30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46754768
ESPIK Group s.r.o.
Orlov 133, Orlov, 06543, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia
Služba
1. odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora |
jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 -zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (katalógové číslo - 200108) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č.1 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 | kg | 8500,0 | ||
položka č.2 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat.č.200108 | kg | 4000 | ||
položka č. 1 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve | ročne | 2 | 6 | |
položka č. 2 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 100 kg / týždeň | týždenne | 1 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet/frekvencia | Opakované plnenie na základe písomnej alebo telefonickej objednávky min 24 hodín pred plánovaným termínom zhodnotenia/zneškodnenia odpadu. |
Váženie | Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nie nebezpečného odpadu. |
Nakládka | Nakládku zabezpečí dodávateľ premiestnením nie nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami. |
Názov |
Čistenie lapača vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat .č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti rámcovej dohody. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia. |
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu a spôsobe zhodnotenia (zlikvidovania) odpadu oprávnenou osobou. (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedenými druhmi odpadov). |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Kritériom je najnižšia cena. |
Miesto odberu odpadu: Trenčín |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhotoví faktúru 1-krát za kalendárny mesiac za odvezený odpad podľa reálneho množstva zlikvidovaného odpadu. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru pri dodržaní zmluvného cenníka za príslušný kalendárny mesiac, a to do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú evidenčné listy zneškodneného odpadu. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to do dátumu jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti, táto začína plynúť znova odo dňa doručenia opravenej faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadmi od doby ich prevzatia v mieste plnenia časti služby. |
Kontaktné osoby objednávateľa v mieste plnenia dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu odpadu. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2019, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2019 14:22 — 31.12.2019 14:23
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
2 732,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2019 14:23
21.06.2019 14:19
21.06.2019 14:34
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2019 15:15 - Vstupná ponuka | 2 731,99 | € | Cena s DPH |
12.06.2019 22:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 730,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: