• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2015 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2015 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2015 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2015 15:35

Detail zákazky Z201523726

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2015 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2015 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2015 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2015 15:35

Základné údaje

Z201523726

OF-46871

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2042601

Objednávateľ

36063606

Bratislavský samosprávny kraj

Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK

Dodávateľ

35881674

GOPAS SR, a.s.

Dr. Vladimíra Clementisa 10, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové vzdelávanie pre zamestnancov verejnej správy

vzdelávanie, počítačový kurz, školenie, kurzy

  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačové vzdelávanie pre zamestnancov verejnej správy
Funkcia
Zabezpečenie MS Office kurzov za účelom zlepšovania počítačových zručností potrebných pre zamestnancov verejnej správy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MS WORD 2010/2007 pre pokročilých – Praktické využitie kurz 1
MS EXCEL 2010/2007 pre začiatočníkov kurz 1
MS EXCEL 2010/2007 pre pokročilých – Praktické využitie kurz 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. MS WORD 2010/2007 pre pokročilých – Praktické využitie
1.1. Práca s dlhými dokumentmi • Oddiely
1.1. Práca s dlhými dokumentmi • Porovnanie a zlúčenie dokumentu
1.2. Zobrazenie dokumentu . Navigačné podokno
1.2. Zobrazenie dokumentu • Zobrazenie Osnova
1.2. Zobrazenie dokumentu • Vytvorenie hlavného a vnoreného dokumentu
1.3. Obsah, register a bibliografia • Obsah dokumentu
1.3. Obsah, register a bibliografia • Register
1.3. Obsah, register a bibliografia • Zoznam obrázkov
1.3. Obsah, register a bibliografia • Titulky obrázkov
1.3. Obsah, register a bibliografia • Bibliografia
1.4.Hromadná korešpondencia • Sprievodca hromadnou korešpondenciou
1.4.Hromadná korešpondencia • Vytvorenie a tlač jednotlivých obálok a štítkov
1.4.Hromadná korešpondencia • Tlač loga na obálku
1.5. Práca s objektmi • Kliparty
1.5. Práca s objektmi • Obrázky
1.5. Práca s objektmi • Textové pole
1.5. Práca s objektmi • Obrazce
1.5. Práca s objektmi • WordArt
1.5. Práca s objektmi • Vodoznak
1.5. Práca s objektmi • SmartArt
1.5. Práca s objektmi • Vloženie snímky obrazovky
1.5. Práca s objektmi • Titulná stránka
1.5. Práca s objektmi • Iniciály
1.5. Práca s objektmi • Hypertextový odkaz
1.6. Práca s poľami • Pole
1.6. Práca s poľami • Dátum a čas
1.6. Práca s poľami • Komentár
1.6. Práca s poľami • Poznámka pod čiarou
1.6. Práca s poľami • Vysvetlivka
1.6. Práca s poľami • Krížový odkaz
1.6. Práca s poľami • Titulky
1.6. Práca s poľami • Záložky
1.6. Práca s poľami • Formuláre
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Makrá
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Záznam makra
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Spustenie makra
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Úprava makra
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Makrá ako prvky šablóny
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Zabezpečenie súborov
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Digitálny certifikát
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Digitálny podpis
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Podpísanie makra
1.7. Makrá a zabezpečenie dokumentov • Nastavenie oprávnenia
2. MS EXCEL 2010/2007 pre začiatočníkov
2.1. Popis prostredia aplikácie Microsoft Excel • Možnosti aplikácie Microsoft Excel
2.1. Popis prostredia aplikácie Microsoft Excel • Práca s nápovedou
2.2. Základy práce s tabuľkami • Aktívna bunka
2.2. Základy práce s tabuľkami • Vkladanie dát do bunky
2.2. Základy práce s tabuľkami • Riadok vzorcov
2.2. Základy práce s tabuľkami • Oprava zapísaných údajov
2.2. Základy práce s tabuľkami • Pohyb po tabuľke a listoch
2.2. Základy práce s tabuľkami • Výber oblastí
2.2. Základy práce s tabuľkami • Výška riadku a šírka stĺpca
2.2. Základy práce s tabuľkami • Vkladanie a odstraňovanie buniek
2.2. Základy práce s tabuľkami • Presun a kopírovanie vybranej oblasti
2.3. Formátovanie buniek • Plávajúci minipanel
2.3. Formátovanie buniek • Písmo
2.3. Formátovanie buniek • Ohraničenie
2.3. Formátovanie buniek • Zarovnanie
2.3. Formátovanie buniek • Formátovanie čísla, dátumu a času
2.3. Formátovanie buniek • Formátovanie pomocou galérie štýlov - tvorba tabuliek
2.3. Formátovanie buniek • Štýly buniek
2.4. Práca so súbormi • Uloženie súboru
2.4. Práca so súbormi • Otvorenie súboru
2.4. Práca so súbormi • Chránené zobrazenie
2.4. Práca so súbormi • Hľadanie súboru
2.4. Práca so súbormi • Prepínanie medzi súbormi
2.4. Práca so súbormi • Založenie nového súboru
2.4. Práca so súbormi • Zabránenie zmenám v konečnej verzii zošitu
2.4. Práca so súbormi • Zabezpečenie zošitu
2.5. Jednoduché výpočty • Výpočty pomocou tlačidla Súčet
2.5. Jednoduché výpočty • Informácie na stavovom riadku
2.5. Jednoduché výpočty • Vkladanie vlastných vzorcov
2.5. Jednoduché výpočty • Kopírovanie vzorcov
2.5. Jednoduché výpočty • Chyby vo vzorcoch a závislosti vzorcov
2.5. Jednoduché výpočty • Knižnica funkcií
2.5. Jednoduché výpočty • Nápoveda k funkciám
2.5. Jednoduché výpočty • Tvorba grafu
2.5. Jednoduché výpočty • Formátovanie grafu
2.5. Jednoduché výpočty • Tlač grafu
2.6. Tlač • Náhľad pred tlačou
2.6. Tlač • Nastavenie vzhľadu stránky
2.6. Tlač • Tlač tabuľky
3. MS EXCEL 2010/2007 pre pokročilých – Praktické využitie
3.1. Podmienené výpočty • funkcia IF
3.1. Podmienené výpočty • ďalšie logické funkcie
3.1. Podmienené výpočty • funkcia CHOOSE
3.1. Podmienené výpočty • funkcie COUNTIF, SUMIF
3.1. Podmienené výpočty • funkcie COUNTIFS, SUMIFS
3.2. Databázové funkcie Excelu • kriteriálne tabuľky
3.2. Databázové funkcie Excelu • druhy kritérií
3.2. Databázové funkcie Excelu • zásady tvorby kriteriálnych tabuliek
3.3. Vyhľadávanie v tabuľkách • funkcia VLOOKUP
3.3. Vyhľadávanie v tabuľkách • funkcia INDEX
3.3. Vyhľadávanie v tabuľkách • funkcia MATCH
3.3. Vyhľadávanie v tabuľkách • sprievodca vyhľadávaním
3.4. Získanie dát z externých databáz • základné spôsoby importu externých dát v Exceli
3.4. Získanie dát z externých databáz • import dát z databáz a súborov
3.4. Získanie dát z externých databáz • import dát pomocou programu MS Query
3.5. Kontingenčné tabuľky Excelu • využitie kontingenčných tabuliek
3.5. Kontingenčné tabuľky Excelu • sprievodca kontingenčnou tabuľkou
3.5. Kontingenčné tabuľky Excelu • zlučovanie dát pomocou kontingenčných tabuliek
3.6. Scenáre na liste • menené bunky
3.6. Scenáre na liste • nový scenár
3.7. Špeciálne matematické metódy Excelu • riešiteľ
3.7. Špeciálne • hľadanie riešenia
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • platný názov
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • pomenovanie oblasti buniek na liste pomocou poľa názvov
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • príkaz pre prácu s názvami
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • názvy absolútne
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • názvy relatívne
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • názvy vzorcov a konštánt
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • zápis názvu do vzorca
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • popisky
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • tretí rozmer v Exceli
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • skrytie a zobrazenie okien so zošitmi
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • vkladanie ovládacích prvkov pomocou panela Formulár
3.8. Pokročilejšie operácie určené na prácu so zošitmi • vkladanie ovládacích prvkov pomocou panela Ovládacie prvky
3.9. Ochrana listov a zošitov • ochrana prvkov listu a zošita
3.9. Ochrana listov a zošitov • umožnenie prístupu k zamknutým oblastiam určitým užívateľom
3.10. Makrá • záznam makra
3.10. Makrá • spustenie makra
3.10. Makrá • úprava makra
3.10. Makrá • priradenie makra objektu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia- v priestoroch, ktoré zabezpečí dodávateľ v Bratislave, v II. obvode – Ružinov, v miestnosti vybavenej počítačmi pre 11 účastníkov, každý musí mať k dispozícii PC.
2. Dĺžka jedného kurzu – 1 deň, v čase od 9.00h – 16.30h., kde 1hodina = 60 min. Spolu 4 dni vzdelávania. Obedová prestávka- 1hod., 2x psychicko-hygienické prestávky = 15 minút.
3. Celková zmluvná cena bude zahŕňať aj obedy a občerstvenie pre účastníkov kurzov.
4. Celkový počet účastníkov je 44. Počet účastníkov v 1 kurze: 11
5. Termíny kurzov - na základe dohody – od 15.09.2015 do 15.12.2015. Po vzájomnej dohode po uzavretí Zmluvy budú určené presné termíny vzdelávania, ktoré budú vzájomne s dodávateľom potvrdené telefonicky a elektronicky prostredníctvom e-mailu. Kontaktná osoba bude určená objednávateľom.
6. Dodávateľ preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením nasledovných dokumentov: Microsoft Partner for Learning Solutions a lektor preukáže vlastníctvo certifikátu Microsoft Office Specialist Master, a to do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
7. Dodávateľ zabezpečí on-line testovanie účastníkov, v prípade potreby.
8. Okrem poskytnutých prezenčných kurzov dodávateľ zabezpečí v rámci celkovej zmluvnej ceny e-learningové kurzy na 2 mesiace po skončení prezenčných kurzov pre zabezpečenie kontinuity a komplexnosti vzdelávania.
9. E-learningové kurzy budú poskytnuté on-line cez LMS Portál dodávateľa. LMS portál musí umožňovať objednávateľovi zadeliť účastníkov do skupiny, sledovať priebeh ich vzdelávania, generovať štatistiky k vzdelávaniu.
10. E-learningové kurzy musia byť v slovenskom jazyku v rovnakej verzii MS Office ako prezenčné kurzy, musia mať interaktívny obsah (nie štatistické prezentácie) a mať výklad doprevádzaný hovorovým slovom. Rovnako musia mať možnosť testovania a generovania PDF certifikátov o výsledkoch testov.
11. Každý účastník pre každý kurz obdrží študijnú príručku (knihu) / nie tlačenú prezentáciu pre konkrétnu úroveň.
12. Po absolvovaní vzdelávania účastníci dostanú od dodávateľa Osvedčenie o vzdelávaní.
13. Dodávateľ zabezpečí hodnotiaci formulár na záver vzdelávania.
14. Dodávateľ služby bude povinný umožniť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovanými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
15. Rozsah vzdelávania sa nezníži v prípade nepredvídanej neprítomnosti účastníkov počas nevyhnutnej doby (zdravotné dôvody, dôležité osobné prekážky na strane účastníkov, obdobné sú uvedené v § 141 Zákonníka práce).
16. Ak dodávateľ nedodá predmet Zmluvy v požadovanom rozsahu tejto zmluvy za cenu ním uvedenú alebo nepredloží doklady v zmysle bodu 6.), objednávajúci je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške ako je uvedená maximálna výška zdrojov v objednávke.
17. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu uvedenú v bode 16.) osobitných požiadaviek na plnenie objednávajúceho na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.09.2015 12:03 — 15.12.2015 11:04

4,00 kurz

2 640,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2015 11:11

16.09.2015 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 293
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2015 11:19 - Vstupná ponuka 2 460,00 € Cena s DPH
10.09.2015 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 2 460,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS