00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Dodávka záhradných kompostérov
kompostéry, doprava,
Tovar, Služba
1. Dodávka záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostovanie v kompostéroch - záhradné |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet záhradných kompostérov | ks | 1200 | ||
Objem kompostéra | l | 570 | 600 | |
Hrúbka plastu steny záhradného kompostéra (steny nesmú byť duté) | mm | 5 | ||
Váha záhradného kompostéra | kg | 16 | ||
Počet záhradných kompostérov | ks | 528 | ||
Objem kompostéra | l | 760 | 800 | |
Hrúbka plastu steny záhradného kompostéra (steny nesmú byť duté) | mm | 6 | ||
Váha záhradného kompostéra | kg | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tvar záhradného kompostéra | kónický |
Materiál záhradného kompostéra | recyklovaný HDPE materiál v minimálne 50% podiele, ÚV stabilizovaný |
Možnosť dokúpenia náhradných dielov | áno |
Veko záhradného kompostéra na pántoch s mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu | áno |
Poistka proti samovoľnému otvoreniu veka záhradného kompostéra | áno |
Vyberanie kompostu zo všetkých strán záhradného kompostéra (otváranie z každej strany) | áno |
Prevzdušňovacie otvory na každej strane záhradného kompostéra s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien | áno |
Záhradný kompostér bez dna | áno |
Jednoduchá montáž a demontáž bez použitia náradia | áno |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: teplota stabilizovania | od -40° C do +80°C |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar vrátane dopravy na centrálne miesto. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi: |
a) do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy obchodnú značku a typ kompostéra |
b) do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy |
c) do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostéra podľa požiadaviek objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a môže odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie jednotlivých zariadení na miesto plnenia min 7 dni pred odovzdaním tovaru. |
Od dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly verejného obstarávania zo strany príslušného riadiaceho orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar až po doručení objednávky, ktorú objednávateľ vystaví po obdržaní kladnej správy z kontroly verejného obstarávania riadiacim orgánom, v ktorej riadiaci orgán schváli verejné obstarávanie. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Objednávateľ v súvislosti s plnením zákazky spolufinancovanej z OP KŽP oznamuje, že bude využívať iný bankový účet, ako má uvedený v profile EKS. Pri zadaní zákazky - vystavení objednávky bude číslo účtu oznámené dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru v slovenskom jazyku. Návod resp.leták musí spĺňať špecifikácie uvedené vo výzve z Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23: čo sa môže môže kompostovať v kompostovacom zásobníku, zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku, najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku a správne využitie hotového kompostu. |
Faktúra (s dodacím listom) vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu predfinancovania projektu. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná ponuka konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefánikova 821/21, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
01.08.2019 08:00 — 10.10.2019 14:00
1 728,00 ks
173 669,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2019 12:03
20.06.2019 09:00
20.06.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2019 14:10 - Vstupná ponuka | 173 669,70 | € | Cena s DPH |
20.06.2019 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 173 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: