30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31365213
ARGUSS, s.r.o.
Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov, zneškodňovanie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 180103
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov, zneškodňovanie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 180103
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov Dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky Dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie: |
*15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami |
*15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami |
*16 10 01 vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky |
*16 01 07 olejové filtre |
*08 03 17 odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky |
*18 01 03 odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 | kg | 1500 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 | kg | 800 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 10 01 | kg | 5370 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 07 | kg | 200 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 08 03 17 | kg | 78 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 03 | kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu. |
zber | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad. |
nakládka | Dodávateľ - poskytovateľ si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením. |
Názov |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Dodávateľ do 7 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom. |
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa. Objednávky budú doručované elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť akceptovanie objednávky elektronicky na adresu z ktorej bola doručená. |
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 15 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 12.00 h v pracovných dňoch. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vratné obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy. |
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po realizácií objednávky do 10. dní na základe skutočne odvezeného (zneškodneného) množstva odpadu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kopia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.10.2019 alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - mesto Martin. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12.07.2019 10:05 — 31.10.2019 10:06
1,00 zákazka
2 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2019 10:20
27.06.2019 10:30
27.06.2019 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2019 09:39 - Vstupná ponuka | 2 639,88 | € | Cena s DPH |
25.06.2019 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 639,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: