociálnej poisťovne •    Prehľad výkonov podľa odosielateľa
pokračovanie 9.1.3. Prezeranie : •    Prehľad výkonov s individuálnou cenou •    Prehľad účtovaných pripočítateľných položiek •    Prehľad na pacienta (ambulancie) •    Prehľad na pacienta - firmy (ambulancie)
pokračovanie 9.1.3. Prezeranie : •    Prehľad na pacienta EU – dodané dávky •    Prehľad na pacienta (Lôžkové oddelenia) •    A2 – firmy
9.1.4. Indikátory kvality áno
9.1.5. A3 – Súhrný zúčtovací doklad áno
9.1.6. Exporty áno
9.1.7. Číselníky •    Diagnózy •    Doprava – typ prepravy •    Limity ZP •    Poisťovne •    Preventívne výkony •    SVLZ výkony •    Výkony neodkladnej ZS •    Zoznam lekárov - odosielatelia
pokračovanie 9.1.7. Číselníky : •    Zoznam PZS - odosielatelia •    Plazma zoznam •    Číselníky - dávky •    Dodávateľ dávky •    JIS – neúčtované pohyby •    Spájanie dávok •    Delenie dávok podľa Diagnóz
pokračovanie 9.1.7. Číselníky : •    Delenie spracovania dávok •    Delenie lôžkových dávok podľa dĺžky pobytu •    Delenie dávok – doprava •    Fakt. skupiny – Podrobnosti •    Číselníky – platobné podmienky
pokračovanie 9.1.7. Číselníky : •    Ceny pobytov podľa lôžkodní •    Doprava – ceny km •    Platobné podmienky •    Individuálne ceny výkonov •    Individuálne ceny pobytov •    Maximálne ceny ŠZM
pokračovanie 9.1.7. Číselníky : •    Platobné podmienky Sociálnej poisťovne •    Individuálne ceny Sociálnej poisťovne •    Platobné podmienky – Firmy •    Individuálne ceny - Firmy •    Paušálne platby
 11. 10. IS STOMA
Funkcia
Zoznam funkcií pre program IS STOMA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10.1. IS STOMA Počet kusov 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
10.1.1. Aplikácia disponuje funkcionalitami: •    evidencia pacientov •    objednanie •    overovanie poistného vzťahu pacientov •    prehľadný zubný status •    protetické návrhy •    pacientska karta •    vystavovanie receptov •    bodovanie výkonov •    spracovávanie dávok do ZP •    webové služby •    hotovostné platby áno
10,1,2, Nadstavbové funkcionality: •    e-zdravie •    e-recept •    e-objednanie •    externé laboratóriá •    SVALZ online - Dôvera áno
 12. 11. IS PROMAN
Funkcia
Zoznam funkcií pre program IS PROMAN
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
11.1.  IS PROMAN Počet kusov 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
11.1.1. Manažérska nadstavba orientovaná na operatívne riadenie zdravotníckeho zariadenia. Aplikácia obsahuje medicínske, ekonomické a štatistické prehľady, a tak poskytuje možnosť získať ucelený prehľad stavu zdravotníckeho zariadenia. áno
11.1.2. Vytvára súhrnné prehľady: •    Prehľady návštev •    Prehľady predpísaných receptov a zdravotníckych pomôcok •    Prehľady lôžkové •    Prehľady diét •    Ekonomické prehľady •    Limity a ich plnenie •    Prehľad hotovostných výkonov •    Prehľady stavov skladov a pohyboch na nich •    Prehľady  inventúr z ústavnej lekárne áno
 13. 12. IS EXTLAB
Funkcia
Zoznam funkcií pre program IS EXTLAB
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
12.1.  IS EXTLAB Počet kusov 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
12.1.1. Podporuje obojstrannú elektronickú komunikáciu medzi lekárom a laboratóriom.Funkcionalita umožňuje :•    Elektronické odosielanie žiadaniek vyšetrení do laboratórií•    Pri zadávaní žiadanky je možnosť použiť makrá vyšetrení•    Umožňuje tlačové výstupy žiadaniek do laboratórií podľa požadovaného tlačového formátu laboratórií•    Umožňuje hromadnú tlač žiadaniek •    Systémová kontrola indikačných obmedzení•    Systémová kontrola nutnosti doplnenia klinických informácii•    Elektronické spracovanie výsledkov vyhotovených laboratóriom• áno
pokračovanie 12..1. •    Chronologické zobrazenie a tlač výsledkov pacienta •    Vizuálne upozornenie lekára na hodnoty výsledkov vyšetrení, ktoré sú pod, alebo nad referenčnou hodnotou •    Sprístupňuje výsledky vyšetrení iných poskytovateľov zdravotnej starostlivosti (implementovaná služba Dôvera Lab, iba pre poistencov zdravotnej poisťovne Dôvera) •    Automatický prenos výsledkov vyšetrení do zdravotnej dokumentácie pacienta áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.1. Dodanie licenčných práv k informačným systémov uvedených vyššie uvedenému počtu  časovo neobmedzeným licenciám (236ks) NIS Promis spolu s neobmedzenou platnosťou, ktorá oprávňuje užívateľov využívať licenciu systému NIS Promis.
1.2. Produktová podpora (maintenance) licencií na 12 mesiacov k informačným systémov uvedených vyššie uvedenému počtu licencií (236ks).
1.3. Poskytnutie počas platnosti zmluvy školenie NIS Promis pre (236ks) užívateľov a školenie NIS Promis Administrátor pre 2 užívateľov.
1.4. V rámci produktovej podpory (maintenace) 1.2. Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky (produktová podpora) dodávateľ poskytuje update a upgrade softvérového riešenia. Pod pojmom „update“ sa rozumie iba taká zmena softvérového produktu, ktorá prináša zlepšenie alebo prispôsobenie jeho existujúcej funkcionality a funkčnej špecifikácii softvéru alebo odstránenie prípadných chýb. Pod pojmom „upgrade“ sa rozumie povýšenie softvérového riešenia na novú verziu s novými funkciami resp. zásadnou zmenou existujúcej funkčnosti.
1.5. V rámci zabezpečenia školení 1.3.  Osobitné požiadavky na plnenie  predmetu zákazky (školenie) objednávateľ pre zaškolenia administrátora systému požaduje nastaviť obsah školenia tak, aby zohľadňovalo aktuálnu štruktúru dátového modelu riešenia objednávateľa a existujúce väzby na správu (aktualizáciu) jednotlivých modelov. V rámci školenia pre nových užívateľov licencií  objednávateľ požaduje doplnenie základného školenia pre developerov o zaškolenie do užívania serverových modelov, ktoré už v súčasnosti objednávateľ využíva.
1.6. Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahrňovať všetky náklady ktoré bezprostredne súvisia s plnením zákazky, najmä náklady súvisiace s realizáciou školení ako sú: cestovné náklady a náklady na ubytovanie a i.
1.7. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
1.8. Plnenie predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky 1.1. Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky (licenčné práva) sa dodávateľ zaväzuje dodať po potvrdení objednávateľa a toto plnenie potvrdí oprávnená osoba objednávateľa podpísaním protokolu o akceptácii dodania.
1.9. V rámci plnenia predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky 1.2. Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky (produktová podpora) je dodávateľ povinný poskytovať objednávateľovi údržbu (maintenance) softvérových licencií, ktorá zahŕňa aktualizovanie SW aplikácie na najvyššiu možnú verziu nasledovne:
1.9. a) Informovať písomne alebo elektronickou poštou bez zbytočného odkladu o nových verziách SW aplikácie.
1.9. b) Realizovať každú aktualizáciu bez zbytočného odkladu po uvedení nových verzií SW aplikácie, vrátane úpravy dokumentácie spojenej s vykonanou aktualizáciou.
1.10. Plnenie predmetu zákazky podľa opisu predmetu zákazky 1.3. Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť po dodaní a nainštalovaní predmetu zákazky a plnenie potvrdí oprávnená osoba objednávateľa podpísaním protokolu o akceptácii realizácie predmetného zaškolenia užívateľov.
1.11. Víťazný dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy:
1.11.a) podrobnú cenovú kalkuláciu. Vzor cenovej kalkulácie poskytne dodávateľovi objednávateľ.
1.11.b) potvrdenie spoločnosti PROSOFT, ako vlastníka majetkových práv softvéru NIS Promis o oprávnenosti uchádzača predávať uvedený produkt a zároveň aj poskytovať technickú podporu SW produktu NIS Promis od PROSOFT.
1.11.c) oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
1.11.d) oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny.
1.12. Objednávateľ predloží víťaznému dodávateľovi  do 3 dní po uzavretí zmluvy:
1.12.a) oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
1.12.b) oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
1.12.c) zoznam oprávnených osôb na prevzatie predmetu plnenia zákazky. Vzor zoznamu s oprávnenými osobami za objednávateľa pripraví objednávateľ a doručí na vyplnenie dodávateľovi.
1.12.d) vzor cenovej kalkulácie.
1.13. Na licencie dodané v rámci plnenia predmetu zákazky dodávateľ udelí objednávateľovi tieto licencie ako:
1.13.a) časovo neobmedzené (po dobu ochrany majetkových práv trvajúce)
1.13.b) nevýhradné a neprenosné platné len pre potreby objednávateľa.
1.14. Objednávateľ získava zaplatením dohodnutej zmluvnej ceny licenciu, ako právo používať dodaný SW v rozsahu tejto zmluvy. Poskytnuté licencie oprávňujú objednávateľa používať softvér, v akom mu bol dodaný, resp. modifikovaný dodávateľom na základe dohody zmluvných strán.
1.15. Objednávateľ môže prideliť softvérové licencie len vlastným zamestnancom alebo dodávateľom nadobúdateľa licencie a/alebo pobočkám nadobúdateľa licencie a zamestnancom alebo dodávateľom zákazníkov a obchodných partnerov nadobúdateľa licencie.
1.16. Pridelenie softvérových licencií je trvalé a poskytuje sa na dobu neurčitú.
1.17. Softvérový produkt môže byť používaný len na podporu interných obchodných činností objednávateľa.
1.18. Zmluvné strany sa vzájomne zaväzujú, že zachovajú mlčanlivosť o všetkých informáciách akejkoľvek povahy, s ktorými sa oboznámia s plnením tejto Zmluvy a že v prípade kontaktu s osobnými údajmi fyzických osôb budú postupovať v zmysle zákona č 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne sa zaväzujú, že zaistia dodržiavanie tohto záväzku svojimi pracovníkmi.
1.19. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69 b zákona č. 222/2004 Z. z. a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty.
1.20. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného dodávateľa na zdravotné poistenie.
1.21. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj v prípadoch ak: a) dodávateľovi bol uložený jeden alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb, b) ak sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť objednávateľovi.
1.22.  Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia  podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
1.23. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
1.24. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.25. V prípade, že sa v opise predmetu zákazky, výkaze výmer, projektovej dokumentácii alebo akomkoľvek dokumente poskytnutom verejným obstarávateľom uvádzajú údaje podľa § 42 ods. 2 písm. a), b) c) d) zákona o verejnom obstarávaní alebo konkrétny výrobca, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ má na mysli takýto „alebo ekvivalentný“ výrobok službu, stavebnú prácu, a umožňuje v každom jednom prípade dodanie ekvivalentov v zmysle § 42 ods. 3 ZVO. Ekvivalentný výrobok musí spĺňať požadovanú kvalitu a zaručiť požadovanú kompati
pokračovanie 1.25. : kompatibilitu v zmysle zachovania komplexnosti realizácie požadovaných prác so zabezpečením čo najlepšej kvality.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Murgašova 1390/1, 040 01, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

22.07.2019 09:30 — 22.10.2019 15:30

1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky

195 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2019 09:03

04.07.2019 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2019 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 718
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2019 11:47 - Vstupná ponuka 195 800,00 € Cena bez DPH
04.07.2019 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka 195 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS