30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46912843
BALÁŽIK-SK s.r.o.
189, Urmince, 95602, SVK
Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
Služba, Tovar
1. Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je na NTL kotloch vykonať vnútornú prehliadku a vyčistenie kotla od nánosov a usadenín na strane spalín ako aj servis kotlov a vymeniť spätné klapky na NTL parných kotloch. Pretesniť upchávky armatúr a vymeniť závitové ventily na rozdeľovači teplej vody, vykonať opravu riadiacej jednotky ekvitermickej regulácie plynovej kotolni v strojovni č. 1 a 2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Servis NTL parného kotla VVP 600, vykonanie vnútornej prehliadky, vyčistenie kotla od nánosov a usadenín na strane spalín + protokol o zoradení horáka | súbor | 2 | ||
2. Servis NTL kotla Wiessmann Vitoplex 200, vykonanie vnútornej prehliadky, vyčistenie kotla od nánosov a usadenín na strane spalín + protokol o zoradení horáka | súbor | 1 | ||
3. Servis NTL kotla Wiessmann Vitocrossal 300, vykonanie vnútornej prehliadky, vyčistenie kotla od nánosov a usadenín na strane spalín + protokol o zoradení horáka | súbor | 1 | ||
4. Oprava a nastavenie riadiacej jednotky ekvitermickej regulácie kotolne v strojovni č. 1 a 2 | súbor | 1 | ||
5. Pretesnenie upchávok armatúr do DN 200 | ks | 68 | ||
6. Demontáž armatúry závitovej s dvoma závitmi nad 1 do G 6/4 | ks | 3 | ||
7. Kohút guľový závitový 1/2" | ks | 3 | ||
8 . Montáž závitových armatúr s 2 závitmi | ks | 3 | ||
9. Demontáž armatúry prírubovej s dvoma prírubami do DN 50 | ks | 2 | ||
10. Klapka prírubová DN 40 do 120 ˚C spätná voda liatina | ks | 2 | ||
11. Montáž armatúr prírubových s dvoma prírubami DN 40 | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Levice. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce uvedené a vymedzené v tejto zmluve. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na opravu, servis a OPaOS VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. prílohy č. 1 časť IV. Tento doklad predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. prílohy č. 1 časť IV. Tento doklad predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa. |
Šafárikova 9, 934 01 Levice, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
15.07.2019 07:00 — 06.09.2019 15:00
1,00 celok
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2019 14:38
03.07.2019 09:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2019 09:08 - Vstupná ponuka | 7 998,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2019 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: