50626396
Zdravé regióny
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83101, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby
hygienické potreby, tekuté mydlá, papierové utierky
Tovar, Služba
1. Tekuté mydlo s mechanickou pumpou (dávkovačom) 500 ml
|
|
---|---|
Funkcia |
tekuté mydlo s dezinfikačnými a antibakteriálnymi účinkami (500 ml) s mechanickou pumpou (dávkovačom) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tekuté mydlo s mechanickou pumpou (dávkovačom) 500 ml | ks | 270 |
2. Papierové utierky (minimálne 250 ks v jednom balení)
|
|
---|---|
Funkcia |
skladané papierové utierky vyrobené zo 100 % recyklovaného papiera (minimálne 250 ks v jednom balení) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky (minimálne 250 ks v jednom balení) | bal. | 540 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia a vynesenia do určenej miestnosti |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy (cena bez DPH aj s DPH) a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru, aby bolo možné vyhodnotiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie požadovanej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný, v lehote do 3 pracovných dní po odsúhlasení objednávateľom. |
V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je: Ružinov, Bratislava v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 15.00 hod. - presné miesto plnenia bude po uzatvorení zmluvy určené objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, údaje o konečnom odberateľovi a kód projektu ITMS, ktorý objednávateľ oznámi dodávateľovi spolu s odsúhlasením, že ponúkaný tovar je možné dodať. |
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v zmysle ustanovenia § 524 ods. 1 zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, bez písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety je platný iba po jeho písomnom odsúhlasení Ministerstvom zdravotníctva SR. Ak Dodávateľ postúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v rozpore s vyššie uvedeným, bude tento právny úkon v zmysle ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Predmet plnenia bude financovaný z verejných zdrojov - z prostriedkov poskytnutých Objednávateľovi na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP). |
Z dôvodu, že predmet plnenia bude z väčšej časti financovaný z NFP, zaväzuje sa Dodávateľ strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom plnenia a súvisiacich služieb a/alebo v súvislosti s nim kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku súčinnosť. |
Oprávnenými osobami v zmysle vyššie uvedeného sú: a) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, b) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, c) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, d) Ministerstvo zdravotníctva SR a ním poverené osoby, e) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Koceľova 937/9,, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.06.2019 16:30 — 21.06.2019 16:31
1,00 súbor položiek podľa špecifikácie
742,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2019 16:33
18.06.2019 10:00
18.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2019 13:09 - Vstupná ponuka | 741,60 | € | Cena s DPH |
18.06.2019 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 736,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: