• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2019 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2019 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2019 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2019 12:20

Detail zákazky Z201919565

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2019 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2019 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2019 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2019 12:20

Základné údaje

Z201919565

OF-194550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4081612

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenské výrobky a čerstvé pečivo

Chlieb, rožky, sladké pečivo,

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15812122-4 - Sladké koláče
  • 15610000-7 - Mlynské výrobky
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárenské výrobky a čerstvé pečivo
Funkcia
Zásobovanie pekárenskými výrobkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Makovka - uzol sladký s makovým posypom min. 80 g a posyp min 2% maku ks 5000
Závin min 200 g (náplň min. 20% maková, tvarohová, orechová) - fólia ks 6500
Kysnutý koláč s náplňou min. 80 g (plnka min. 40 % slivková, orechová, maková) ks 400
Strúhanka balenie 0,5 kg kg 600
Sucháre 250 g ks 80
Rožok tukový 50 g ks 15000
Rožok grahamový 60 g ks 1200
Droždie pekárske čerstvé 1 kg kg 80
Chlieb bezlepkový 250 g ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať plný počet.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek  v súlade s Potravinovým kodexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky  spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Rámcová dohoda je platná od 01.07.2019 do 31. 12. 2019
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovenia referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z.z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný do konca júna 2019.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry.
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky  je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný  rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru  a jeho znehodnotením
Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni predávajúci na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade Čl. XVIII bod 18.2 a) porušenie zmluvy podstatným spôsobom).
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom  verejný obstarávateľ bude považovať:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ak požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH/dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

6

1,00 na základe čiastkových objednávok

8 556,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2019 08:22

21.06.2019 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2019 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2019 13:02 - Vstupná ponuka 8 537,63 € Cena s DPH
18.06.2019 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 8 537,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS