00738336
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Dukelská štvrť 941/10, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
17696542
Ing. Oto Mikloš
125, Krásno, 95843, SVK
Pekárenské výrobky - chlieb, strúhanka
Chlieb
Tovar, Služba
1. Pekárensky tovar - chlieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobovanie pekárenskými výrobkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný pšenično-ražný, (1 200 g), nebalený, nekrájaný | ks | 69 000 | ||
Chlieb grahamový, (500 g), balený, krájaný | ks | 2 300 | ||
Chlieb lámankový, (500 g) balený, krájaný | ks | 2 200 | ||
Strúhanka z mletého/strúhaného suchého pečiva, (500g), balená | ks | 1 100 | ||
Pekárenské droždie, 1kg balenie | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celkové množstvá jednotlivých výrobkov sú uvedené ako predpokladané, závisia od počtu stravníkov. Nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu bude meniť nezávisle od verejného obstarávateľa, budú konkrétne množstvá tovaru špecifikované verejným obstarávateľom v jednotlivých čiastkových výzvach/objednávkach. | Zvýšenie alebo zníženie objemu a zmena sortimentu zákazky je prípustné. |
Predpokladané množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže a sú určené na obdobie 12 mesiacov. | |
Dodávka pekárenského tovaru bude zabezpečovaná priebežne podľa telefonických čiastkových objednávok verejného obstarávateľa. | V objednávke bude určené množstvá a sortiment. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru, v závislosti od počtu stravníkov, špecifikuje v jednotlivých čiastkových výzvach/objednávkach. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne, na základe samostatných čiastkových výziev/objednávok, podľa potrieb objednávateľa. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky v zmysle platnej legislatívy a platného Potravinového kódexu SR na pekárenské výrobky. |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu pekárenských výrobkov. |
Dodávka tovaru bude zabezpečovaná v pracovných dňoch a v sobotu od 04,30 hod. do 11,00 hod., ak nebude v objednávke výslovne uvedené inak. Požaduje sa dodanie tovaru na ďalší deň po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo ústnej čiastkovej výzvy/objednávky. |
Dodávateľ po uzatvorení zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenie prípadných reklamácii. |
V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo neprevziať tovar a okamžite bude žiadať dodávateľa o nápravu/výmenu do 4 hodín od neprevzatia takéhoto tovaru. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Objednávateľ bude realizovať platby za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vystaví dekádne. Splatnosť faktúr bude 30 dní doručenia. |
Navrhovaná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v eurách. V predloženej ponuke uchádzač uvedie jednotkovú cenu s DPH. V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky vrátane dopravy, obalov apod. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia budú platné počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade napr. zmenou sadzby DPH, alebo inými opatreniami štátu. |
Cena zahŕňa všetky náklady predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia podľa jednotlivých čiastkových výziev/objednávok verejného obstarávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu celého obdobia trvania zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní. |
Dukelská štvrť 941/10, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
95 322,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2019 14:10
28.06.2019 11:00
28.06.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2019 13:12 - Vstupná ponuka | 95 312,00 | € | Cena s DPH |
28.06.2019 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 764,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: