35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Nákup 12 ks štvorzásuvkových kovových kartotékových skríň na spisy A4 - uzamykateľné
kancelársky nábytok, vybavenie, triedenie spisov, dokumentácia
Tovar, Služba
1. Nákup 12 ks štvorzásuvkových kovových kartotékových skríň na spisy A4 - uzamykateľné
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup 12 ks štvorzásuvkových kovových kartotékových skríň na spisy A4 - uzamykateľné na zakladanie spisovej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výška: | mm | 1280 | 1320 | |
Šírka: | mm | 410 | 460 | |
Hĺbka: | mm | 620 | 630 | |
Počet zásuviek/pre formát spisov: | ks | 4/A4 | ||
Nosnosť 1 zásuvky: | kg | 30 | ||
Výsuv zásuviek | % | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | sivá |
Materiál a prevedenie | oceľový plech |
Použitie | určená pre formát závesnej zložky A4. Dostupnosť závesných spisov vo formáte A4 na trhu s kancelárskym materiálom, ktoré budú umiestňované do kartoték |
Zásuvky | 4 zásuvky s pojazdnými teleskopickými guličkovými pojazdmi, systém blokácie vysunutia viacerých zásuviek naraz |
Čelá zásuviek | vybavené štítkom pre zasunutie popisku |
Uzamykateľnosť | centrálne zamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením ceny s DPH a bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. V prípade, že Dodávateľom ponúkaný tovar nebude vyhovovať našim potrebám, vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť. |
2. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami, v originálnom balení, v 1. akostnej triede, s návodom v slovenskom/českom jazyku. |
3. Dodanie tovaru žiadame realizovať do 10tich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvného vzťahu v čase od 8.00 hod. do 13.00 hod. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ písomne e-mailom informoval o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. Požaduje sa, aby v deň dodania tovaru dodávateľ/vodič minimálne 0,5-1 hodinu vopred telefonicky oznámil čas jeho príjazdu. |
5. Predmet zákazky bude odovzdaný na základe dodacieho listu, ktorý poverená osoba svojím podpisom potvrdí. |
6. Cena sa rozumie vrátane dopravy, vyloženia a montáže na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
7. Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Fakturačný doklad bude obsahovať náležitosti podľa platnej legislatívy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záručnú lehotu na dodaný tovar v trvaní minimálne 24 mesiacov. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady. |
10. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitých požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť bežnej údržby a opráv) |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie Maratónu mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.07.2019 08:56 — 25.07.2019 13:00
12,00 ks
3 042,72
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2019 13:10
28.06.2019 10:00
28.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.06.2019 15:28 - Vstupná ponuka | 3 042,72 | € | Cena s DPH |
27.06.2019 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 802,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: