00397482
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK
48093891
Sharp Business Systems Slovakia, s.r.o.
Technická 2, Bratislava, 82104, SVK
Kancelárske samostatne stojace multifunkčné zariadenie
Multifunkčné zariadenie, tlačiareň, skener, fax
Tovar, Služba
1. Kancelárske samostatne stojace multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Samostatne stojace multifunkčné zariadenie schopné tlačiť, skenovať, kopírovať a faxovať vo formátoch papiera A3 a A4 do mernej hmotnosti 300g/m2 s možnosťou sieťového napojenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rýchlosť výstupu prvej strany | Strana/Sek | 5,1 | ||
rýchlosť výstupu prvej farebná tlač | Strana/sek | 6,5 | ||
Pamäť (RAM) | GB | 4 | ||
Pamät HDD | GB | 8+320 | ||
Čas zahrievania | sek | 17 | ||
Rýchlosť tlače A4/A3 za minútu | Strán/min | 40/20 | ||
Kapacita vstupu A4 | strán | 4150 | ||
Maximálna kapacita výstupu A4 | strán | 4300 | ||
Uhlopriečka dotykového displeja | cm | 25,6 | ||
Kopírovanie: rozlíšenie tlače / skenovanie | dpi | 600 x 600 | ||
Kopírovanie: ZOOM (pridávanie po 1%) formát A4 | % | 25 - 400 | ||
Kopírovanie | list | 9999 | ||
Skenovanie: rozmer skenovania | Format iso | A3 | ||
Minimálna potlačiteľná gramáž pre duplexnú jednotku | g/m2 | 52 | ||
Papier: maximálna vstupná kapacita | list | 7150 | ||
Životnosť valca (počet strán A4) | list | 600000 | ||
Výrobcom odporúčané priemerné mesačné zaťaženie | list | 30000 | ||
Výrobcom odporúčané maximálne mesačné zaťaženie | list | 150000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | laserová |
Obojstranný podávač originálov | áno |
Krypcia skenovaných dát a predlôh | áno |
Zabezpečená tlač cez SSL, alebo TSL protokol | áno |
optické rozoznávanie znakov skenovaných dokumentov (OCR) | áno |
Farebná tlač | áno |
Farebné skenovanie | áno |
Súčasťou zariadenia sú plnohodnotné vysokokapacitné tonery, zobrazovacie jednotky, odpadová nádoba | áno |
Štandardnou súčasťou zariadenia je funkcia pre zabezpečenú tlač s overením užívateľa kartou | áno |
forma tlače | digitálna |
tlačové jazyky | PCL6 (PCL5c/PCL-XL), PostScript 3 (KPDL 3),PDF priama tlač, XPS priama tlač, open XPS |
tlačové rozhranie | USB 3.0, 4 x USB Host, Gigabit Ethernet (10BaseT/100BaseTX/1000BaseT), IPv6, IPv4, IPSec, podpora 802,3az, voliteľná WiFi, 2x eKUIO slot, slot pre voliteľný fax alebo tlačový server, slot pre SD kartu |
tlačové rozhranie | NFC, slot pre voliteľnú Wireless LAN |
Operačné systémy | Všetky operačné systémy Windows, MAC OS X verze 10.9 alebo vyššie, UNIX, LINUX a ďalšie operačné systémy podľa požiadaviek |
kapacita čierneho tonera pri 5% pokrytí | 30 000 strán A4 |
kapacita farebného tonera pri 5% pokrytí ( každý) | 20 000 strán A4 |
Skenovanie | skenovanie do emailu (SMTP cez SSL), skenovanie do FTP (FTP cez SSL), skenovanie do SMB, skenovanie do USB Host, TWAIN sken (USB, sieť), WSD (WIA) sken (USB, sieť) |
skenovanie: automatický obojstranný podávač | áno |
skenovanie: kapacita automatického obojstranného podávača | minimálne 140 str pri 80g/m2 |
papier: požiadavka na papier / formáty tlače | tlač na formáty A6R–SRA3 |
papier: požiadavka na papier / gramáž papiera | minimálne v rozsahu 52–300 g/m2 |
Kapacita prídavného zásobníka | 500 listov |
Názov |
Cena je vrátane dopravy, manipulácie, inštalácie a zaškolenia personálu na mieste plnenia podľa požiadaviek objednávateľa, ktorým je adresa sídla objednávateľa uvedená v zmluve (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje vykonávanie servisného zásahu počas trvania doby záruky s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 8 hodín počas pracovných dní od nahlásenia poruchy dodávateľovi, - odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný identický náhradný tovar a to |
počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie uvedenej technickej špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru, nedodanie požadovaných certifikátov pred inštaláciou. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru v originálnom neporušenom balení. Všetky súčasti dodávky tovaru musia spĺňať požiadavku objednávateľa na dodanie tovaru s prvým uvedením na trh v SR oficiálnym výrobcom, alebo distribútorom nie viac, ako 24 mesiacov odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy a jej zverejnenia v CRZ |
Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Záruka na všetky komponenty - 24 mesiacov |
Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo. Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej dodávky tovaru od jedného výrobcu. |
Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy kupujúcemu záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru a požadovaných služieb (priamo či nepriamo). |
Rozpis podľa jednotlivých položiek s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, samostatne DPH a následne cenu aj s DPH |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa. Požaduje sa dodať nový nepoužívaný tovar, originálne a neporušené balenie tovaru. Súčasťou dodávky bude aj dodací list. |
Ak dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% čiastky, ako je uvedená maximálna výška zdrojov zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Tr. A. Hlinku 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
02.07.2019 12:00 — 12.07.2019 10:00
1,00 ks
4 074,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2019 10:33
21.06.2019 12:00
21.06.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.06.2019 14:35 - Vstupná ponuka | 3 960,00 | € | Cena s DPH |
17.06.2019 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: