30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Predmety osobnej starostlivosti
Toaletný papier, vreckovky, jednorazové utierky na ruky, čistiace prostriedky na umývanie riadu /tablety do umývačky riadu/, tekuté mydlá na toalety
Tovar, Služba
1. Predmety osobnej starostlivosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na zametanie prachových a ostatných nečistôt |
Metla s drevenou násadou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Geco Metla Z60NU | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- drevená násada | štandardná dĺžka |
- dĺžka, materiál | 600 mm, drevo |
2. Obrúsky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na utieranie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Wimex obrúsky 1V | kartón | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kartón / 10 ks balení/1 balenie/500 ks obrúskov | 1-vrstvé, dostupné |
farba | biela |
rozmer | 33x33 mm |
3. Toaletný papier Harmony Professional recyklovaný
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na odstraňovanie nečistôt |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier Maxi Jumbo | balenie | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie/8 ks | |
celulóza | 100 % |
belosť | 80 % |
návin | 263 m |
počet vrstiev | 2 |
kvalita | recyklovaný |
4. Hubka na riad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na čistenie nečistôt |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hubka | balenie | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie/10 ks | - |
materiál | vrstva drôtenky a molitanu |
farby | rôzne |
5. BioEnzy na riad
|
|
---|---|
Funkcia |
Prostriedok na čistenie znečisteného riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
enzymatický saponát | fľaša | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
objem | 500 ml |
vôňa | červený pomaranč z pridaním prírodného enzýmu |
zaradenie | výrobky SUBIO, ktoré pôsobia ako podporný prostriedok pri čistení odpadového potrubia od organických usadením a tukov |
spôsob rozkladu | ľahko biologicky rozložiteľný |
6. Bio D tekuté mydlo na ruky
|
|
---|---|
Funkcia |
Prostriedok na odstránenie nečistôt z rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bio d mydlo | kanister | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah kanistru | 5 litrov |
vôňa | limetka a Aloe vera |
zloženie | rastlinné tenzidy a morská soľ |
7. Papierové utierky ZZ LUX 5000
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na osušenie mokrých a znečistených rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierové utierky | balenie | 1150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
množstvo/balenie | 5000 ks |
farba | zelená |
skladané | štandardná kvalita 1-vrstvové |
rozmery v nerozloženom stave | dĺžka 24,5 cm x šírka10,4 cm |
8. Ecozone Tablety do umývačky
|
|
---|---|
Funkcia |
Prostriedok na umývanie znečisteného riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ecozone Tablety | balenie | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 balenie | 25 tabliet |
obsahuje leštidlo, soľ | citrusová vôňa |
biologicky rozložiteľný | tableta v obale, ktorý je rozpustný vo vode |
ochrana na sklo | bez fosfátov |
vynikajúci čistiaci výkon | vhodný aj pre septiky a ČOV |
certifikát | Ecolabel, vegan alebo ekvivalent |
bez obsahu živočíšnych zložiek | nebol testovaný na zvieratách |
9. Vileda Style univerzálna utierka
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na čistenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
utierka | balenie | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 3 ks/balenie |
kvalita | veľmi savá a jemná, dlhá životnosť |
10. WC kefa
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na WC |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kefa | ks | 50 |
11. Utierka na riad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na utieranie riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Utierka do kuchyne | set | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
set | 3 ks |
materiál | bavlna |
farba | zelená |
12. Kozmetické utierky KATRIN plus Facial
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na Facial |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kozmetické utierky | balenie | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 100 ks/balenie |
belosť | super biele |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
2. Dodávateľ bude vykonávať predmet plnenia na základe požiadaviek odoslaných objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na el. adresu kontaktnej osobe objednávateľa formou odpovede na požiadavku. |
3. Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
3.1 Zoznam produktov s uvedením názvu produktu s jeho jednoznačnými identifikátormi (hodnoty/charakteristiky, technické parametre), ktoré musia byť v súlade s požadovanými vlastnosťami a názvu výrobcu. |
3.2 Kópiu dokladu o skutočnosti, že dodáva produkty uvedené v položke č.5,6,8, že sú bio produkty a spĺňajú certifikát environmentálnej značky EÚ alebo certifikát environmentálneho označovania vydaný členskou krajinou EÚ alebo technickú dokumentáciu výrobcu alebo protokol o skúške od akreditovanej inštitúcie, predložiť kartu bezpečnostných údajov, certifikát ECO, BIO alebo ekvivalent. |
3.3 Kontaktnú osobu s uvedením kontaktných údajov (meno, priezvisko, telefón, e-mail) |
3.4 Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 24 hodín odo dňa potvrdenia požiadavky podľa bodu 2. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa. |
3.5 Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3.6 Konkrétne produkty sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať produkt rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené v technických vlastnostiach špecifikácie položky č. 1 až č. 12. |
II. CENA |
2.1 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy objednávateľovi: |
2.1.1 Položkový rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie, pričom v cene predmetu plnenia budú zahrnuté náklady na dopravu a služby s tým spojené. |
2.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená dodávateľom do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3.2 Objednávateľ potvrdí dodanie plnenia predmetu zmluvy dodávateľovi na dodacom liste, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
3.3 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.4 Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.5 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
4.1 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: |
4.1.1 ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky |
4.1.2 neplní osobitné požiadavky na plnenie predmetu uvedený v bode I. 3.4 odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy a porušenie povinnosti uvedených v bode I. osobitných požiadaviek. |
4.1.3 dodá tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo tovar nedodá vôbec. |
4.1.4 nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v bode I. a II. Osobitných požiadaviek na plnenie do 3 (troch)pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4.2 V prípade, že dodávateľ neposkytne tovar a službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody, pričom to isté platí v prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa, z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy. |
4.3 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu xxx Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.4 Zmluvná pokuta podľa bodov xxxx. Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom, Objednávateľ vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom. |
V. ĎALŚIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálnych Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
5.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5.4 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru/služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar/službu. |
5.5 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.07.2020 14:00
1,00 projekt
36 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.07.2019 09:56
08.07.2019 09:30
08.07.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.07.2019 09:29 - Vstupná ponuka | 35 998,74 | € | Cena s DPH |
08.07.2019 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 998,74 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: