36022047 02
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod
Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK
31684076
EURIS, spol. s r.o.
Šafárikova 116 A, Rožňava, 04801, SVK
Náhradné diely na kosačku ŽTR 165
kosačka ŽTR, náhradné diely
Tovar, Služba
1. Náhradné diely na kosačku ŽTR 165
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie náhradných dielov vrátane dopravy pre kosačku ŽTR 165 (podľa katalógových čísiel) v zmysle čiastkových objednávok počas 1 roka v zmysle rámcovej dohody na 4 miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. REMEŇ KLINOVÝ 12,5x3000 La 272 742 703 000 | ks | 48 | ||
2. TANIER ÚPLNÝ 532 9 8547 007 2 | ks | 8 | ||
3. DOSKA TANIERA 532 9 3910 001 2 | ks | 12 | ||
4. BUBON 532 9 5096 073 2 | ks | 8 | ||
5. PÚZDRO | ks | 4 | ||
6. TRUBKA 532 0 1347 026 2 | ks | 4 | ||
7. ROZPERKA 532 0 9525 006 2 | ks | 2 | ||
8. HRIADEĽ BUBNA 532 1 3815 001 2 | ks | 4 | ||
9. NÁBOJ II 532 9 5022 003 2 | ks | 4 | ||
10. TRUBKA ROZPERNÁ 532 0 9520 745 2 | ks | 6 | ||
11. DRŽIAK NOŽA 532 9 5036 401 2 | ks | 27 | ||
12. HRIADEĽ 532 1 3812 051 2 | ks | 4 | ||
13. NOŽE ŽTR | ks | 975 | ||
14. NÁBOJ REMENICE 532 1 9522 003 2 | ks | 4 | ||
15. PRUŽINA 315 110 029 640 | ks | 11 | ||
16. REMENICA 532 9 3325 002 2 | ks | 4 | ||
17. Valček 532 1 9310 028 2 | ks | 9 | ||
18. Náhon hlavný 532 9 3870 104 2 | ks | 2 | ||
19. KRYT BUBNA | ks | 4 | ||
20. KRYT OCHRANY 532 9 5096 098 2 | ks | 4 | ||
21. KRYT | ks | 2 | ||
22. KRYT ĽAVÝ | ks | 2 | ||
23. KRYT PRAVÝ | ks | 2 | ||
24. KRYT zadný 532 0 1940 064 2 | ks | 2 | ||
25. KRYT predný 532 9 8547 001 2 | ks | 2 | ||
26. KUŽELOVÉ KOLO Z 17/23 532 0 3125 098 2 | ks | 8 | ||
27. KUŽELOVÉ KOLO Z 23/17 532 0 3125 099 2 | ks | 8 | ||
28. KUŽELOVÉ KOLO 532 0 9420 022 2 | ks | 4 | ||
29. PÚZDRO Spojky | ks | 3 | ||
30. PÚZDRO | ks | 8 | ||
31. TELESO SPOJKY 532 1 3620 002 2 | ks | 4 | ||
32. HRIADEĽ 532 0 9312 128 2 | ks | 4 | ||
33. KĹBOVÝ HRIADEĽ 533 9 3887 300 1 | ks | 4 | ||
34. BUBNOVÝ ZÁVES | ks | 2 | ||
35. rameno I 532 9 5036 498 2 | ks | 3 | ||
36. púzdro II 532 1 9421 116 2 | ks | 8 | ||
37. púzdro I 532 1 9421 115 2 | ks | 8 | ||
38. Remenica 532 1 3322 003 2 | ks | 2 | ||
39. LOŽISKO 6210 | ks | 8 | ||
40. LOŽISKO 6207 | ks | 8 | ||
41. LOŽISKO UR 6208 A | ks | 32 | ||
42. LOŽISKO 3208 C | ks | 32 | ||
43. LOŽISKO 6305 A | ks | 32 | ||
44. LOŽISKO 6207 A | ks | 32 | ||
45. LOŽISKO 3207 C | ks | 20 | ||
46. LOŽISKO UR 6310 A2RS | ks | 20 | ||
47. LOŽISKO UR 6210 A2 RS | ks | 20 | ||
48. PLACHTA PRACOVNÁ | ks | 12 | ||
49. KLINOVÝ REMEŇ | ks | 16 |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie len originálnych náhradných dielov vrátane dopravy na miesto plnenia podľa čiastkových objednávok. Dopravu zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady a je zahrnutá v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Požaduje sa dodávať len originálne náhradné diely, od certifikovaného výrobcu náhradných dielov na kosačku ŽTR 165; objednávateľ požaduje predložiť takýto/takéto certifikát/y náhradných dielov a čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
3. Lehota na dodanie originálnych náhradných dielov je do 10 pracovných dní od obdržania písomnej čiastkovej objednávky Objednávateľa (e-mailom). |
4. Požaduje sa predložiť objednávateľovi položkovitý zoznam jednotkových cien a cenu spolu náhradných dielov na kosačku ŽTR 165 bez DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy spolu s aktuálnym cenníkom v zmysle bodu 13 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
5. Miestom dodania tovaru sú 4 rôzne miesta určenia podľa objednávok: Piešťany, Šaľa, Topoľčany, Nitra |
6. Množstvá odberu náhradných dielov nie sú záväzné podľa rámcovej dohody, platí množstvo podľa elektronicky predloženej objednávky, t. j. množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané. Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok. V prípade ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. |
7. Záručná doba na predmet plnenia zmluvy je 24 mesiacov. Nákup iných náhradných dielov nezadaných v RD je možný z aktuálneho cenníka a Dodávateľom určenej min. 15 % zľavy z aktuálnych cien (cenník dodá Dodávateľ Objednávateľovi v elektronickej podobe, prípadne na CD nosiči; a to v termíne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (spolu s aktualizovaným položkovitým rozpočtom). Ak takáto predložená cenová ponuka bude pre Objednávateľa nevýhodná, Objednávateľ si vyhradzuje právo ocenený tovar nakúpiť od iného subjektu. |
8. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady dodaných náhradných dielov neodkladne reklamovať v lehote do 3 dní od ich zistenia písomne, e-mailom. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 3 pracovných dní od vrátenia tovaru. |
10. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
11. Pri oprávnených reklamáciách dodávateľ predmetu zákazky nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných náhradných dielov a úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet zákazky v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v rámcovej dohode, a že dodané tovary budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zákazky objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na dodané tovary. |
14. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie. |
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky pri dodaní tovaru. |
16. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak preberané tovary nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
17. Požaduje sa nahlásiť objednávateľovi/kontaktnej osobe deň dodávky aspoň jeden deň vopred. |
18. Dodanie tovaru medzi 8.00 hod. - 14.00 hod. na miesto určenia podľa čiastkovej objednávky, prípadne odber priamo u dodávateľa pokiaľ bude efektívne dostupný z hľadiska vzdialenosti. |
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
21. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje - odkaz na túto Zmluvu s uvedením čísla Zmluvy, obchodné meno a sídlo Objednávateľa a Dodávateľa, IČO, DIČ, IČ DPH, poradové číslo faktúry, deň jej vyhotovenia, označenie banky a IBAN, fakturovanú sumu, údaje o ND, množstvo a cenu za jednotlivé druhy náhradných dielov, pečiatku a podpis oprávnenej osoby. |
22. Dodávateľ je oprávnený vystaviť Objednávateľovi faktúru až po prevzatí riadne a včas vykonaného čiastkového splnenia predmetu zmluvy, t.j. po podpise dokladu o dodaní tovaru, ktoré tvoria prílohu faktúry. Doklad o dodaní tovaru potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. |
23. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok na plnenie zmluvy. |
24. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpisu finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa. |
25. Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
26. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
26 a) nedodržanie kvality dodaných náhradných dielov, |
26 b) nedodržanie doby plnenia, |
26 c) nedodržanie jednotkových cien, |
26 d) nepredloženie požadovaného dokladu - položkovitý zoznam jednotkových cien náhradných dielov pre ŽTR 165, |
26 e) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov. |
27. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
27 a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovarov podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
27 b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
27 c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
27 d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
Horná Streda 820, Slovenská republika
12
49,00 ks
13 661,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2019 12:47
10.07.2019 12:15
10.07.2019 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.06.2019 16:13 - Vstupná ponuka | 13 660,00 | € | Cena bez DPH |
24.06.2019 16:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 660,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: