30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36389561
WEGA LH, s.r.o
ul. SNP 750, Liptovský Hrádok, 03301, SVK
Oprava zariadenia-dochádzkový systém
dochádzkový systém
Služba
1. Údržba a oprava zariadenia monitorujúceho vstup do budovy a evidenciu dochádzky
|
|
---|---|
Funkcia |
Údržba a oprava zariadenia monitorujúceho vstup do budovy a evidenciu dochádzky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba a oprava zariadenia | spr | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontrola, údržba programového vybavenia | |
Aktualizácia programového vybavenia | |
Kontrola technického stavu periférnych zariadení (snímačov) | |
Kontrola technického stavu hardvérového príslušenstva | |
Kontrola technického stavu spojovacích vodičov pasívnych a aktívnych častí | |
Údržba a (oprava) periférnych zariadení (snímačov) | počas platnosti zmluvy |
Údržba a (oprava) hardvérového príslušenstva | |
Údržba a oprava spojovacích vodičov pasívnych a aktívnych častí | |
Údržba napájacích zdrojov | |
Údržba záložných zdrojov | |
Údržba (oprava) riadiacej stanice | |
Školenie na prácu s programovým vybavením WIS/K - 4 osoby v trvaní 4 hodín | |
Školenie na prácu s programovým vybavením Kriváň - 4 osoby v trvaní 4 hodín | |
Zákaznícka podpora WIS/K a Kriváň na rok 2020 - telefonickou formou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky |
Vyškolenie osôb realizovať do lehoty na plnenie zmluvy: do 30. 09. 2019 |
Zákaznícka podpora WIS/K a Kriváň na roky 2019 - 2020 - telefonickou formou |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, - objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov, |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
15.07.2019 10:05 — 30.09.2019 10:08
1,00 súbor položiek
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2019 10:13
26.06.2019 10:09
26.06.2019 10:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2019 15:51 - Vstupná ponuka | 2 976,00 | € | Cena s DPH |
22.06.2019 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 976,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: