17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Webové verejné užívateľské rozhranie pre ePodania
softvér, informačné systémy
Tovar, Služba
1. Webové verejné užívateľské rozhranie pre ePodania
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencia CMS systému pre elektronické podávanie podaní cez internet občanmi a podnikateľmi (ePodania) a ich následné elektronické procesné spracovávanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií-1 multilicencia pre 100 interných zamestnancov a neobmedzený počet užívateľov verejnej časti systému (občania / právnické osoby) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Expirácia licencie | nie |
Nová a nepoužitá licencia | áno |
Obmedzenie počtu podaní | nie |
Desktopová aplikácia | nie |
Aplikácia typu klient/server | áno |
Dostupnosť v Intranete | áno |
Dostupnosť v Internete | áno |
Kompatibilita s internetovým prehliadačom bez potreby doinštalovania pluginov | Google Chrome, EDGE, Mozilla Firefox, Safari, Opera , IE (v aktuálnych verziách) |
Kompatibilita s infraštruktúrou verejného obstarávateľa | MS SQL Server 2016, MS Windows server 2016, podpora virtualizácie VMware 6.7 |
Správa užívateľov s možnosťou prepojenia na centrálnu správu identít (ActiveDirectory) | áno |
Autorizácia/Autentifikácia užívateľa | iba pre interných zamestnancov verejného obstarávateľa |
Riadenie funkčných oprávnení cez role (administrátor, spracovateľ podaní, bežný používateľ) | áno |
Štandardná CMS platforma pre vlastnú správu webového obsahu | áno |
Štandardné integračné rozhrania | SOAP, REST API, WFS, WMS, WMTS |
Integrácia na aplikácie a systémy objednávateľa | LDAP (Active Directory); SMTP server; IS Registratúry (Fabasoft); IS Právne akty; podnikový GIS |
Email notifikácie | áno |
SMS notifikácie | áno |
Responzívnosť používateľského rozhrania | áno |
Konfigurácia notifikácií správcom | áno |
Konfigurácia elektronických formulárov podaní | Prevod - kúpa, vysporiadanie podielov; Stanoviská; Nájom – poľno, nepoľno; Usporiadanie vlastníctva; Stanoviska - usporiadanie vlastníctva; Reštitúcie; Poľovníctvo, Pozemkové spoločenstvá, Výruby; |
Konfigurácia elektronických formulárov podaní | Žiadosti o vyplatenie z depozitu; všeobecné podanie – otvorené pre budúce využitie |
Sprístupnenie repozitára podaní pre občana/právnickú osobu | áno |
Vkladanie dokumentov k podaniu | áno |
Riadenie limitov počtu a veľkosti vkladaných príloh správcom | áno |
Formáty vkladaných príloh podaní | Word, Excel, PDF, DWG, DGN, JPG, PNG, TIFF, GeoTIFF, KML, KMZ |
Identifikačné údaje občana súčasťou každého elektronického formulára podania | áno |
Rozlíšenie fyzickej a právnickej osoby | áno |
Konfigurácia predvolených textov predmetov podaní správcom | áno |
Konfigurácia nápovedí pre podanie podania správcom | áno |
Vlastné užívateľské pohľady na zoznamy evidovaných podaní | áno |
Formát pre export zoznamov podaní | csv, xlsx, ods |
Filtrovanie, triedenie, zoraďovanie v zoznamoch podaní pre interných užívateľov objednávateľa | áno |
Vyhľadávanie evidovaného podania podľa | čísla podania, katastrálneho územia, identifikačných údajov občana / právnickej osoby, predmetu podania |
Zobrazenie detailných údajov formulára podania pre interného spracovateľa | áno |
Stiahnutie zakreslenej priestorovej situácie podania interným spracovateľom | áno |
Zaevidovanie podania za občana/právnickú osobu (ak bolo doručené fyzicky poštou) | áno |
Výber záujmového územia pomocou mapy v rámci elektronického formulára podania | áno |
Forma grafického zakreslenia záujmového územia v mape | Bod, Línia, Polygón |
Automatická kontrola topológie zakreslených objektov | áno |
Aktívna vrstva pre výber záujmového územia s grafickou identifikáciou vybraných objektov v mape | Parcely registra C, parcely registra E online mapových služieb ÚGKK |
Podpora súradnicových systémov | EPSG::3857, EPSG::4258, EPSG:4326, EPSG::5513 , EPSG::5514 |
Predvolené mapové podklady | Parcely registra C a parcely registra E online mapových služieb ÚGKK, všeobecná podkladová mapa polohopisu SR, voľne dostupné alebo zo strany verejného obstarávateľa dodané ortofotomapy |
Napojenie na elektronické služby Katastra nehnuteľností (ESKN) | áno |
Vyhľadanie a zameranie katastrálneho územia a obce v mape | áno |
Konfigurácia správy mapových podkladov správcom | áno |
Užívateľské zapínanie a vypínanie mapových vrstiev | áno |
Vkladanie popisov k zakresleným objektom v mape | áno |
Import grafických objektov do mapy | áno |
Formát grafických súborov pre import objektov do mapy | KML, KMZ, shape file (zip súbor) |
Formát ukladania grafických údajov záujmového územia | do databázy podľa OGC štandardu |
Ochrana pred robotickým vypĺňaním podania | áno |
Generovanie dokumentov podania na základe šablón | áno |
Konfigurácia šablón dokumentov správcom | áno |
Zaručená elektronická konverzia | nie |
Zaručený elektronický podpis podania v prípade právnickej osoby | áno |
Zabezpečenie generovaného dokumentu bezpečnostnými prvkami | QR kód, čiarový kód (rozsah čiarových kódov pre podania zadefinuje verejný obstarávateľ) |
Dekódovanie bezpečnostných prvkov správcom pre overenie dokumentu | áno |
Konfigurácia premenných používaných v celom informačnom systéme správcom | áno |
Reporting | áno |
Tvorba vlastných reportov v IS správcom | áno |
Logovanie a auditing | áno |
Dodaná dokumentácia | Používateľská príručka; Inštalačná a konfiguračná príručka; popis biznis procesov podaní vo forme BPMN diagramov; popis používateľských rolí a ich oprávnení; |
Dodaná dokumentácia | popis funkcionality vo forme UML modelov (prípady použitia, sekvenčné a stavové diagramy);popis aplikačnej a technologickej architektúry v súlade s TOGAF; |
Dodaná dokumentácia | vo forme Archimate diagramov s popisom systémového SW a príslušnými parametrami;popis integračných rozhraní;údajový model s popisom databázových entít |
Dodaná dokumentácia | (atribút, procedúra, funkcia atď) a vzájomnými väzbami; |
Dodaná dokumentácia | Dokumentácia prístupov k aplikačným komponentom, log súborom, zálohám, administračné prístupy do databáz a prístupy k všetkým prevádzkovým aj konfiguračným údajom; |
Školenia | kľúčových interných zamestnancov verejného obstarávateľa v rozsahu minimálne 2 dní; správcov/administrátorov systému v rozsahu minimálne 1 deň |
Jazyk používateľského rozhrania | slovenčina |
Súlad s legislatívou | Zákon č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov;Výnos MF SR č. 55/2014 Z.z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy; |
Súlad s legislatívou | Zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov |
Anonymizácia osobných údajov | áno |
Aplikácia práva na zabudnutie | áno |
Riadený prístup k osobným údajom | áno |
Zabezpečenie komunikácie | HTTPS, SSL |
Bezpečnostná ochrana voči | DOS, DDOS, cross site scripting , Cross-site Request Forgery, SQL injection, Session stealing, Brute force, File Extension Handling |
Názov |
CMS platforma (internetový portál): platforma pre čo najrozsiahlejšiu vlastnú administráciu a zmeny v systéme, ktorá umožní spravovať statický webový obsah, dopĺňať a meniť texty, umiestnenie polí, či vytvárať vlastné nové sekcie webovej stránky. |
Verejná časť systému bude spúšťaná z existujúcej web stránky objednávateľa. |
Vzhľad internetového portálu upravený v súlade s dizajn manuálom objednávateľa a prispôsobený vzhľadu web stránky objednávateľa. |
Elektronický formulár riešený ako viackrokový, logicky a prehľadne členený pre čo najjednoduchšiu orientáciu a vyplnenie občanom. Využívanie prednastavených textov a číselníkov v čo najväčšom rozsahu. Zabezpečenie povinného vyplnenia všetkých povinných polí podania. |
Nápoveda pre podanie podania – pre každé podanie samostatná informačná sekcia s popisom, ako vyplniť dané podanie, aký je postup vybavenia podania a aké potrebné doklady a dokumenty musí občan/právnická osoba pripojiť. Textácia nápovedy bude konfigurovateľná správcom informačného systému. |
Identifikačné údaje občana – povinné osobné údaje občana a kontaktná emailová a fyzická adresa, aby bolo možné v následných procesoch komunikovať s občanom, ako aj telefonický kontakt pre jeho priame kontaktovanie. Na definovanú emailovú adresu bude občan dostávať notifikačné správy. |
Predmet podania – musí obsahovať údaje o samotnom predmete podania. Musí požadovať povinne definovať obsahový predmet podania. Poskytnúť prednastavené texty podľa zvoleného druhu podania pre čo najjednoduchší a čo najviac univerzálny spôsob podania. Odborné parametre pre dané podanie musí byť možné voliť z prednastavených a správcom konfigurovateľných číselníkov. |
Sumarizácia a potvrdenie podania – poskytnúť sumarizáciu vyplnených údajov podania. V prípade, že počas kontroly vyplnených údajov občan potrebuje zmeniť niektorý zo zadaných údajov, musí mu byť umožnené môže vrátiť sa na predošlé záložky podania a údaje upraviť. Zabezpečiť, aby bolo možné podať podanie iba po potvrdení súhlasu s podmienkami, oboznámením sa so zásadami ochrany osobných údajov a overení bezrobotového vyplnenia žiadosti. |
Vkladanie dokumentov (príloh podaní) aj formou funkcie potiahni a pusť (“drag and drop”). |
Poskytnutie správy prednastavených textov podľa druhu podania pre čo najjednoduchší a čo najviac univerzálny spôsob podania. Odborné parametre pre dané podanie vyberané z prednastavených a správcom konfigurovateľných číselníkov. |
V prípade, že počas kontroly vyplnených údajov občan potrebuje zmeniť niektorý zo zadaných údajov, musí mu byť umožnené môže vrátiť sa na predošlé záložky podania a údaje upraviť. |
Zabezpečiť, aby bolo možné podať podanie iba po potvrdení súhlasu s podmienkami, oboznámením sa so zásadami ochrany osobných údajov a overení bezrobotového vyplnenia žiadosti. |
Zabezpečiť, aby interná notifikácia bola adresná, zohľadňovala druh podania a katastrálne územie, ktorého sa podanie týka. Na základe týchto údajov bude možné definovať okruh zamestnancov objednávateľa, ktorým daná notifikácia bude doručená. Predmet ako i obsah notifikácií musí byť možné konfigurovať správcom. |
V prípade zakreslenia objektu na mapovom podklade poskytnúť kresliace GIS nástroje pre vytvorenie priestorových objektov typu bod, línia a polygón alebo kombinácie všetkých troch. |
Pre účely posúdenia objektov alebo zvolených parciel podania na mapovom podklade, poskytnúť zdieľanie týchto GIS údajov spolu s ostatnými štruktúrovanými údajmi podania a ich možnú vizualizáciu priamo v prostredí podnikového Geografického informačného systému (GIS). Spracovateľ podania tak bude môcť pripojiť podanie so zakreslenými bodmi, polygónmi a líniami do prostredia GIS, kde posúdi zakreslené objekty vo vzťahu k územnej situácii. |
Nakonfigurovať prepojenie na email server objednávateľa tak, aby po úspešnom podaní podania žiadateľ obdŕžal formou emailu potvrdenie o podaní podania aj s prideleným číslom podania. Emailové potvrdenie musí obsahovať aj údaje podania formou PDF prílohy. |
Odosielanie SMS musí byť súčasťou funkčnosti informačného systému a jej využite závisí od rozhodnutia objednávateľa. |
Údaje evidovaných podaní ukladať v štruktúrovanej forme do databázy spolu s vygenerovaným PDF súborom podania.Odoslané podanie musí byť cez integračné rozhranie zapísané do registratúrneho systému objednávateľa. |
Umožniť meniť šablóny pre dokumenty a notifikácie, meniť popisné texty a nápovedy. Úpravy sprístupniť najprv formou kontrolného náhľadu s možnosťou následnej publikácie zmeny viditeľnej pre používateľov. |
Štatistické reporty početnosti prijatých podaní vo forme tabuľky a grafu a report auditového žurnálu podaní. |
Implementovať systém v rámci sieťovej serverovej infraštruktúry objednávateľa napojenej na sieť GOVNET a potrebné virtuálne servery. Objednávateľ poskytne potrebné diskové kapacity a poskytne centrálny databázový cluster na platforme MS SQL server. |
Objednávateľ požaduje prevádzkovanie systému vo vlastnom virtualizovanom infraštruktúrnom prostredí a výhľadovo predpokladá prevádzkovanie v prostredí vládneho cloudu. Systém preto musí byť možné prevádzkovať v prostredí virtualizácie a na technológiách kompatibilných s technológiami a IaaS službami vládneho cloud. |
Požaduje sa, aby mal systém implementované centralizované riešenie dátového skladu. Údaje jednotného údajového modelu budú prostredníctvom aplikačných rozhraní sprístupnené pre koncových používateľov na jednotlivých regionálnych odboroch. Centrálna databáza musí poskytnúť organizované uloženie všetkých údajov podaní, vrátane priestorových údajov. |
Používateľské rozhranie verejnej časti systému musí byť responzívne, plnohodnotne použiteľné na mobilných zariadeniach, tabletoch a fyzických počítačoch. |
S ohľadom na citlivosť údajov spracovávaných systémom a jeho prevádzkovanie v prostredí internetu musia jeho komponenty verejnej a neverejnej zóny pracovať využitím HTTPS protokolu s bezpečnostným SSL certifikátom vydaným certifikačnou autoritou. Požaduje sa zabezpečiť dodávku potrebných SSL certifikátov v súčinnosti s objednávateľom. Prihlasovanie do administrátorskej časti obmedziť na vybrané IP adresy objednávateľa . |
Zabezpečiť pravidelné automatické zálohovanie údajov centrálnej databázy, zálohovanie dokumentov evidovaných v systéme a aplikačných komponentov tak, aby bolo možné v prípade potreby vykonať bezproblémové, rýchle a spoľahlivé obnovenie systému bez straty dát do pôvodnej funkčnosti, a to na centrálnej zálohovacej technológii Veeam prevádzkovanej objednávateľom. |
Zálohovanie musí byť riešené tak, aby bolo možné obnoviť prevádzku systému v priebehu jedného pracovného dňa. Požaduje sa vykonávať denné zálohovanie 7 dní v týždni ako inkrementálna záloha každého virtuálneho servera a 1 krát v týždni ako úplná záloha každého jednotlivého virtuálneho servera. Zabezpečiť dostupnosť posledných 2 úplných záloh. Zálohovanie dát sa požaduje vykonávať denne a zálohy je požadované udržiavať za posledných 5 kalendárnych dní. Zálohovanie súborového úložiska sa požaduje vykonávať denne a zálohy je požadované udržiavať za posledné dva kalendárne dni. |
Zabezpečiť, aby systém zvládol nápor rutinnej paralelnej práce približne 100 interných zamestnancov a paralelne vkladanie podaní občanmi / právnickými osobami, počas ktorej bude dosiahnutá odozva najčastejšie používaných serverových funkcií do 2 až 3 sekúnd, vrátane práce a mapami. |
Pred akceptáciou dodaného predmetu zákazky sa požaduje realizácia testov v rozsahu: integračné testovanie, výkonové testovanie a bezpečnostné testy. |
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy (zverejnenej v crz.gov.sk) licenčnú dohodu pre konečného užívateľa konkrétneho softvéru – EULA (End User Licence Agreement). |
Dodávateľ predmetu zákazky sa na výzvu objednávateľa zaväzuje poskytnúť ukážku a test funkcionality v prostredí verejného obstarávateľa, v rámci ktorej preukáže požadovanú funkčnosť predmetu plnenia. Funkčnú ukážku a test plnenia je dodávateľ predmetu zákazky povinný vykonať do 5 dní od doručenia výzvy objednávateľa. Ak nebude dodávateľ predmetu zákazky schopný, na základe výzvy objednávateľa, splniť uvedený záväzok, je objednávateľ oprávnený uplatniť si u dodávateľa predmetu zákazky zmluvnú pokutu v sume 5 000,00 EUR a odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy (zverejnenej v crz.gov.sk) preukáže objednávateľovi, že je oprávnený na dodanie predmetu obstarania na území SR, originálom alebo overenou kópiou certifikátu výrobcu alebo certifikátu distribútora, alebo originálom alebo overenou kópiou vyhlásenia výrobcu alebo oprávneného distribútora. |
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy (zverejnenej v crz.gov.sk) preukáže objednávateľovi originálmi alebo úradne overenými kópiami certifikátov, že bude realizovať predmet zákazky prostredníctvom realizačného tímu certifikovaných expertov: A) certifikovaný špecialista pre projektový manažment s platným certifikátom PRINCE 2, alebo ekvivalentom; B) certifikovaný špecialista pre zber požiadaviek s platným certifikátom CPRE, alebo ekvivalentom; C) certifikovaný špecialista pre testovanie systémov s platným certifikátom ISTQB, alebo ekvivalentom. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ak dodávateľ predmetu zákazky nedoloží v určenej lehote certifikáty, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar a s ním spojené služby spĺňajúce všetky uvedené požadované vlastnosti, funkčný a bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a služby s ním spojené a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar a služby s ním spojené. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľo uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje, aby mal v momente uzatvorenia zmluvy dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom/poskytovateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky a upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2019 07:00 — 31.10.2019 15:30
1,00 ks
250 311,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2019 11:14
24.06.2019 10:30
24.06.2019 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2019 15:37 - Vstupná ponuka | 250 200,00 | € | Cena s DPH |
20.06.2019 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 249 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: